KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 150 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Tomasz Bartoszek, Adam Gach, Izabela Ch, Maciej Wiśniak, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Piotr Bijakowski, Lukas Hewner, Stalowy Jaro, RkamilC, Grzejnik, Mateusz Pabiańczyk, Tomasz Jakubiec, Tomasz Ignaczak, Marcin Starczewski, Jędrzej Otręba, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Wojtek Zwolak, Robert Piórkowski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Pawel Licznerski, Maciek Kowalczyk, Ilona Bykowska, Ba Ru, Tomasz Waszkiewicz, Maciej Stankiewicz, Grzegorz Pliś, szymon034, Marcin Rentflejsz, Marcin Bogutyn, Norbert Sz, Szczepan Jędrusik, Adrian Karwan, Maks Szmytkowski
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
piobob, tomek_z_lasu, Tomek81, krzysiek, ThrudCK, DeaconFrost, Kardynał, Dastan, Piotrek

Harmonogramy

blank

Norris o 4. sezonie Drive to Survive: Są zachwiane proporcje



Wygląda na to, że najnowszy sezon dokumentu Netflixa Drive to Survive zirytował nie tylko niektórych fanów, ale również tych kierowców, którzy są w serialu przedstawiani w bardzo korzystnym świetle. Negatywnie na temat produkcji wypowiedział się Lando Norris, który uważa, że są w nim mocno zachwiane proporcje.

4. sezon Drive to Survive miał premierę w miniony piątek. Kibice byli bardzo ciekawi, jak zostanie przedstawiony jeden z najlepszych sezonów Formuły 1 ostatnich lat i niektórzy z nich bardzo się zawiedli. Ponownie pojawiły się zarzuty o sztuczne kreowanie rywalizacji, co akurat po ubiegłym roku nie było konieczne. Między innymi na to zwracałem uwagę w blogowej recenzji serialu, którą znajdziecie tutaj.

Oprócz walki Red Bulla z Mercedesem, najwięcej w serialu jest McLarena.

„Drugi odcinek jest pierwszym większym przedstawieniem Daniela, mnie i McLarena. Myślę, że jest ono dobre, daje dobry ogląd na sytuację. Z mojej strony wygląda dobrze, może z drugiej nieco gorzej” – mówi Norris, cytowany przez portal racefans.net.



„Oczywiście są komentarze i rzeczy tu i tam, które są wyrwane z kontekstu i z którymi się nie zgadzasz ponieważ mogą sugerowac, że powiedziałeś coś, czego nie było lub w czasie i miejscu, w których nie miały miejsca” – dodał.

Lando jako przykład podał nagrania z Grand Prix Bahrajnu, w których dołożony został głos z innego wyścigu, co razem dało efekt ostrej rywalizacji pomiędzy nim a Ricciardo.

„Jest moment, w którym jedziemy obok siebie z Danielem w zakręcie pierwszym, ale nie jesteśmy bardzo blisko. I wtedy słychać w radiu moją wypowiedź, że mnie wypchnął, która została wzięta z zupełnie innego wyścigu. Jest więc trochę takich rzeczy, z którymi ja się nie do końca zgadzam” – mówi Anglik.

Nie jest on jedyny w swojej opinii. W ubiegłym roku wzięcia udziału w serialu odmówił Max Verstappen, oskarżając twórców o przeinaczenia i sztuczne pompowanie rywalizacji. Norris wie, co najbardziej „boli” kierowców w tej serii.

„Ogólnie, jako całość, to nadal ekscytujące i dobre, dopóki nie przesadzają i nie kreują wrażenia, że ktoś powiedział lub zrobił coś, czego nie było – wówczas posuwają się za daleko. Gdy tego nie robią, jest dobrze” – dodaje kierowca McLarena.

Źródło: racefans.net



Podziel się wpisem:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Miami

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 3 maja
godz. 18:30 FP1
godz. 22:30 Kwalifikacje do Sprintu

Sobota, 4 maja
godz. 18:00 – Sprint
godz. 22:00 –  Kwalifikacje

Niedziela, 5 maja
godz. 22:00 – Wyścig

Najbliższy start Kubicy

4h Le Castellet (ELMS)

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi