KONTAKT     Zwrot 100 zł za OC!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP   Kup Eleven Sports

jpeg-optimizer_logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Maciej Wiśniak, Piotr Bijakowski, Maciej Dziubiński, Przemyslaw Lowkiewicz, Grzejnik, Mateusz Pabiańczyk, Stalowy Jaro, Pawel Licznerski, Jędrzej Otręba, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Szczepan Jędrusik, Maciej Stankiewicz, Grzegorz Pliś, szymon034, Marcin Rentflejsz, Izabela Ch, Tomasz Ignaczak, Marcin Parzych, Maks Szmytkowski, Michał Delmanowicz, Kasia Kopiczko, Wojciech Zalewski, Alex Elise, Tomasz Drążek, Paweł Kozłowski
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
Stefan P, Esox33, fajawodna, Manulski, M, Szonapoul, PAT Yellowbear, mbiela, King, tomek90, jacek79100, A, Kuba Wiśniewski
Mercedes-AMG F1 W13 E Performance Launch - Lewis and George

Hamilton “mógł być 1. lub 2.” a Russell mówi o błędach zespołu

 

Kwalifikacje do sprintu na Spa nie poszły po myśli Mercedesa mimo że ich auto miało potencjał na czołowe pozycje. Co zawiodło?

Do pewnego momentu Mercedes w rękach Lewisa Hamiltona jechał bardzo szybko na Spa. Problemy miał jednak George Russell, który zarówno do Q2 jak i Q3 wchodził z ostatnim czasem.

W ostatnim segmencie kwalifikacji Lewis Hamilton jechał bardzo szybko, ale na decydującym okrążeniu natrafił na George Russella, który popełnił błąd w 1. zakręcie. W sekcji Eau Rouge/Radillon młodszy z kierowców Mercedesa bardzo przeszkadzał Hamiltonowi.

Lewis tuż po kwalifikacjach nie krył rozczarowania rezultatem.

 

“Nie jestem oczywiście zadowolony z tej sytuacji. Mogłem być pierwszy czy drugi w tej sesji” – powiedział Anglik.

Zapytany o sytuację z Russellem, odpowiedział: “Przepuszczałem go przed startem okrążenia… cóż… tak naprawdę to nieważne” – urwał siedmiokrotny mistrz świata.

Bardziej rozmowny był Russell, choć on również nie wyjaśnił bezpośrednio, czemu blokował Lewisa.

“To był totalny bałagan. Popełniliśmy tak wiele błędów. Mieliśmy problemy z komunikacją. Myśleliśmy, że mamy za mało czasu, a okazało się, że jest go więcej niż sądziliśmy. Potem byłem za blisko samochodu przed nami, a Lewis był za blisko mnie” – powiedział Russell.

 

“Mam nadzieję, że będziemy w stanie odbudować się po tym. Nasz samochód zdecydowanie ma potencjał” – dodaje Russell.

Ostatecznie zawodnicy Mercedesa ruszą do dzisiejszego sprintu (godz. 17:05) z 7. i 10. miejsca. Oto kolejność startowa:

y7kyjny

 

Podziel się wpisem:

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Miami

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 2 maja:
godz. 18:30 – Trening
godz. 22:30 – Kwalifikacje do Sprintu

Sobota, 3 maja:
godz. 18:00 – Sprint
godz. 22:00 – Kwalifikacje

Niedziela, 4 maja:
godz. 22:00 – Wyścig

Najbliższy start Kubicy

6h Spa

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi