Poniżej znajdziecie tabelę wykorzystania poszczególnych elementów jednostki napędowej w Formule 1 w sezonie 2023 przez poszczególnych kierowców.
Po Australii 2023:
Kierowca | Kraj | Zespół | ICE (limit 3) | TC (3) | MGUH (3) | MGUK (3) | ES(2) | CE (2) | Ex (8) |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Max Verstappen | ![]() | Red Bull Racing | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 |
Sergio Perez | ![]() | Red Bull Racing | 1 | 1 | 1 | 1 | 3!!! | 3!!! | 2 |
Fernando Alonso | ![]() | Aston Martin | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 3 |
Lance Stroll | ![]() | Aston Martin | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 |
Lewis Hamilton | ![]() | Mercedes | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 |
George Russell | ![]() | Mercedes | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 |
Charles Leclerc | ![]() | Ferrari | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 3!!! | 2 |
Carlos Sainz | ![]() | Ferrari | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Guanyu Zhou | ![]() | Alfa Romeo | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 |
Valtteri Bottas | ![]() | Alfa Romeo | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 |
Pierre Gasly | ![]() | Alpine | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 3 |
Esteban Ocon | ![]() | Alpine | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 3 |
Alexander Albon | ![]() | Williams | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 |
Logan Sargeant | ![]() | Williams | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 3 |
Yuki Tsunoda | ![]() | AlphaTauri | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 |
Nyck de Vries | ![]() | AlphaTauri | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Kevin Magnussen | ![]() | Haas F1 Team | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 2 |
Nico Hulkenberg | ![]() | Haas F1 Team | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 |
Lando Norris | ![]() | McLaren | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 4 |
Oscar Piastri | ![]() | McLaren | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 |
ICE – wewnętrzny silnik spalinowy
TC – turbosprężarka
MGU-H – generator odzyskiwania energii cieplnej
MGU-K – generator odzyskiwania energii kinetycznej
ES – bateria
CE – elektronika sterująca
EX – wydech