KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 150 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

logo-powrot-roberta

MENU:

PLATINUM Motor Lublin _ 1

ORLEN OIL sponsorem tytularnym Motoru Lublin



Grupa ORLEN rozszerza strategiczne zaangażowanie w żużel. Spółka ORLEN OIL została sponsorem tytularnym aktualnego mistrza Polski, który w najlepszej lidze świata będzie występował od nowego sezonu jako PLATINUM Motor Lublin.

Logotypy ORLEN OIL oraz PLATINUM będą eksponowane na kevlarach, koszulkach klubowych, osłonach motocykli, a także na stadionie Motoru, ściankach mediowych i wszystkich kanałach komunikacji digitalowej drużyny. Nowa umowa przewiduje także współpracę handlową. Klub w najbliższych latach będzie korzystał z oleju PLATINUM RIDER SPEEDWAY, stworzonego specjalnie do silników motocykli żużlowych. Bartosz Zmarzlik, ambasador marki ORLEN, w 2022 roku aktywnie zaangażował się w proces jego tworzenia i udoskonalania. To pierwszy tego typu produkt w ofercie koncernu, który przetestował w ekstremalnych warunkach trzykrotny mistrz świata na żużlu.

„Jako ORLEN OIL stale rozwijamy potencjał płynący ze sponsoringu sportu. Program ambasadorów marki PLATINUM i współpraca z wybitnymi przedstawicielami sportów motorowych podnosi rozpoznawalność naszej marki, niezbędną do realizacji strategicznych celów. W ubiegłym roku dołożyliśmy do tego także ważny komponent biznesowy, angażując Bartosza Zmarzlika w proces tworzenia nowego oleju, opracowanego specjalnie dla silników wyczynowych. Nasi eksperci pracowali nad tym produktem w laboratoriach przez wiele miesięcy, wykorzystując całą swoją wiedzę i potencjał technologiczny, dodając do tego doświadczenie trzykrotnego mistrza świata. Dzięki współpracy z PLATINUM Motor Lublin będziemy dalej budować silną markę ORLEN i rozwijać naszą działalność biznesową” – wskazywał Janusz Fudała, Prezes Zarządu ORLEN OIL.



Motor Lublin to aktualny żużlowy mistrz Polski. W swoich szeregach ma wybitnych zawodników na czele ze wspomnianym Bartoszem Zmarzlikiem, Jarosławem Hampelem – legendą torów żużlowych i dwukrotnym Indywidualnym Wicemistrzem Świata oraz Mateuszem Cierniakiem, Indywidualnym Mistrzem Świata Juniorów. Podczas wtorkowej konferencji prasowej zaprezentowano dwa wzory kevlarów, w których jeździć będą w tym sezonie żużlowcy Motoru. Oba projekty zawierają elementy nawiązujące do historycznego złotego medalu drużynowych mistrzostw Polski. Cel klubu na ten sezon to obrona tytułu.

„Poprzedni rok był najlepszy w historii lubelskiego żużla. To właśnie wtedy spełniliśmy nasze największe marzenia. Po raz pierwszy zostaliśmy Drużynowym Mistrzem Polski na żużlu. W listopadzie przyszedł do nas trzykrotny Indywidualny Mistrz Świata – Bartosz Zmarzlik, co zostało ogłoszone transferem dekady, a dziś po 3 latach z dumą informujemy, iż zyskaliśmy sponsora tytularnego, którym jest ORLEN OIL. Od najbliższego sezonu nasza drużyna będzie nosiła nazwę PLATINUM Motor Lublin. Mam nadzieję, że dzięki tej współpracy będziemy w stanie pobijać kolejne rekordy i w dalszym ciągu podnosić poziom organizacyjny i sportowy naszego klubu. Jesteśmy bardzo zadowoleni, mogąc mieć w swoim gronie właśnie takiego sponsora, którego podobnie jak nas cechuje dążenie do bycia najlepszym. Wierzymy, że zawarta współpraca pozytywnie wpłynie na rozwój sportu żużlowego w naszym regionie” – powiedział Jakub Kępa, Prezes Zarządu Speedway Lublin S.A.

Źródło: Informacja prasowa



Podziel się wpisem:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Najnowsze wpisy na blogu:

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Archiwum

Najbliższe Grand Prix F1

Testy przedsezonowe

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Najbliższy start Kubicy

8h Kataru WEC

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

F1: 3 marca (Bahrajn)
WEC: 2 marca (Katar)
ELMS: 14 kwietnia (Barcelona)
F3: 2 marca (Bahrajn)

Popularne tagi