Formuła 1 w Eleven       REKLAMA        KONTAKT        150 zł na OC/AC!      F1 MOŻESZ OBSTAWIAĆ NA EFORTUNA.PL     F1 TV PRO    SIMRACE

logo-powrot-roberta

MENU:

RENAULT MEGANE E-TECH ELECTRIC (BCB)

Renault przedstawia ceny nowego Megane E-tech



Renault przedstawia ceny Nowego Megane E-TECH elektrycznego. Ten symbol nowego świata i jednocześnie nowego świata samochodów elektrycznych jest elementem ekosystemu, w którym samochód pełni rolę platformy wyposażonej w zaawansowane oprogramowanie i zoptymalizowane aplikacje mobilne zapewniające użytkownikom nowe możliwości korzystania z samochodu. DOSTĘPNY W CENIE OD 154 390 ZŁOTYCH.

Zamówienia na Nowego Megane E-Tech elektrycznego można składać od lutego 2022 roku. Nowy model pojawi się w salonach w maju 2022 roku.

Nowy Megane E-TECH elektryczny zapewnia klientom zrównoważone i zoptymalizowane osiągi za rozsądną cenę. Poszczególne wersje w gamie zaspokajają potrzeby, zarówno codzienne, jak i wyjątkowe (np. wyjazdy weekendowe czy wakacyjne).

W Polsce samochód jest dostępny dla poziomu wyposażenia Equilibre, z akumulatorem trakcyjnym 40 kWh i silnikiem elektrycznym o mocy 130 KM w cenie 154 390 zł.



W przypadku poziomu wyposażenia Techno samochód jest dostępny z akumulatorem trakcyjnym 60 kWh i silnikiem elektrycznym o mocy 220 KM w cenie od 189 390 zł.

Decydując się na zakup Megane E-TECH elektrycznego, osoby fizyczne i przedsiębiorcy mają możliwość uzyskania bezzwrotnej dotacji w wysokości 18 750 zł lub 27 000 zł z programu rządowego „Mój elektryk”. Kwota dotacji 27 000 zł dotyczy osoby fizycznej posiadającej Kartę Dużej Rodziny lub przedsiębiorcy przy średniorocznym przebiegu wyższym niż 15 000 km.

Zawsze aktualne oprogramowanie

Megane E-TECH elektryczny to również szereg aplikacji mobilnych. Oferta obejmuje 5-letni abonament na pobieranie danych dla systemu OpenR Link. Stałą aktualizację danych gwarantuje bezprzewodowa aktualizacja oprogramowania sprzętowego (Firmware Over-The-Air, inaczej FOTA).

Megane E-TECH elektryczny jest również objęty 2-letnią gwarancją z usługą assistance dostępną 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu oraz 8-letnią gwarancją (lub do 160 000 km) na akumulator trakcyjny.

Zamówienia na model będzie można składać już od 1 lutego 2022 roku.

CENY NOWEGO RENAULT MEGANE E-TECH ELEKTRYCZNEGO BRUTTO

Equilibre Techno iconic
40 kwh 130 KM 154 390 PLN 167 390 PLN
60 kwh 220 KM 176 390 PLN 189 390 PLN 202 390 PLN



Podziel się wpisem:

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Najnowsze wpisy na blogu:

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Archiwum

Najbliższe Grand Prix F1

Przedsezonowe testy F1 Barcelona

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Najbliższy start Kubicy

Prolog WEC - Sebring

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

10 lutego – Aston Martin
11 lutego – McLaren
14 lutego – AlphaTauri
17 lutego – Ferrari
18 lutego – Mercedes
21 lutego – Alpine

Popularne tagi