KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 150 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Tomasz Bartoszek, Adam Gach, Izabela Ch, Maciej Wiśniak, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Piotr Bijakowski, Lukas Hewner, Stalowy Jaro, RkamilC, Grzejnik, Mateusz Pabiańczyk, Tomasz Jakubiec, Tomasz Ignaczak, Marcin Starczewski, Jędrzej Otręba, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Wojtek Zwolak, Robert Piórkowski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Pawel Licznerski, Maciek Kowalczyk, Ilona Bykowska, Ba Ru, Tomasz Waszkiewicz, Maciej Stankiewicz, Grzegorz Pliś, szymon034, Marcin Rentflejsz, Marcin Bogutyn, Norbert Sz, Szczepan Jędrusik, Adrian Karwan, Maks Szmytkowski
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
piobob, RK 88, Paweł Rosochacki, Esox33, nietuzin, Tomek, Wilkor, swój stary, Assetto corsa, Kryss, TUTUDUDU, Djdario8309, Kamil Tomczyk, Przemek M., Golden, jacek79100, zanet, BaRu, Rafał Przybylski, MarcinBB, Tomek81, Gnusma, MarcinBB, jacek79100, PUMA, haksik, Marcin, Kardynał, wr1004, gotrek, Galloper Tatodor

Harmonogramy

blank

Wyniki GP Australii

Rosberg: „Nawet zespoły F2 i F3 mają lepsze strategie i pit-stopy”. Binotto odpowiada



Mistrz świata F1 z 2016 roku, Nico Rosberg wyraził zdanie wielu kibiców F1 na temat ostatnich działań Ferrari. Ze słowami Niemca nie zgadza się jednak Mattia Binotto.

Po wyścigu o GP Holandii, w którym Ferrari popełniło dwa duże błędy podczas pit-stopów Carlosa Sainza, Rosberg nie szczędził krytyki ekipie z Maranello. Hiszpan sam przyznał, że stracił wiele punktów przez bardzo długie pit-stopy i karę, a to nie pierwszy raz w tym sezonie, gdy Ferrari nie popisuje się na tym polu.

„O mój Boże. Mattia Binotto ciągle powtarza: nie, nie, nie potrzebujemy nic zmieniać, wszystko idzie dobrze. To kiedy będzie czas na zmiany?” – mówił Rosberg.



„To wprost niemożliwe. Nawet zespoły Formuły 2 czy F3 wykonują lepszą pracę przy swoich strategiach i pit-stopach niż Ferrari. Wjeżdżasz do boksów w warunkach normalnego wyścigu i nie ma dla ciebie opony? W pewnym momencie będą musieli zacząć wprowadzać zmiany” – kontynuował mistrz świata z 2016 roku.

Zapytany o te słowa Rosberga, Binotto ośmiesza je, mówiąc, że łatwo jest komentować z pozycji komfortowej kanapy.

„Po pierwsze, łatwo jest mówić, gdy jesteś poza padokiem, łatwo jest wtedy krytykować. Ludzi jednak nie zmienimy – to moja odpowiedź do Rosberga. Mamy wspaniałych pracowników, a w motorsporcie najważniejsza jest stabilność i to zostało udowodnione. Chcemy mieć pewność, że poprawiamy się z dnia na dzień i z wyścigu na wyścig” – powiedział szef Ferrari.



„Mamy wspaniałych pracowników w zespole i nie mam co do tego wątpliwości. Każdemu zespołowi potrzeba lat i doświadczenia by znaleźć się na czele i myślę, że nie ma powodu by w naszym przypadku było inaczej” – dodał Binotto.

Jeszcze raz wytłumaczył on sytuację z pit-stopem Carlosa Sainza.

„To była bardzo późna decyzja by zareagować na Lewisa. Było za późno. Ale chyba Rosberg powinien to wiedzieć, bo jest doświadczonym zawodnikiem, że łatwiej jest naprawić takie błędy niż polepszyć osiągi samochodu i to właśnie one liczą się dziś najbardziej” – zaznacza Mattia Binotto.

Źródło: f1i.com



Podziel się wpisem:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Chin

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 19 kwietnia
godz. 05:30 FP1
godz. 09:30 Kwalifikacje do Sprintu

Sobota, 20 kwietnia
godz. 05:00 – Sprint
godz. 09:00 –  Kwalifikacje

Niedziela, 21 kwietnia
godz. 09:00 – Wyścig

Najbliższy start Kubicy

6h Imoli WEC

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi