KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 150 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Tomasz Bartoszek, Adam Gach, Iza Ch, Maciej Wiśniak, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Piotr Bijakowski, Stalowy Jaro, Lukas Hewner, Grzejnik, Tsopni, Mateusz Pabiańczyk, Tomasz Jakubiec, Marcin Starczewski, Mikołaj Demkow, Jędrzej Otręba, Tomasz Ignaczak, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Wojtek Zwolak, Robert Piórkowski, Ilona Bykowska, Ba Ru, Rafal Lesny, Maciek Kowalczyk, HITMAN 47, Mariusz Surlejewski, Maciej Stankiewicz, Grzegorz Pliś, RkamilC, Pawel Licznerski, Patrick Komorek, Kamil Kuczman, szymon034, Marcin Rentflejsz, Rysiek Łotocki, Adrian Karwan, Marcin Bogutyn, Maks Szmytkowski, Norbert Sz
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
Esox33, archetype, Paw321p, Wilkor, Djdario, Tomek81, Siatek, ThrudCK, jacek79100, Piastun Piast, Mati, Zaszyfrowane, Rafał Przybylski, Maciej Kania, Kamil Tomczyk, Zynek, Marjusz, Łukasz Mikołajczyk, Piotr Naskrent
blank
Lewis Hamilton Agrees Two Year Contract Extension

Coulthard podejrzewa przyczynę opóźnienia negocjacji Hamiltona z Mercedesem

 

Obie strony zapewniają, że jest już bardzo blisko, że zostały już tylko pozasportowe szczegóły, ale nowego kontraktu Lewisa Hamiltona z Mercedesem jak nie było, tak nie ma.

Lewis Hamilton jest kierowcą Mercedesa od sezonu 2013, gdzie zastąpił Michaela Schumachera. Wspólnie z ekipą z Brackely zdobył sześć tytułów mistrzowskich. Jego obecna umowa wygasa wraz z końcem 2023 roku, a negocjacje w sprawie jej przedłużenia rozpoczęły się ponad rok temu.

Jeszcze w 2022 media informowały, że Lewisowi został zaproponowany dwuletni kontrakt wart aż 70 milionów funtów. Wiele miesięcy później kontraktu nadal nie ma, a Hamilton odrzucił ofertę między innymi Ferrari.

Toto Wolff deklarował niedawno, że kluczowe kwestie zostały już omówione, a następnie obie strony zadeklarowały, że również kwestie finansowe są uzgodnione i teraz wymiana e-maili obu stron dotyczy kwestii pozasportowych.

 

David Coulthard podejrzewa, o co może chodzić.

„Mercedes będzie chciał określoną ilość czasu od Lewisa dla swoich partnerów. Sprzedali zobowiązania sponsorskie swoich kierowców, a niektóre firmy podpisały umowy raczej ze względu na Lewisa niż George`a” – mówi Coulthard dla agencji PA.

„Być może Lewis chce poświęcić na te zobowiązania mniej dni? Lewis podpisuje umowę na coś znacznie więcej niż jazda w wyścigach. Chodzi o prawa do jego wizerunku i to, ile z nich sprzedaje zespołowi. Mercedes kupuje więcej niż jego usługi kierowcy. Kupują wizerunek promocyjny” – dodaje Coulthard.

Według Szkota obecne opóźnienie w rozmowach nie jest niczym, co zagrażałoby przyszłości umowy.

 

„Lewis raczej nie zmienił zdania na temat tego czy chce dalej jeździć czy nie i nie sądzę, aby Mercedes miał co do niego wątpliwości. Nie uważam, by była realna szansa, że Lewis odejdzie z Mercedesa bez poważnego problemu” – mówi Coulthard.

„Co musiałoby się zdarzyć? Nawet w przypadku konfliktu z Toto, relacja Lewisa z Daimlerem jest znacznie mocniejsza niż Toto” – dodaje były kierowca Red Bulla.

Źródło: f1i.com
fot. Mercedes F1 Team

 

Podziel się wpisem:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

Testy przedsezonowe

Dni
Godzin
Minut
Sekund

F1: 3 marca (Bahrajn)
WEC: 2 marca (Katar)
ELMS: 14 kwietnia (Barcelona)
F3: 2 marca (Bahrajn)

Najbliższy start Kubicy

8h Kataru WEC

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi