KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 150 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Tomasz Bartoszek, Adam Gach, Izabela Ch, Maciej Wiśniak, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Piotr Bijakowski, Lukas Hewner, Stalowy Jaro, RkamilC, Grzejnik, Mateusz Pabiańczyk, Tomasz Jakubiec, Tomasz Ignaczak, Marcin Starczewski, Jędrzej Otręba, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Wojtek Zwolak, Robert Piórkowski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Pawel Licznerski, Maciek Kowalczyk, Ilona Bykowska, Ba Ru, Tomasz Waszkiewicz, Maciej Stankiewicz, Grzegorz Pliś, szymon034, Marcin Rentflejsz, Marcin Bogutyn, Norbert Sz, Szczepan Jędrusik, Adrian Karwan, Maks Szmytkowski
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
piobob, tomek_z_lasu, Tomek81, krzysiek, ThrudCK, DeaconFrost, Kardynał, Dastan, Piotrek

Harmonogramy

blank

Próbowali wszystkiego – Prema Orlen Team podsumowuje 6h Fuji



Żaden z kierowców Premy Orlen Team nie jest zadowolony z wyniki osiągniętego przez zespół w 6h Fuji. Robert Kubica, Louis Deletraz oraz Lorenzo Colombo podkreślali brak tempa swojego samochodu.

Prema Orlen Team w 6-godzinnym wyścigu na torze Fuji zajęła 6. miejsce, choć po stincie Louisa Deletraza zajmowali 3. miejsce. Potem jednak brakło tempa, a zmiana strategii nie opłaciła się.

Robert Kubica jechał jako trzeci i uzyskał niemal identyczny wynik na jednym okrążeniu co Deletraz.

„Nie jest to weekend na jaki liczyliśmy. Z perspektywy wyścigu, podjęliśmy dobre decyzje strategiczne, nie popełniliśmy żadnych błędów. Po prostu nie mieliśmy tempa. Cuda nie zdarzają się w jedną noc i przez cały weekend brakowało nam przyczepności. W żadnym momencie nie byliśmy naprawdę konkurencyjni i musieliśmy bardzo naciskać. Nawet w ostatniej godzinie wyścigu, kiedy przyczepność się poprawiła, samochód nie był konkurencyjny. Musimy usiąść i pomyśleć o tym, spróbować zrozumieć, co się stało i wrócić silniejszymi w Bahrajnie” – skomentował Robert Kubica.



Deletraz świetnie zaczął ten wyścig, a potem kończył jazdę Premy. Były to dwie odsłony jeżeli chodzi o tempo.

„Mieliśmy tu kłopoty już od 1. treningu i wyraźnie byliśmy za WRT, JOTĄ i United. Pracowaliśmy ciężko, ale wyglądało na to, że to nie jest nasz weekend. Start był świetny, nadrobiłem kilka miejsc, ale potem wyścig się uspokoił i chodziło przede wszystkim o tempo, a tego nie mieliśmy. Próbowaliśmy wymyślić coś ze strategią, ale było ciężko, a na koniec dojechaliśmy na 6. miejscu. Wrócimy mocniejsi w Bahrajnie” – stwierdził Louis Deletraz.

Jako drugi jechał Lorenzo Colombo i już na jego stincie zaczęły się duże problemy z tempem.

„Przyjeżdżając tu do Japonii, mieliśmy problemy już od piątku. Próbowaliśmy wszystkiego by poprawić samochód, ale inne ekipy też się poprawiały i nie mogliśmy zmniejszyć różnicy. Kiedy przyjeżdża się na wyścig z tak zbitą stawką, trudno jest się w niej przebić jeżeli brakuje ci tempa. Biorąc pod uwagę strategię w pierwszej części wyścigu, byliśmy bardzo konkurencyjni i lepsi niż inni jeżeli chodzi o zużycie paliwa. Robert i Louis próbowali cisnąć mocniej i wdrożyliśmy nową strategię by zyskać nad rywalami, ale to nie opłaciło się. Mamy 6. miejsce i będziemy próbować znowu podczas rundy w Bahrajnie” – dodał Louis Deletraz.



Podziel się wpisem:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Monako

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 24 maja
godz. 13:30 – FP1
godz. 17:00 – FP2

Sobota, 25 maja
godz. 12:30 – FP3
godz. 16:00 –  Kwalifikacje

Niedziela, 26 maja
godz. 15:00 – Wyścig

Najbliższy start Kubicy

24h Le Mans

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi