KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 150 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Tomasz Bartoszek, Adam Gach, Maciej Wiśniak, RkamilC, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Piotr Bijakowski, Lukas Hewner, Grzejnik, Stalowy Jaro, Mateusz Pabiańczyk, Tomasz Ignaczak, Tomasz Jakubiec, Marcin Starczewski, Jędrzej Otręba, Pawel Licznerski, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Wojtek Zwolak, Robert Piórkowski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Maciek Kowalczyk, Maciej Stankiewicz, Ilona Bykowska, Grzegorz Pliś, Marcin Bogutyn, Szczepan Jędrusik, szymon034, Marcin Rentflejsz, Maks Szmytkowski, Izabela Ch, Marcin Parzych, Mateusz Wanat, Paweł Kozłowski
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
Sławomir Kidziński, jacek79100

Harmonogram

blank

Wyniki

Russell widzi ogień, Ricciardo i Norris chcą by Masi został



Nowy zespołowy partner Lewisa Hamiltona w Mercedesie otrzymał w końcu szanse by zaprezentować swe talenty w topowym zespole. Choć sezon jeszcze nie wystartował a stajnia z Brackley nie zaprezentowała W13 ciężko nie upatrywać w nich kandydatów do wygrywania. Motywacji również nie brakuje samemu Russellowi.

„To niesamowite uczucie zostać oficjalnym kierowcą Mercedesa i nieco dziwne zarazem. Spędziłem dużo czasu jako junior Mercedesa w Formułach 2 oraz 3. W pewnym sensie czuje jak bym wracał do domu, do ludzi, których znam od dawna. Zapoznawanie się ponownie z tym jak zespół działa bardzo mi się podoba. Ponieważ spędziłem tutaj tak dużo czasu zanim dołączyłem do Williamsa odnoszę wrażenie, że znam wszystkich dobrze więc przeszliśmy od razu do konkretów by zrozumieć nowy samochód, wyzwania oraz przygotować się tak dobrze jak to możliwe do sezonu. Zważywszy na zeszły sezon w zespole jest bardzo dużo motywacji i ognia w całej fabryce by się odegrać, to robi niesamowite wrażenie” – powiedział Russell portalowi racefans.net.



Nie ma chyba osoby w świecie Formuły 1, która nie ostrzy sobie zębów by zobaczyć pojedynek Russella z Hamiltonem. Choć wiadomo jak sprawa wygląda od strony zespołu gdzie po pamiętnym sezonie 2016 Toto Wolff za pewne nie dopuści do ponownego „rozlewu krwi” tak oczekiwać można pewnych fajerwerków, przynajmniej w kwalifikacjach.

Ricciardo: Jeśli Masi chce zostać, powinien to zrobić

 

Podczas premiery nowej konstrukcji McLarena kierowcy zostali zapytani o opinie na temat Michaela Masiego i jego przyszłości.



„Jeśli Michael chce zostać, powinien to zrobić. Nie sądzę by jedno wydarzenie powinno rzutować na obraz całości. Gdy wróciłem do rodziny i przyjaciół na święta pytali mnie co o tym sądzę. Jestem cały czas zmieszany, sam nie byłem pewien jak to wszystko interpretować. Oglądałem te wydarzenia z pierwszego rzędu i myślałem ‘to się naprawdę dzieje?’, to szalone. Sądzę, że jest bardzo dużo presji na nich nakładane (sędziów). Sport stał się dużo bardziej wyeksponowany w mediach co jest świetne w pewnych aspektach ale prawdopodobnie nakłada bardzo dużą presję na tych, którzy o to nie prosili i nie są do tego przyzwyczajeni. Patrząc w przeszłość ciężko znaleźć czas gdy stewardzi, sędziowie czy dyrektor byli tak mocno obecni w mediach. To nowe i nieznane terytorium” – powiedział Daniel Ricciardo.

„To dalej trudne pytanie, myślę, że wszyscy potrzebujemy stabilności. Jeśli sytuacja staje się niestabilna jak w tamten weekend ludzie zaczynają się denerwować pełni frustracji. To dobrze, że mamy różnych stewardów podczas poszczególnych weekendów ponieważ nikt nie chce by panowała stronniczość. Uważam, że większość rzeczy, 95-99% jest w porządku, potrzebujemy tylko stabilizacji. Kierowcy robią błędy, to łatwe by ludzie to odnotowali tak samo przecież jest z nimi (sędziami) prawda? To ludzkie popełniać błędy. Te wydarzenia działy się bardzo szybko i tak po prostu wyszło. Wspieram Michaela i uważam, że dużo innych rzeczy zrobił świetnie w zeszłym sezonie i latach gdy z nim pracowaliśmy. Jesteśmy przekonani, że wszystko idzie w dobrym kierunku. Oni zdają sobie sprawę z obszarów gdzie mogą się poprawić lub popełniać mniej błędów. Z tej strony czuje się pewny” – dodał Lando Norris.

Autor: P.S.

Źródło: racefans.net




Podziel się wpisem:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Hiszpanii

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 21 czerwca
godz. 13:30 – FP1
godz. 17:00 – FP2

Sobota, 22 czerwca
godz. 12:30 – FP3
godz. 16:00 –  Kwalifikacje

Niedziela, 23 czerwca
godz. 15:00 – Wyścig

Najbliższy start Kubicy

6h Sao Paulo

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi