Przed startem sezonu 2022, Alfa Romeo F1 Team podpisał umowę sponsorską z włoską marką okularów WEB EYEWEAR. Promować będą ją wszyscy kierowcy ekipy, łącznie z Robertem Kubicą.
Dotychczas marka ta była obecna w F1 nieoficjalnie, używana m.in. przez Lewisa Hamiltona. Teraz producent wchodzi do serii poprzez sponsoring ekipy z Hinwil. Jak deklarują obie strony, jest to umowa wieloletnia.
„Jesteśmy zachwyceni mogą zacząć przygodę z WEB EYEWEAR. Ich zaangażowanie do stylu perfekcyjnie pasuje naszemu zespołowi. To będzie mieszanka włoskiej elegacji i szwajcarskiej precyzji. Cieszymy się, że mamy na pokładzie ich prestiżową markę” – powiedział szef Alfy, Fred Vasseur.
Welcome WEB EYEWEAR! 😎
Alfa Romeo F1 Team ORLEN and the Italian eyewear brand have entered a multi-year partnership that will bring WEB EYEWEAR into the world of Formula One. pic.twitter.com/aV2pjY701d
— Alfa Romeo F1 Team ORLEN (@alfaromeoorlen) February 15, 2022
Przy okazji ogłoszenia poinformowano, że w trakcie sezonu zostanie wypuszczona specjalna kolekcja sygnowana nazwą zespołu.
„Naszą ambicją jest otworzenie nowego rozdziału w swojej historii – wiarygodnego i spójnego z dziedzictwem marki, który ma na celu patrzenie w przyszłość na międzynarodowym rynku. Współpraca z Alfa Romeo F1 Team Orlen jest szczególną wartością na tej ścieżce. Jesteśmy podekscytowani mogąc wprowadzić naszą markę do Formuły 1” – powiedział Fabrizio Curci, szef Marcolin, do którego należy marka.