Sprinty, adaptacyjne AI i VR to niektóre z nowych funkcji, które zostały ogłoszone w nadchodzącej oficjalnej grze Formuły 1 od EA i Codemasters – F1 22.
Datę premiery ustalono na 1 lipca, a gra będzie zawierać również zaktualizowane tory Australii, Hiszpanii i Abu Zabi.
Adaptacyjne AI zostało zaprojektowane tak, aby mniej doświadczeni gracze byli konkurencyjni podczas każdego wyścigu przeciwko botom. Ma aktywnie dostosowywać prędkość botów pomiędzy wyścigami.
Inną nowością jest F1 Life, który został opisany jako tryb, w którym gracze mogą pochwalić się ubraniami, akcesoriami, a nawet supersamochodami, z którymi będzie można jeździć w trybie „Pirelli Hot Laps”.
Enter the new era with #F122game
F1® 22 – coming July 1 for PS5, Xbox Series X|S, PS4, Xbox One, and PC via the EA App, Origin, Steam, and Epic Store
More details 👉 https://t.co/vGFp7m3ozb pic.twitter.com/6l9vXmeCrT
— EA SPORTS F1 (@Formula1game) April 21, 2022
Zmiany w trybie kariery obejmują zaktualizowane programy treningowe i w trybie “MyTeam” gracze przy tworzeniu swojego zespołu będą mieli możliwość wyboru spośród trzech opcji wielkości budżetu.
Gracze będą mogli wybierać spośród opcji “imersyjny” lub “telewizyjny” w wyścigu. Będzie to wpływać na rozgrywkę podczas okrążeń formujących, okresów samochodu bezpieczeństwa i zjazdów do boksu.
Tryb fabularny “Braking Point” nie pojawi się w F1 22.
Na PC będzie dostępne wsparcie dla VR za pośrednictwem Oculusa Rift i HTC Vive.
Gra będzie dostępna na platformach PS4, PS5, Xbox One, Xbox Serie S/X i PC na Steam oraz Epic Game.
Patryk Kucharski
Źródło: the-race.com, racefans.net