Oglądaj F1 online       KONTAKT     Zgarnij 150 zł na OC/AC!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie

logo-powrot-roberta

Oglądaj F1 w Eleven           KONTAKT    Kup F1 TV PRO       Wsparcie               Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL        Zgarnij 150 zł na OC/AC!      

MENU:

pytanie

Wyznaczcie kierunki! Co, jak i kiedy pisać na blogu?



Rozpoczął się kolejny sezon Formuły 1 oraz startów Roberta Kubicy i ponownie będziemy go śledzić wspólnie na blogu. Przez ostatnie lata zdołaliśmy wypracować pewne schematy dotyczące tekstów i działania strony. Teraz mam do Was kilka pytań by lepiej śledziło nam się wydarzenia na powrotroberta.pl

Rutyna

 

Dla przypomnienia: gdy zbliża się weekend wyścigowy, na blogu tradycyjnie pojawiają się teksty, zapowiadające go. W przypadku weekendu wyścigowego:

Przed, w trakcie i po każdym weekendzie wyścigowym publikuję dla Was określone teksty:
1. Harmonogramy i programy TV na początku tygodnia w kategorii F1
2. Statystyki i informacje o torze w kategorii F1
3. Występy Roberta Kubicy
4. Zapowiedź ze wszystkimi informacjami w kategorii głównej
5. Faworyci weekendu wyścigowego
6. Relacja live z przygotowań do weekendu



Następnie przechodzimy do relacji live, a przed niedzielną z wyścigu znów mamy:
1. Faworyci
2. Zagrajmy w przewidywania

Po weekendzie wyścigowym mamy:
1. Vlog
2. Podsumowanie ze wszystkimi danymi wyścigu
3. Stenogramy
4. Plus – minut (Wasze głosowanie)
5. Oceny mediów
6. Statystyki, rekordy i klasyfikacje

W tym sezonie postanowiłem wprowadzić nowość – po niedzielnym wyścigu, a być może również po kwalifikacjach będzie pojawiał się tekst z najważniejszymi wypowiedziami podsumowującymi sesję – oczywiście nie tylko z Alfy, ale również innych ekip.

Pytania do Was

 

Długość tekstów

Obecnie teksty w internecie nie powinny być długie. Rzadko kiedy mamy czas na dłuższy tekst i większość mediów dąży do krótszych treści. Uważam jednak, że muszą się one pojawiać bo tylko w ten sposób mogę dostarczyć Wam więcej informacji.

Przykładami takich testów na blogu są zapowiedzi weekendów wyścigowych, podsumowania każdego dnia czy całego weekendu wyścigowego oraz stenogramy.



I stąd pytanie do Was – czy te dłuższe teksty mają zostać na blogu czy skracać je/dzielić?

Czy obecna długość tekstów na blogu jest odpowienia?

Długość tekstów
Dzięki za głosowanie

Share your Results:

Częstotliwość tekstów

To chyba najważniejsza kwestia, którą chcę dziś poruszyć. Kiedyś moją normą był 1 tekst dziennie. Dziś tych tekstów pojawia się kilka, zazwyczaj 3-4 wpisy główne. Z jednej strony dzięki takim temu szybciej dostajecie ważne informacje, z drugiej częstsze wpisy przerywają Waszą dyskusję, a zależy mi na tym byście mogli tu wymieniać poglądy. Stąd na przykład teksty „zbitki”, w których podsumowuję 3-4 tematy z ostatnich godzin z Formuły 1. Jednocześnie zdaję sobie sprawę, że dla wielu z Was nie istnieje na blogu nic więcej niż kategoria „Najważniejsze” i nie scrollujecie niżej.

Stąd pytanie – czy obecna częstotliwość tekstów jest dla Was odpowiednia?

Częstotliwość tekstów

Częstotliwość tekstów
Dziękuję za głosowanie

Share your Results:

Alfa podsumowuje

W zapowiedziach, podsumowaniach każdego dnia i podsumowaniach weekendu wyścigowego umieszczam obecnie akapit „Alfa podsumowuje”, w którym przedstawiam wypowiedzi Alfy po danej sesji. Wiem, że to niektórych irytuje, ale pewnie innym się przydaje.

Stąd pytanie – czy ten akapit ma zostać?

Alfa podsumowuje

Alfa podsumowuje
Dziękuję za głosowanie

Share your Results:

Podsumowania?

Gdy kończy się dana relacja live, zazwyczaj przechodzę do nowego wpisu, a dopiero po jakimś czasie tworzę Wam pełne podsumowanie danej sesji z wypowiedziami, danymi, statystykami itp. Czy chcielibyście, aby na blogu pojawiało się krótkie podsumowanie sesji – kilka zdań o jej przebiegu + wyniki?



Podsumowania

Podsumowania
Dziękuję za głosowanie

Share your Results:

Social media

120 tysięcy obserwujących – tyle mają blogowe profile w mediach społecznościowych. Dziś to nieodłączny element działania takiej strony jak ta. Dlatego pytanie do Was: Które blogowe social media śledzicie?

Które blogowe social media śledzisz?

(Tylko 1 odpowiedź)

Social media obserwuje
Dziękuję za głosowanie

Share your Results:

Informacje/posty z którego medium uważacie za najbardziej wartościowe?

Najbardziej wartościowe posty to...
Show hint

Najbardziej wartościowe social media
Dziękuję za głosowanie

Share your Results:

Jak korzystasz?

Ja jestem starej daty i z internetu korzystam jedynie w komputrze. Wiem jednak, że jestem w mniejszości – coraz mniej licznej. Stąd pytanie do Was – na jakim urządzeniu zazwyczaj korzystacie z bloga?

Jak korzystasz z bloga?

Z czego korzystasz
Dziękuję za głosowanie

Share your Results:

Wiele osób może nie wiedzieć, że sporo „dobroci” kryje się w „paskach bocznych” i górnym menu bloga. Znajdziecie tam harmonogramy, widgety, informacje, klasyfikacje, kalendarze, memy, vlogi itd. Czy korzystacie z nich?



Czy korzystasz z paska bocznego i menu?

Zakładki
Dziękuję za głosowanie

Share your Results:

Harmonogramy itp.

Przed tym weekendem wyścigowym możecie na górze strony zaobserwować błękitny box, w którym podane są transmisje z danego weekendu oraz jego harmonogram. Czy uważacie, że ten element powinien zostać na stałe?

Niebieski box z harmonogramem

Box z harmonogramem
Dziękuję za głosowanie

Share your Results:

Inni Polacy

Przed każdym weekendem wyścigowym publikuję dla Was zapowiedzi startów Polaków z linkami do ich śledzenia, harmonogramami itp. Po weekendzie pojawia się natomiast podsumowanie tych występów. Czy taka forma Wam odpowiada? Korzystacie z niej?

Wpisy zapowiadający starty Polaków i podsumowujący je

Starty Polaków
Dziękuję za głosowanie

Share your Results:

Coś jeszcze?

Jeżeli macie jakieś uwagi co do działania bloga, pomysły na nowe teksty lub zakładki, piszcie proszę w komentarzach!

Podjąłem w ostatnich dniach działania, które mają usprawnić działanie strony i mam nadzieję, że szybko uda się przeprowadzić prace. Cały czas działam by to miejsce był bardziej przyjazne dla Was – stąd m.in. ten wpis.

Oczywiście wszystkie odpowiedzi są anonimowe, nie będą nikomu przekazywane itd.



Podziel się wpisem:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

Grand Prix Japonii

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Najbliższy start Kubicy

8h Bahrajnu WEC

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 30 września
godz. 12:00 – 13:00 – 1. trening
godz. 15:00 – 16:00 – 2. trening

Sobota, 1 października
godz. 12:00 – 13:00 – 3. trening
godz. 15:00 – 16:00 – Kwalifikacje

Niedziela, 2 października
godz. 14:00 – 16:00 – Wyścig

Bądź na bieżąco

Popularne tagi