KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 150 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

logo-powrot-roberta

MENU:

Robert Kubica Interlagos 2019 F1

Nieco statystyk przed Grand Prix Brazylii 2021



Poniżej znajdziecie statystyki kierowców, zespołów oraz dotyczące toru przed Grand Prix Brazylii.

O torze i wyścigu:
Długość okrążenia: 4.309 km
Liczba okrążeń jaką liczy wyścig: 71
Dystans wyścigu: 305.909 km
Lata budowy: 1938-1940
Kierunek jazdy: przeciwny do wskazówek zegara.
Najdłuższa prosta: 1394 m
Liczba zakrętów: 15
Różnica poziomów: 43,0 m
Poziom stosowanego docisku: wysoki
Zużycie opon: niskie
Jazda z pełnym gazem: 50% okrążenia
Prędkość maksymalna: 310 km/h
Strefy DRS: prosta startowa, prosta Reta Oposta
Rekord okrążenia w wyścigu: 1:10.540, Valtteri Bottas, Mercedes AMG W09 EQ Power+, 2018
Rekord okrążenia w kwalifikacjach: 1’07”281, Lewis Hamilton, Mercedes AMG W09 EQ Power+, 2018
48 Grand Prix Brazylii Formuły 1
37x Interlagos
10x Jacarepagua

Liczba pole position (Brazylia, kierowca):
1. A.Senna 6
2. M.Hakkinen 3
3. F.Massa 3
4. R.Barrichello 3
5. L.Hamilton 3
6. J.Hunt 2
7. D.Hill 2
8. S.Vettel 2
9. N.Rosberg 2
10. R.Peterson 2
11. A.Prost 2
12. N.Mansell 2
13. E.Fittipaldi 1
14. J.Jarier 1
15. J.Laffite 1
16. J.Jabouille 1
17. J.Villeneuve 1
18. M.Schumacher 1
19. J.Montoya 1
20. F.Alonso 1
21. N.Hulkenberg 1
22. V.Bottas 1
23. K.Rosberg 1
24. N.Piquet 1
25. E.De Angelis 1
26. M.Alboreto 1
27. M.Verstappen 1



Liczba pole position (Interlagos, kierowca):
1. A.Senna 3
2. M.Hakkinen 3
3. F.Massa 3
4. R.Barrichello 3
5. L.Hamilton 3
6. J.Hunt 2
7. D.Hill 2
8. S.Vettel 2
9. N.Rosberg 2
10. R.Peterson 1
11. E.Fittipaldi 1
12. J.Jarier 1
13. J.Laffite 1
14. J.Jaboule 1
15. N.Mansell 1
16. A.Prost 1
17. J.Villeneuve 1
18. M.Schumacher 1
19. J.Montoya 1
20. F.Alonso 1
21. N.Hulkenberg 1
22. V.Bottas 1
27. M.Verstappen 1

Liczba pole position (Brazylia, zespół):
1. McLaren 11
2. Williams 10
3. Ferrari 7
4. Mercedes 5
5. Lotus 4
6. Red Bull 3
7. Renault 2
8. Shadow 1
9. Ligier 1
10. Brawn GP 1
11. Brabham 1

Liczba pole position (Interlagos, zespół):
1. McLaren 9
2. Williams 8
3. Ferrari 6
4. Mercedes 5
5. Red Bull 2
6. Renault 2
7. Lotus 1
8. Shadow 1
9. Ligier 1
10. Brawn GP 1

Liczba pole position (Brazylia, dostawca silnika):
1. Renault 13
2. Mercedes 10
3. Ford Cosworth 9
4. Ferrari 7
5. Honda 6
6. BMW 1
7. Cosworth 1

Liczba pole position (Interlagos, dostawca silnika):
1. Renault 10
2. Mercedes 10
3. Ford Cosworth 6
4. Ferrari 6
5. Honda 3
6. BMW 1
7. Cosworth 1



Pozycja na starcie dająca zwycięstwo (Interlagos):
Poz. L. zw %/L.zw GP
1 16 43.24
2 13 35.13
3 3 8.10
6 3 8.10
5 1 2.70
8 1 2.70

Liczba zwycięstw w wyścigu (Brazylia, kierowca):
1. A.Prost 6
2. M.Schumacher 4
3. S.Vettel 3
4. C.Reutemann 3
5. E.Fittipaldi 2
6. A.Senna 2
7. M.Hakkinen 2
8. J.Montoya 2
9. F.Massa 2
10. M.Webber 2
11. N.Rosberg 2
12. L.Hamilton 2
13. N.Piquet 2
14. N.Mansell 2
15. C.Pace 1
16. N.Lauda 1
17. J.Laffite 1
18. R.Arnoux 1
19. D.Hill 1
20. J.Villeneuve 1
21. D.Coulthard 1
22. G.Fisichella 1
23. K.Raikkonen 1
24. J.Button 1
25. M.Verstappen 1

Liczba zwycięstw w wyścigu (Interlagos, kierowca):
1. M.Schumacher 4
2. S.Vettel 3
3. E.Fittipaldi 2
4. A.Senna 2
5. M.Hakkinen 2
6. J.Montoya 2
7. F.Massa 2
8. M.Webber 2
9. N.Rosberg 2
10. L.Hamilton 2
11. C.Pace 1
12. N.Lauda 1
13. C.Reutemann 1
14. J.Laffite 1
15. R.Arnoux 1
16. A.Prost 1
17. N.Mansell 1
18. D.Hill 1
19. J.Villeneuve 1
20. D.Coulthard 1
21. G.Fisichella 1
22. K.Raikkonen 1
23. J.Button 1
24. M.Verstappen 1

Liczba zwycięstw w wyścigu (Brazylia, zespół):
1. McLaren 12
2. Ferrari 11
3. Williams 6
4. Red Bull 5
5. Mercedes 4
6. Benetton 2
7. Brabham 2
8. Lotus 1
9. Ligier 1
10. Renault 1
11. Jordan 1

Liczba zwycięstw w wyścigu (Interlagos, zespół):
1. Ferrari 9
2. McLaren 8
3. Red Bull 5
4. Williams 4
5. Mercedes 4
6. Benetton 2
7. Lotus 1
8. Brabham 1
9. Ligier 1
10. Renault 1
11. Jordan 1

Liczba zwycięstw w wyścig (Brazylia, dostawca silników):
1. Ferrari 11
2. Renault 10
3. Mercedes 9
4. Ford Cosworth 8
5. Honda 4
5. TAG Porsche 3
6. BMW 2

Liczba zwycięstw w wyścig (Interlagos, dostawca silników):
1. Renault 9
2. Ferrari 9
3. Mercedes 9
4. Ford Cosworth 7
5. Honda 2
6. BMW 1

Najszybsze okrążenia w wyścigu (Brazylia, kierowca):
1. M.Schumacher 5
2. L.Hamilton 4
3. M.Webber 3
4. A.Prost 3
5. N.Piquet 3
4. J.Jarier 2
5. M.Hakkinen 2
6. J.Montoya 2
7. K.Raikkonen 2
8. M.Verstappen 2
9. G.Berger 2
10. R.Patrese 2
11. V.Bottas 2
12. D.Hulme 1
13. C.Regazzoni 1
14. J.Hunt 1
15. J.Laffite 1
16. R.Arnoux 1
17. N.Mansell 1
18. D.Hill 1
19. J.Villeneuve 1
20. R.Schumacher 1
21. R.Barrichello 1
22. F.Massa 1
23. E.Fittipaldi 1
24. C.Reutemann 1
25. M.Surer 1



Najszybsze okrążenia w wyścigu (Interlagos, kierowca):
1. M.Schumacher 5
2. L.Hamilton 4
3. M.Webber 3
4. J.Jarier 2
5. M.Hakkinen 2
6. J.Montoya 2
7. K.Raikkonen 2
8. M.Verstappen 2
9. V.Bottas 2
10. D.Hulme 1
11. C.Regazzoni 1
12. J.Hunt 1
13. J.Laffite 1
14. R.Arnoux 1
15. G.Berger 1
16. N.Mansell 1
17. R.Patrese 1
18. D.Hill 1
19. J.Villeneuve 1
20. R.Schumacher 1
21. R.Barrichello 1
22. F.Massa 1
23. E.Fittipaldi 1

Najszybsze okrążenia w wyścigu (Brazylia, zespoły):
1. McLaren 10
2. Williams 10
3. Ferrari 8
4. Red Bull 5
5. Mercedes 4
6. Benetton 3
7. Shadow 2
8. Renault 2
9. Lotus 1
10. Ligier 1
11. Brabham 1
12. Ensign 1

Najszybsze okrążenia w wyścigu (Interlagos, zespoły):
1. McLaren 8
2. Williams 7
3. Ferrari 6
4. Red Bull 5
5. Mercedes 4
6. Benetton 3
7. Shadow 2
8. Lotus 1
9. Ligier 1
10. Renault 1

Najszybsze okrążenia w wyścigu (Brazylia, dostawcy silników):
1. Renault 11
2. Mercedes 9
3. Ford Cosworth 8
4. Ferrari 8
5. BMW 4
6. TAG Heuer 4
7. Honda 3

Najszybsze okrążenia w wyścigu (Interlagos, dostawcy silników):
1. Renault 9
2. Mercedes 9
3. Ford Cosworth 7
4. Ferrari 6
5. BMW 3
6. TAG Heuer 2
7. Honda 1

Obecność na podium (Brazylia, kierowca):
1. M.Schumacher 10
2. F.Alonso 8
3. K.Raikkonen 7
4. A.Prost 7
5. F.Massa 5
6. S.Vettel 5
7. L.Hamilton 5
8. G.Berger 5
9. D.Coulthard 4
10. M.Webber 4
11. N.Piquet 4
12. E.Fittipaldi 4
13. A.Senna 4
14. N.Lauda 4
15. C.Reutemann 4
16. D.Hill 3
17. J.Button 3
18. N.Rosberg 3
19. R.Patrese 3
20. E.De Angelis 3
21. N.Mansell 3
22. M.Verstappen 3
23. P.Depailler 2
24. J.Alesi 2
25. M.Hakkinen 2
26. H.Frentzen 2
27. G.Fisichella 2
28. J.Montoya 2
29. J.Laffite 2
30. A.Jones 2
31. D.Hulme 1
32. J.Stewart 1
33. J.Ickx 1
34. C.Regazzoni 1
35. C.Pace 1
36. J.Mass 1
37. T.Pryce 1
38. J.Hunt 1
39. R.Arnoux 1
40. J.Villeneuve 1
41. O.Panis 1
42. N.Heidfeld 1
43. R.Schumacher 1
44. R.Barrichello 1
45. R.Kubica 1
46. V.Bottas 1
47. K.Rosberg 1
48. J.Watson 1
49. M.Alboreto 1
50. M.Gugulemin 1
51. S.Johansson 1
52. P.Gasly 1
53. C.Sainz Jr. 1

Obecność na podium (Interlagos, kierowca):
1. M.Schumacher 10
2. F.Alonso 8
3. K.Raikkonen 7
4. F.Massa 5
5. S.Vettel 5
6. L.Hamilton 5
7. G.Berger 4
8. D.Coulthard 4
9. M.Webber 4
10. E.Fittipaldi 3
11. A.Senna 3
12. D.Hill 3
13. J.Button 3
14. N.Rosberg 3
15. M.Verstappen 3
16. P.Depailler 2
17. C.Reutemann 2
18. R.Patrese 2
19. J.Alesi 2
20. M.Hakkinen 2
21. H.Frentzen 2
22. G.Fisichella 2
23. J.Montoya 2
24. N.Lauda 2
25. D.Hulme 1
26. J.Stewart 1
27. J.Ickx 1
28. C.Regazzoni 1
29. C.Pace 1
30. J.Mass 1
31. T.Pryce 1
32. J.Hunt 1
33. J.Laffite 1
34. R.Arnoux 1
35. E.De Angelis 1
36. A.Jones 1
37. A.Prost 1
38. N.Mansell 1
39. J.Villeneuve 1
40. O.Panis 1
41. N.Heidfeld 1
42. R.Schumacher 1
43. R.Barrichello 1
44. R.Kubica 1
45. V.Bottas 1
46. P.Gasly 1
47. C.Sainz Jr. 1

Obecność na podium (Brazylia, zespoły):
1. McLaren 32
2. Ferrari 31
3. Williams 17
4. Red Bull 10
5. Lotus 9
6. Mercedes 8
7. Benetton 7
8. Renault 6
9. Jordan 3
10. Brabham 3
11. Ligier 3
12. Tyrrel 2
13. Copersucar 1
13. Shadow 1
14. Prost 1
15. Sauber 1
16. Honda 1
17. BMW Sauber 1
18. Arrows 1
19. March 1
20. Toro Rosso 1

Obecność na podium (Interlagos, zespoły):
1. Ferrari 27
2. McLaren 24
3. Williams 12
4. Red Bull 10
5. Mercedes 8
6. Benetton 7
7. Renault 5
8. Lotus 4
9. Jordan 3
10. Tyrrell 2
11. Ligier 2
12. Brabham 1
13. Shadow 1
14. Prost 1
15. Sauber 1
16. Honda 1
17. BMW Sauber 1
18. Toro Rosso 1

Obecność na podium (Brazylia, dostawcy silnika):
1. Ferrari 31
2. Renault 29
3. Ford Cosworth 28
4. Mercedes 22
5. Honda 13
6. TAG Heuer 6
7. Mugen Honda 3
8. BMW 3
9. Playlife 1
10. Petronas 1
11. Alfa Romeo 1
12. Judd 1

Obecność na podium (Interlagos, dostawcy silnika):
1. Ferrari 27
2. Renault 24
3. Mercedes 22
4. Ford Cosworth 21
5. Honda 7
6. Mugen Honda 3
7. BMW 3
8. TAG Heuer 2
9. Playlife 1
10. Petronas 1

Piotr Ciesielski

Źródło: własne, racefans.net, statsf1.com



Podziel się wpisem:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Najnowsze wpisy na blogu:

Najnowsze wpisy

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Chin

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Najbliższy start Kubicy

4h Barcelony - ELMS

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Piątek, 19 kwietnia
godz. 05:30 FP1
godz. 09:30 Kwalifikacje do Sprintu

Sobota, 20 kwietnia
godz. 05:00 – Sprint
godz. 09:00 –  Kwalifikacje

Niedziela, 21 kwietnia
godz. 09:00 – Wyścig

Popularne tagi

Archiwum