Oglądaj F1 online       KONTAKT     Zgarnij 150 zł na OC/AC!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie     SKOKI    MUNDIAL

logo-powrot-roberta

Oglądaj F1 w Eleven           KONTAKT    Kup F1 TV PRO       Wsparcie               Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL        Zgarnij 150 zł na OC/AC!      SKOKI    MUNDIAL

MENU:

F1 Grand Prix of Singapore

Verstappen o słabym GP Singapuru: „Nie z takim samochodem”



Mistrzostwa sobie nie zapewnił, ale nie to jest największym zmartwieniem Maxa Verstappena po GP Singapuru. Jak Holender podsumował swój występ na Marina Bay Circuit, zakończony 7. miejscem?

Zaczęło się od straty aż 4 miejsc na starcie przez Holendra. Była to wina kierowcy.

„Ześlizgnęła mi się ręka ze sprzęgła i samochód wpadł w anti-stall. Straciłem w związku z tym sporo miejsc” – tłumaczył kierowca Red Bulla, cytowany przez racefans.net.

Na 21. okrążeniu – w wyniku błędów i awarii rywali – był już na 6. miejscu.



„Próbowałem wyprzedzać kilku kierowców, najpierw się udawało, ale potem utknąłem nieco w pociągu. Wszyscy mieli dograne opony i trudno było za nimi podążać” – dodaje Verstappen.

Po przygodzie Hamiltona Max awansował o kolejną pozycję, ale potem, walcząc z Lando Norrisem, zaliczył własną przygodę w zakręcie 7, niszcząc nowe opony.

„Mieliśmy szczęście, bo inni popełniali błędy. Byliśmy na 5. miejscu i próbowałem walczyć z Lando. Byłem bok w bok z nim i zahamowałem – nawet nie późno, ale bolid wtedy dobił, z czym mieliśmy problem jeżdżąc poza linią wyścigową. Jak tylko nacisnąłem hamulec, przednie koła były w powietrzu, zablokowały się i pojechałem prosto” – mówi mistrz świata.



„Musiałem ponownie zjechać do boksów bo miałem ogromne wibracje i założyć nowe opony, a następnie znów przebijać się do punktów” – dodaje.

Ostatecznie, po wyprzedzeniu na ostatnim okrążeniu Vettela, skończył na 7. miejscu, ale nie był zadowolony z tego wyniku.

„Nie jest to miejsce, na którym chcemy być. Oczywiście wczoraj już postawiliśmy się w miejscu, w którym musieliśmy wykonać naszą pracę idealnie by wrócić na czoło wstawki. W przeciwnym wypadku było bardzo frustrująco i tak właśnie wyszło. To oczywiście lepsze miejsce niż 8, ale nie na takich pozycjach chcemy być, nie z takim samochodem. Wystarczy spojrzeć, co pokazaliśmy w treningach” – mówi Verstappen.

Źródło: racefans.net



Podziel się wpisem:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

Testy przedsezonowe

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Najbliższy start Kubicy

Czekamy na decyzję!

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 18 listopada
godz. 11:00 – 12:00 – 1. trening
godz. 14:00 – 15:00 – 2. trening

Sobota, 19 listopada
godz. 11:30 – 12:30 – 3. trening
godz. 15:00 – 16:00 – Kwalifikacje

Niedziela, 20 listopada
godz. 14:00 – 16:00 – Wyścig

Bądź na bieżąco

Popularne tagi