KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 100 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

jpeg-optimizer_logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Tomasz Bartoszek, Maciej Wiśniak, RkamilC, Piotr Bijakowski, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Lukas Hewner, Stalowy Jaro, Grzejnik, Mateusz Pabiańczyk, Tomasz Jakubiec, Marcin Starczewski, Pawel Licznerski, Jędrzej Otręba, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Robert Piórkowski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Maciek Kowalczyk, Maciej Stankiewicz, Grzegorz Pliś, Szczepan Jędrusik, Marcin Bogutyn, Marcin Rentflejsz, szymon034, Maks Szmytkowski, Izabela Ch, Marcin Parzych, Mateusz Wanat, Tomasz Ignaczak, Michał Delmanowicz, Wojciech Zalewski, Paweł Kozłowski
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
UniRacers, Łukasz w., Tancesz, Marcin, Szalony Burżuj, Paweł Koziarski

Harmonogram

Ricciardo ma propozycje, ale jest też gotów na przerwę



Daniel Ricciardo kilka dni temu wpadł na rynek transferowy i dla niektórych ekip jest łakomym kąskiem. Australijczykowi zależy na pozostaniu w F1, ale chce jednocześnie być w dobrej ekipie, na którą może nawet poczekać.

„Patrzę na to wszystko i uważam, że mokrę kroczyć z podniesioną głową jeżeli chodzi o moje starania i próby, by to wypaliło, by wszystko poskładać. Czasem po prostu trzeba to zaakceptować – próbowałem, ale niekoniecznie wyszło. Nie patrzę teraz i nie mówię, że się obijałem. Jestem dumny z tego, jak próbowałem, jaki byłem nieustępliwy. Z niektórymi rzeczami jest czasem tak, że nie są ci dane” – mówi Ricciardo.

Australijczyk mówi, że jest zmotywowany i głodny sukcesu.

„Ten ogień, ta wiara są cały czas we mnie więc teraz to tylko kwestia wyboru. Czy chcę go dokonać. Oczywiście nie mam już wszystkich opcji na gridzie, nie mogę jeździć gdziekolwiek chcę” – mówi Daniel.



„Nie chcę powiedzieć, że będzie łatwo, ale jest to coś, co jestem w stanie zrobić. To ważny moment w mojej karierze, ale nawet jeżeli pewne rzeczy nie są zawsze widoczne, zawsze przechodzi się przez większe lub mniejsze wyzwania. Nikt nie ma perfekcyjnej kariery więc nauczyłem sobie z tym radzić z czasem” – dodaje Australijczyk.

Oczywiście Daniel zapowiada, że nie zmieni swojego podejścia do jazdy w McLarenie w ostatnich 9 wyścigach sezonu i nadal będzie dawał z siebie wszystko.

„Tylko tak umiem jeździć i pracować. W ostatnim tygodniu byłem w zespole by zobaczyć się ze wszystkimi, odbyłem w sesję w symulatorze. Dziś zobaczyłem mechaników, z którymi się ściskaliśmy. Wiem, że wiele osób życzy mi, bym spisywał się dobrze i że będą wspierać mnie do końca” – podkreśla Ricciardo.

„Jak powiedziałem, jestem to winien sobie i tym, którzy mnie wspierają. Nie ma lepszego uczucia w tym sporcie jak sukces, bycie na podium. Wiem, że jeżeli dam z siebie wszystko, może znajdę drogę do osiągnięcia tego w ostatnich 9 wyścigach” – dodaje Daniel.



Telefon dzwoni

 

Według nieoficjalnych doniesień, z Australijczykiem skontaktowały się już Williams i Haas, wyrażając chęć zatrudnienia go na sezon 2023.

Daniel podkreśla, że bardzo chce zostać w F1, ale „w odpowiednich okolicznościach”.

„Chcę wrócić do wygrywania, chcę walczyć o podia i zwycięstwa. To najlepsze czego doświadczyłem przez te lata w Formule 1. Kocham ten sport i wszystko, co z nim idzie, ale szczególnie w takim punkcie mojej kariery, chodzi przede wszystkim o wygrywanie. Jedna rzecz, która nigdy się u mnie nie zmieniła to to, że nie chcę być tylko jednym z kierowców na gridzie” – mówi Daniel.

„Posiadanie odpowiednich warunków, dobrej okazji to coś, czego chcę doświadczyć. Czas pokaże, czy będę miał taką opcję” – dodaje.

Ricciardo mówi, że ma oferty, ale daje sobie czas.

„Telefon dzwoni i to jest zawsze miłe. […] Nie chcę jednak przyspieszać niczego, podejmować szybkich i pochopnych decyzji. Spróbuję wszystko przegrupować, pościgać się i wtedy zobaczyć, co będzie dla mnie najlepsze. Jednocześnie, niczego nie ukrywam i niewiele mam jeszcze w tej kwestii do powiedzenia” – mówi Daniel.

Źródło: racefans.net, planetf1.com



Podziel się wpisem:

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP USA

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 18 października
godz. 19:30 – 1. trening
godz. 23:30 – Kwalifikacje do Sprintu

Sobota, 19 października
godz. 20:00 – Sprint
godz. 00:00 –  Kwalifikacje

Niedziela, 20 października
godz. 21:00 – Wyścig

Najbliższy start Kubicy

4h Portimao ELMS

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi