KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 150 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Tomasz Bartoszek, Adam Gach, Izabela Ch, Maciej Wiśniak, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Piotr Bijakowski, Lukas Hewner, Stalowy Jaro, RkamilC, Grzejnik, Mateusz Pabiańczyk, Tomasz Jakubiec, Tomasz Ignaczak, Marcin Starczewski, Jędrzej Otręba, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Wojtek Zwolak, Robert Piórkowski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Pawel Licznerski, Maciek Kowalczyk, Ilona Bykowska, Ba Ru, Tomasz Waszkiewicz, Maciej Stankiewicz, Grzegorz Pliś, szymon034, Marcin Rentflejsz, Marcin Bogutyn, Norbert Sz, Szczepan Jędrusik, Adrian Karwan, Maks Szmytkowski
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
piobob, tomek_z_lasu, Tomek81, krzysiek, ThrudCK, DeaconFrost, Kardynał, Dastan, Piotrek

Harmonogramy

blank

Russell narzeka na obowiązki sponsorskie i czeka na wielką szansę



To, jak spisze się George Russell w sezonie będzie jednym z najciekawszych punktów sezonu 2022, obok pojawienia się nowej generacji bolidów. Anglik nie może doczekać się pracy nad ich rozwijaniem, choć w rozmowie z Autosportem przyznaje, że czeka go niezwykle ciężki sezon.

Po zakończeniu sezonu 2021 Russell zapowiadał, że na początku roku uda się na wakacje by nabrać sił przed najbardziej intensywnym sezonem w swojej karierze.

„Myślę, że to bardzo ważne bo to będzie najbardziej intensywny rok w moim życiu jeżeli chodzi o kalendarz wyścigowy, ale również aktywności poza torem, stronę marketingową. Przechodząc do Williamsa, miałem w pewnym sensie szczęście, nie mając tak wielu aktywności sponsorskich ze względu na pozycję, w jakiej się znajdowaliśmy. W Mercedesie mamy tony sponsorów i wiele zobowiązań, jakie muszą wypełniać kierowcy” – mówi Russell.



Uważa on również, że po 18 miesiącach ograniczeń związanych z koronawirusem, sponsorzy będą teraz wymagali zwiększenia liczby aktywności przez kierowców.

„Zarówno z punktu widzenia zajęć na torze jak i poza nim, będzie to niesamowicie intensywny rok. W styczniu zrobię sobie więc 10 dni wolnego, zresetuję się i w połowie stycznia za wszystko się zabiorę” – mówi Anglik.

Przychodząc do Mercedesa, nie będzie miał on łatwego zadania. Nie tylko będzie partnerem żądnego zemsty Lewisa Hamiltona, ale będzie musiał również prowadzić bolid nowej generacji. George liczy na kontynuację dominacji Mercedesa w przyszłym roku.



„Nie mogę doczekać się zobaczenia nowych samochodów i przekonania się, co oferują dla wszystkich. To naprawdę ekscytujące, ale cieszę się na bycie częścią rozwoju samochodu, który w trakcie sezonu będzie rozwijał się drastycznie szybko dzięki pracy inżynierów, symulatora. Niekoniecznie ten, kto będzie najszybszy w pierwszym wyścigu wygra. Jestem pewien, że zobaczymy interesujące projekty i słabsi mogą zaatakować” – przekonuje były partner Roberta Kubicy.

„Chodzi o to, kto będzie się najszybciej i najlepiej rozwijał, budując fundamenty na nadchodzące lata. To aspekt, z powodu którego jestem naprawdę podekscytowany. No i oczywiście utworzenie duetu z Lewisem jest niesamowicie ekscytujące. Jestem w uprzywilejowanej pozycji, mogąc być partnerem najlepszego kierowcy w historii. To niesamowita okazja, która daje mi kolejną szansę na rozwój jako kierowcy” – dodaje Russell.

Źródło: Autosport.com



Podziel się wpisem:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Miami

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 3 maja
godz. 18:30 FP1
godz. 22:30 Kwalifikacje do Sprintu

Sobota, 4 maja
godz. 18:00 – Sprint
godz. 22:00 –  Kwalifikacje

Niedziela, 5 maja
godz. 22:00 – Wyścig

Najbliższy start Kubicy

4h Le Castellet (ELMS)

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi