KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 100 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

jpeg-optimizer_logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Tomasz Bartoszek, Maciej Wiśniak, RkamilC, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Piotr Bijakowski, Lukas Hewner, Grzejnik, Stalowy Jaro, Mateusz Pabiańczyk, Marcin Starczewski, Pawel Licznerski, Tomasz Jakubiec, Jędrzej Otręba, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Robert Piórkowski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Maciej Stankiewicz, Maciek Kowalczyk, Grzegorz Pliś, Szczepan Jędrusik, szymon034, Marcin Rentflejsz, Kamil G, Izabela Ch, Maks Szmytkowski, Mateusz Wanat, Marcin Parzych, Tomasz Ignaczak, Grzegorz Wojtaszewski, Michał Delmanowicz, Wojciech Zalewski, Paweł Kozłowski
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
Archetype, Esox33, Szymon034, Gnusma, Xandi, Bartek, Dymek, Wojtek, Mateusz G.

Harmonogram

Mercedes-AMG F1 W13 E Performance Launch - Lewis and George

Mercedes napisał list do swoich kibiców



Po fatalnym początku sezonu w Bahrajnie, Mercedes postanowił wytłumaczyć się przed kibicami i przedstawić aktualną sytuację zespołu.

„Bahrajn bolał. Każdego z nas, którzy wkraczaliśmy w sezon zdeterminowani do walki o mistrzostwo świata. To było bolesne dla zespołu jako jedności po tak wytężonej pracy nad samochodem, który nie spełnił naszych oczekiwań” – pisze Mercedes.

„Wiemy też, że był bolesny dla was, naszych fanów. Wasza pasja i wsparcie są bardzo ważne w pchaniu nas na przód – i wiemy, że czujecie taki sam ból.

Sytuacja, z jaką się teraz mierzymy nie jest czymś, czego ktokolwiek z nas chciał – ale taką mamy. Taka jest nasza rzeczywistość. Nasuwają się proste pytania – co możemy z tym zrobić i co zamierzamy zrobić.



Po pierwsze nie będziemy panikować czy reagować odruchowo. W świetle reflektorów tak jasnym, jak w Formule 1, ludzie szybko wytykają palcami i szukają kozłów ofiarnych. Wewnątrz zespołu rozmawiamy o odwadze do przyznania się do błędu, byciu odpowiedzialnym i sile do zobaczenia porażki jako szansy. Byliśmy otwarci i szczerzy na temat tego, w jakim miejscu jesteśmy” – czytamy dalej.

W tym miejscu Mercedes może odnosić się do ostatnich słów Lewisa Hamiltona, który narzekał, że zespół go nie posłuchał i teraz trzeba umieć przyznać się do porażki.

„Pracujemy niezwłocznie i spokojnie nad planem odbudowy, skupiając się nad tym, co musi stać się w krótkim terminie, średnio i długoterminowo. Mamy już w kolejce poprawki na najbliższe wyścigi, a będzie ich więcej. Nie ograniczamy się tylko do tego bo nie ma złotych strzałów w Formule 1.



Po drugie, będziemy kroczyć z podniesionymi głowami i podchodzić do tej podróży krok po kroku, wspólnie. Jesteśmy Mercedesem. Znamy standardy, do których aspirujemy i nikt nie wzdryga się, gdy patrzy na górę, na którą musimy się wspiąć. Nie będzie łatwo, ale jaka jest wartość tego, co łatwe?

To są czasy, gdy w których wykuwa się charakter. Czasy, w których zespół staje się czymś więcej niż sumą osób, podchodząc do trudnych problemów i przezwyciężając je.

Jesteśmy razem na dobre i na złe – od Toto, Lewisa i George`a po każdą kobietę i każdego mężczyznę w fabrykach w Brackley i Brixworth. Uwielbiamy to wyzwanie” – kończy swój list ekipa.



Podziel się wpisem:

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Australii

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 6 grudnia
godz. 10:30 – 1. Trening
godz. 14:00 – 2. Trening

Sobota, 7 grudnia
godz. 11:30 – 3. trening
godz. 15:00 – Kwalifikacje

Niedziela, 8 grudnia
godz. 14:00 – Wyścig

Najbliższy start Kubicy

8h Kataru

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi