KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 100 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

jpeg-optimizer_logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Tomasz Bartoszek, Maciej Wiśniak, RkamilC, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Piotr Bijakowski, Lukas Hewner, Grzejnik, Stalowy Jaro, Mateusz Pabiańczyk, Marcin Starczewski, Pawel Licznerski, Tomasz Jakubiec, Jędrzej Otręba, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Robert Piórkowski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Maciej Stankiewicz, Maciek Kowalczyk, Grzegorz Pliś, Szczepan Jędrusik, szymon034, Marcin Rentflejsz, Kamil G, Izabela Ch, Maks Szmytkowski, Mateusz Wanat, Marcin Parzych, Tomasz Ignaczak, Grzegorz Wojtaszewski, Michał Delmanowicz, Wojciech Zalewski, Paweł Kozłowski
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
Archetype, Esox33, Szymon034, Gnusma, Xandi, Bartek, Dymek, Wojtek, Mateusz G.

Harmonogram

Briefing ORLEN 2

Pięciu polskich kierowców wyścigowych gośćmi ekipy F1

 

Już jutro Maciej Gładysz, Mateusz Kaprzyk, Karol Kręt, Tymek Kucharczyk, Kacper Sztuka wylecą do Holandii, gdzie z bliska będą przyglądać się działaniu zespołu Formuły 1 podczas weekendu wyścigowego.

Ci zawodnicy to podopieczni Akademii Orlen – głównego partnera zespołu AlphaTauri w Formule 1. Tymek Kucharczyk to kierowca GB3 Championship, Kacper Sztuka to zawodnik Włoskiej F4, Karol Kręt jeździ w Porsche Sprint Challenge, Mateusz Kaprzyk w European Le Mans Series, a Maciek Gładysz niedawno zakończył karierę kartingową i szykuje się do startów w Formule 4.

Dziś trzech z nich – Gładysz, Kręt i Kucharczyk – spotkało się z mediami i opowiedziało o emocjach przed swoją podróżą na Zandvoort. W briefingu uczestniczyła Iwona Hołod.

„Ci zawodnicy to przyszłość polskiego motorsportu, a my inwestujemy w młodych polskich sportowców. Budujemy rozpoznawalność naszej marki na świecie i Formuła 1, królowa motorsportu, jest motorem napędowym rozwoju tej rozpoznawalności. Inwestycja w sport to inwestycja w młodych sportowców. Mamy wewnętrzny obowiązek, aby za każdym kontraktem sponsorskim szło wsparcie dla młodych sportowców. To dbałość o kulturę fizyczną i inwestycja, która wróci do nas” – mówiła Kinga Fedorowska – dyrektor Marketingu Orlenu.

 

„Dla mnie najważniejszą rzeczą będzie praca profesjonalnych zespołów z ich kierowcami. Jak komunikują się z inżynierami, jak się zachowują. Dla mnie bardzo ważne będzie też zobaczenie pracy w Porsche Supercup. Ja na mojej drodze motorsportowej zdecydowałem się na auta zamknięte. Moim celem jest Porsche Supercup i jeżeli będę miał szansę tam pojechać, to będę chciał być przygotowany na to, co mnie tam czeka” – powiedział Karol Kręt.

„Nie mogę doczekać się zobaczenia, jak wygląda weekend wyścigowy F1 i F2 od wewnątrz. Będę miał możliwość porozmawiania z szefami zespołów, spotkania zawodników Formuły 1. To będzie niesamowite przeżycie – dodał Maciej Gładysz.

„Będę patrzył na przygotowanie się kierowców do wyścigu, jak wchodzą w trans przed wyjazdem na tor. Mam nadzieję, że uda mi się zobaczyć prace nad bolidem, nad zmianami ustawień. Samo doznanie, że będziemy w miejscach dostępnych ograniczonej liczbie osób będzie czymś niesamowitym” – stwierdził Tymek Kucharczyk.

Nagranie briefingu prasowego z udziałem naszych kierowców zobaczycie poniżej:

 

– Od kilku lat prowadzimy dynamiczną ekspansję międzynarodową w obszarze handlu detalicznego i rozbudowy sieci stacji paliw. Po sfinalizowaniu zakupu 266 stacji w Austrii nasi klienci będą mogli korzystać z ponad 3400 takich obiektów w 7 krajach Europy. Ważnym elementem tego procesu jest konsekwentnie prowadzony rebranding, który wspieramy między innymi dzięki współpracy ze Scuderia AlphaTauri. Formuła 1 jest efektywną platformą do prowadzenia działań marketingowych na rynkach międzynarodowych. W ramach zaangażowania w motorsport kluczowe jest dla nas także wsparcie utalentowanych młodych kierowców i motocyklistów. Chcemy, żeby rozwijali się i zdobywali cenne doświadczenie na torach całego świata, tak aby w przyszłości mogli zasilić szeregi czołowych zespołów w najbardziej prestiżowych seriach wyścigowych i dumnie reprezentować Polskę – mówi Adam Burak, Członek Zarządu ORLEN ds. Komunikacji i Marketingu.

Akademia ORLEN Team już od 10 lat jest przestrzenią, w ramach której najzdolniejsi młodzi zawodnicy motorsportu otrzymują wsparcie finansowe. Jednymi z pierwszych uczestników tego programu byli Maciej Giemza czy Jakub Przygoński, którzy wielokrotnie reprezentowali ORLEN Team podczas słynnego Rajdu Dakar.

 

Podziel się wpisem:

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Australii

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 6 grudnia
godz. 10:30 – 1. Trening
godz. 14:00 – 2. Trening

Sobota, 7 grudnia
godz. 11:30 – 3. trening
godz. 15:00 – Kwalifikacje

Niedziela, 8 grudnia
godz. 14:00 – Wyścig

Najbliższy start Kubicy

8h Kataru

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi