KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 150 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Tomasz Bartoszek, Adam Gach, Izabela Ch, Maciej Wiśniak, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Piotr Bijakowski, Lukas Hewner, Stalowy Jaro, RkamilC, Grzejnik, Mateusz Pabiańczyk, Tomasz Jakubiec, Tomasz Ignaczak, Marcin Starczewski, Jędrzej Otręba, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Wojtek Zwolak, Robert Piórkowski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Pawel Licznerski, Maciek Kowalczyk, Ilona Bykowska, Ba Ru, Tomasz Waszkiewicz, Maciej Stankiewicz, Grzegorz Pliś, szymon034, Marcin Rentflejsz, Marcin Bogutyn, Norbert Sz, Szczepan Jędrusik, Adrian Karwan, Maks Szmytkowski
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
piobob, RK 88, Paweł Rosochacki, Esox33, nietuzin, Tomek, Wilkor, swój stary, Assetto corsa, Kryss, TUTUDUDU, Djdario8309, Kamil Tomczyk, Przemek M., Golden, jacek79100, zanet, BaRu, Rafał Przybylski, MarcinBB, Tomek81, Gnusma, MarcinBB, jacek79100, PUMA, haksik, Marcin, Kardynał, wr1004, gotrek, Galloper Tatodor

Harmonogramy

blank
F1 Grand Prix of Azerbaijan - Qualifying

Coulthard broni Drive To Survive: „Większość kierowców jest cholernie nudna”



David Coulthard stanął w obronie serialu Drive to Survive, który często przerysowuje wydarzenia z Formuły 1. Szkot upiera się, że serial Netflixa „nie byłby wcale tak interesujący”, gdyby nie był trochę podrasowany.

Sukces DTS wynika między innymi z przedstawiania zakulisowych wydarzeń z minionego roku, które nie są znane szerszej publiczności przed premierą nowego sezonu.

Obecny mistrz świata Max Verstappen w przeszłości często krytykował działania twórców serialu DTS, których oskarżył o stworzenie „fałszywych rywalizacji” i „podkręcanie” narracji.

Kierowca Red Bulla odmawiał udziału w serialu, ale sam szef F1 Stefano Domenicali w końcu przekonał Holendra do zmiany zdania i weźmie on udział w 5. sezonie, który będzie miał premierę w przyszłym miesiącu 24 lutego.

Coulthard twierdzi, że montaż DTS, który dodaje pikanterii wydarzeniom, jest niezbędnym składnikiem zapewniającym serialowi sukces.



„Widzę ciągłe zainteresowanie nieco zmontowaną wersją rzeczywistości, o której mówili niektórzy kierowcy. Mieli poczucie, że niektóre rozmowy są umieszczane w nie do końca szczęśliwych dla nich miejscach, ale rzeczywistość jest taka, że gdyby nie było to robione w ten sposób, nie byłoby to tak interesujące i zabawne, a to część show, część tej rozrywki. Chyba że zmieniają historię lub działają tak, że mogłoby być to postrzegane jako coś niezgodnego z prawem. Myślę, że chcą, żeby wydawali się bardziej interesujący, niż są, ponieważ większość kierowców jest cholernie nudna!” – powiedział 13-krotny zwycięzca Grand Prix.

„Szczerze mówiąc, Netflix sprawia, że wydają się całkiem ciekawi. To nie jest The Crown lub coś tego typu, gdzie aby zrozumieć cały kontekst, trzeba to oglądać od pierwszego sezonu. Myślę, że natura tego sportu jest taka, że można wskoczyć do niego w dowolnym momencie” – kontynuował.

Coulthard podkreślił, jak czas powstania serialu i jej sukces zwiększyły popularność F1 na świecie, szczególnie w USA.



„Pojawili się w strasznym czasie dla świata, podczas pandemii, ale pod względem emisji tego był to genialny czas dla F1, ponieważ było więcej ludzi, którzy nic nie robili i oglądali ten serial” – wyjaśnił Szkot.

„Szczególnie we wschodzących rynkach jak Ameryka. Naprawdę zmieniło to F1. Myślę, że też dużo osób młodszego pokolenia w Europie jest w to zaangażowana. Być może trochę ich straciliśmy, ponieważ F1 nie zawsze dostarcza emocji z okrążenia na okrążenie. To bardziej partia szachów niż nieustanna akcja na torze. Wszystko, co jest dobre dla jednego z największych sportów, w przypadku sportów motorowych jest to F1, moim zdaniem musi być dobre dla wszystkich sportów motorowych” – dodał Coulthard.

Patryk Kucharski
f1i.com
fot. Red Bull Content Pool



Podziel się wpisem:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Chin

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 19 kwietnia
godz. 05:30 FP1
godz. 09:30 Kwalifikacje do Sprintu

Sobota, 20 kwietnia
godz. 05:00 – Sprint
godz. 09:00 –  Kwalifikacje

Niedziela, 21 kwietnia
godz. 09:00 – Wyścig

Najbliższy start Kubicy

6h Imoli WEC

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi