KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 100 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

jpeg-optimizer_logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Tomasz Bartoszek, Maciej Wiśniak, RkamilC, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Piotr Bijakowski, Lukas Hewner, Grzejnik, Stalowy Jaro, Mateusz Pabiańczyk, Marcin Starczewski, Pawel Licznerski, Tomasz Jakubiec, Jędrzej Otręba, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Robert Piórkowski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Maciej Stankiewicz, Maciek Kowalczyk, Grzegorz Pliś, Szczepan Jędrusik, szymon034, Marcin Rentflejsz, Kamil G, Izabela Ch, Maks Szmytkowski, Mateusz Wanat, Marcin Parzych, Tomasz Ignaczak, Grzegorz Wojtaszewski, Michał Delmanowicz, Wojciech Zalewski, Paweł Kozłowski
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
Sławek Kret, Katarzyna Glin
Drive to survive sezon 3 netflix

F1 przeprowadzi rozmowy z Netflixem po skargach kierowców



Stefano Domenicali przyznał, że Netflix ma pozytywny wpływ na Formułę 1, ale nie może „odchodzić od rzeczywistości”, dlatego z producentami serii zostaną przeprowadzone rozmowy.

Na serial „Drive to Survive” padło wiele słów krytyki, za np. za wymyślanie rywalizacji, które nie miały miejsca i sfałszowanie wątków, co skłoniło Maxa Verstappena do rezygnacji z udziału w wywiadzie dla serialu w czwartym sezonie, jak i w następnych.

Lando Norris skrytykował najnowszy sezon, mówiąc, że podczas pokazywania danego wyścigu wiadomości radiowe były odtwarzane z różnych, innych wyścigów, co jego zdaniem doprowadziło do niedokładnego przedstawienia jego relacji z kolegą z zespołu McLarena, Danielem Ricciardo. Chociaż mówił też o pozytywach serialu.

Domenicali powtórzył, że program odgrywa swoją rolę w powiększaniu globalnej publiczności Formuły 1, ale ujawnił, że zespoły i kierowcy będą zaangażowani w rozmowy na temat przyszłości serialu i tego, jak kierowcy są przedstawiani.



„Nie ma wątpliwości, że projekt Netflixa przyniósł bardzo udany efekt” – powiedział Domenicali dziennikarzom włoskiej edycji Motorsport.com.

„Aby wzbudzić zainteresowanie nowej publiczności, zastosowano ton, który w pewien sposób skupiał się na udramatyzowaniu historii”.

„To okazja, ale myślę, że trzeba ją zrozumieć. Rozmawialiśmy o tym również w ten weekend [w Bahrajnie] na spotkaniu z zespołami”.

„Kierowca, który odmawia udziału, ponieważ czuje, że nie jest reprezentowany w konstruktywny sposób, więc potrzebny jest dialog, aby zrozumieć, w jaki sposób można go włączyć do formatu, który uważa za poprawny”.



„Porozmawiamy też z Netflixem, ponieważ konieczne jest, aby historia nie odchodziła od rzeczywistości, w przeciwnym razie to już nie pasuje”.

„To temat, który poruszymy wspólnie z kierowcami. Musimy upewnić się, że projekt, który wygenerował tak wyjątkową popularność, ma język, który nadal przemawia, ale bez zniekształcania wizerunku i znaczenia sportu, z którym żyjemy na co dzień”.

Domenicali dodał niedawno, że program musi nadal dodawać wartość do Formuły 1, „jeśli mają nadal go tworzyć”, w przeciwnym razie F1 będzie szukała „czegoś innego” w przyszłości.

Źródło: planetf1.com

Autor: Patryk Kucharski



Podziel się wpisem:

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Las Vegas

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 22 listopada
godz. 03:30 – 1. Trening
godz. 07:00 – 2. Trening

Sobota, 23 listopada
godz. 3:30 – 3. Trening
godz. 7:00 – Kwalifikacje

Niedziela, 24 listopada
godz. 07:00 – Wyścig

Najbliższy start Kubicy

8h Kataru

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi