KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 100 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

jpeg-optimizer_logo-powrot-roberta

MENU:

Robert Kubica Interlagos 2019 F1

Nieco statystyk przed Grand Prix Brazylii 2021



Poniżej znajdziecie statystyki kierowców, zespołów oraz dotyczące toru przed Grand Prix Brazylii.

O torze i wyścigu:
Długość okrążenia: 4.309 km
Liczba okrążeń jaką liczy wyścig: 71
Dystans wyścigu: 305.909 km
Lata budowy: 1938-1940
Kierunek jazdy: przeciwny do wskazówek zegara.
Najdłuższa prosta: 1394 m
Liczba zakrętów: 15
Różnica poziomów: 43,0 m
Poziom stosowanego docisku: wysoki
Zużycie opon: niskie
Jazda z pełnym gazem: 50% okrążenia
Prędkość maksymalna: 310 km/h
Strefy DRS: prosta startowa, prosta Reta Oposta
Rekord okrążenia w wyścigu: 1:10.540, Valtteri Bottas, Mercedes AMG W09 EQ Power+, 2018
Rekord okrążenia w kwalifikacjach: 1’07”281, Lewis Hamilton, Mercedes AMG W09 EQ Power+, 2018
48 Grand Prix Brazylii Formuły 1
37x Interlagos
10x Jacarepagua

Liczba pole position (Brazylia, kierowca):
1. A.Senna 6
2. M.Hakkinen 3
3. F.Massa 3
4. R.Barrichello 3
5. L.Hamilton 3
6. J.Hunt 2
7. D.Hill 2
8. S.Vettel 2
9. N.Rosberg 2
10. R.Peterson 2
11. A.Prost 2
12. N.Mansell 2
13. E.Fittipaldi 1
14. J.Jarier 1
15. J.Laffite 1
16. J.Jabouille 1
17. J.Villeneuve 1
18. M.Schumacher 1
19. J.Montoya 1
20. F.Alonso 1
21. N.Hulkenberg 1
22. V.Bottas 1
23. K.Rosberg 1
24. N.Piquet 1
25. E.De Angelis 1
26. M.Alboreto 1
27. M.Verstappen 1



Liczba pole position (Interlagos, kierowca):
1. A.Senna 3
2. M.Hakkinen 3
3. F.Massa 3
4. R.Barrichello 3
5. L.Hamilton 3
6. J.Hunt 2
7. D.Hill 2
8. S.Vettel 2
9. N.Rosberg 2
10. R.Peterson 1
11. E.Fittipaldi 1
12. J.Jarier 1
13. J.Laffite 1
14. J.Jaboule 1
15. N.Mansell 1
16. A.Prost 1
17. J.Villeneuve 1
18. M.Schumacher 1
19. J.Montoya 1
20. F.Alonso 1
21. N.Hulkenberg 1
22. V.Bottas 1
27. M.Verstappen 1

Liczba pole position (Brazylia, zespół):
1. McLaren 11
2. Williams 10
3. Ferrari 7
4. Mercedes 5
5. Lotus 4
6. Red Bull 3
7. Renault 2
8. Shadow 1
9. Ligier 1
10. Brawn GP 1
11. Brabham 1

Liczba pole position (Interlagos, zespół):
1. McLaren 9
2. Williams 8
3. Ferrari 6
4. Mercedes 5
5. Red Bull 2
6. Renault 2
7. Lotus 1
8. Shadow 1
9. Ligier 1
10. Brawn GP 1

Liczba pole position (Brazylia, dostawca silnika):
1. Renault 13
2. Mercedes 10
3. Ford Cosworth 9
4. Ferrari 7
5. Honda 6
6. BMW 1
7. Cosworth 1

Liczba pole position (Interlagos, dostawca silnika):
1. Renault 10
2. Mercedes 10
3. Ford Cosworth 6
4. Ferrari 6
5. Honda 3
6. BMW 1
7. Cosworth 1



Pozycja na starcie dająca zwycięstwo (Interlagos):
Poz. L. zw %/L.zw GP
1 16 43.24
2 13 35.13
3 3 8.10
6 3 8.10
5 1 2.70
8 1 2.70

Liczba zwycięstw w wyścigu (Brazylia, kierowca):
1. A.Prost 6
2. M.Schumacher 4
3. S.Vettel 3
4. C.Reutemann 3
5. E.Fittipaldi 2
6. A.Senna 2
7. M.Hakkinen 2
8. J.Montoya 2
9. F.Massa 2
10. M.Webber 2
11. N.Rosberg 2
12. L.Hamilton 2
13. N.Piquet 2
14. N.Mansell 2
15. C.Pace 1
16. N.Lauda 1
17. J.Laffite 1
18. R.Arnoux 1
19. D.Hill 1
20. J.Villeneuve 1
21. D.Coulthard 1
22. G.Fisichella 1
23. K.Raikkonen 1
24. J.Button 1
25. M.Verstappen 1

Liczba zwycięstw w wyścigu (Interlagos, kierowca):
1. M.Schumacher 4
2. S.Vettel 3
3. E.Fittipaldi 2
4. A.Senna 2
5. M.Hakkinen 2
6. J.Montoya 2
7. F.Massa 2
8. M.Webber 2
9. N.Rosberg 2
10. L.Hamilton 2
11. C.Pace 1
12. N.Lauda 1
13. C.Reutemann 1
14. J.Laffite 1
15. R.Arnoux 1
16. A.Prost 1
17. N.Mansell 1
18. D.Hill 1
19. J.Villeneuve 1
20. D.Coulthard 1
21. G.Fisichella 1
22. K.Raikkonen 1
23. J.Button 1
24. M.Verstappen 1

Liczba zwycięstw w wyścigu (Brazylia, zespół):
1. McLaren 12
2. Ferrari 11
3. Williams 6
4. Red Bull 5
5. Mercedes 4
6. Benetton 2
7. Brabham 2
8. Lotus 1
9. Ligier 1
10. Renault 1
11. Jordan 1

Liczba zwycięstw w wyścigu (Interlagos, zespół):
1. Ferrari 9
2. McLaren 8
3. Red Bull 5
4. Williams 4
5. Mercedes 4
6. Benetton 2
7. Lotus 1
8. Brabham 1
9. Ligier 1
10. Renault 1
11. Jordan 1

Liczba zwycięstw w wyścig (Brazylia, dostawca silników):
1. Ferrari 11
2. Renault 10
3. Mercedes 9
4. Ford Cosworth 8
5. Honda 4
5. TAG Porsche 3
6. BMW 2

Liczba zwycięstw w wyścig (Interlagos, dostawca silników):
1. Renault 9
2. Ferrari 9
3. Mercedes 9
4. Ford Cosworth 7
5. Honda 2
6. BMW 1

Najszybsze okrążenia w wyścigu (Brazylia, kierowca):
1. M.Schumacher 5
2. L.Hamilton 4
3. M.Webber 3
4. A.Prost 3
5. N.Piquet 3
4. J.Jarier 2
5. M.Hakkinen 2
6. J.Montoya 2
7. K.Raikkonen 2
8. M.Verstappen 2
9. G.Berger 2
10. R.Patrese 2
11. V.Bottas 2
12. D.Hulme 1
13. C.Regazzoni 1
14. J.Hunt 1
15. J.Laffite 1
16. R.Arnoux 1
17. N.Mansell 1
18. D.Hill 1
19. J.Villeneuve 1
20. R.Schumacher 1
21. R.Barrichello 1
22. F.Massa 1
23. E.Fittipaldi 1
24. C.Reutemann 1
25. M.Surer 1



Najszybsze okrążenia w wyścigu (Interlagos, kierowca):
1. M.Schumacher 5
2. L.Hamilton 4
3. M.Webber 3
4. J.Jarier 2
5. M.Hakkinen 2
6. J.Montoya 2
7. K.Raikkonen 2
8. M.Verstappen 2
9. V.Bottas 2
10. D.Hulme 1
11. C.Regazzoni 1
12. J.Hunt 1
13. J.Laffite 1
14. R.Arnoux 1
15. G.Berger 1
16. N.Mansell 1
17. R.Patrese 1
18. D.Hill 1
19. J.Villeneuve 1
20. R.Schumacher 1
21. R.Barrichello 1
22. F.Massa 1
23. E.Fittipaldi 1

Najszybsze okrążenia w wyścigu (Brazylia, zespoły):
1. McLaren 10
2. Williams 10
3. Ferrari 8
4. Red Bull 5
5. Mercedes 4
6. Benetton 3
7. Shadow 2
8. Renault 2
9. Lotus 1
10. Ligier 1
11. Brabham 1
12. Ensign 1

Najszybsze okrążenia w wyścigu (Interlagos, zespoły):
1. McLaren 8
2. Williams 7
3. Ferrari 6
4. Red Bull 5
5. Mercedes 4
6. Benetton 3
7. Shadow 2
8. Lotus 1
9. Ligier 1
10. Renault 1

Najszybsze okrążenia w wyścigu (Brazylia, dostawcy silników):
1. Renault 11
2. Mercedes 9
3. Ford Cosworth 8
4. Ferrari 8
5. BMW 4
6. TAG Heuer 4
7. Honda 3

Najszybsze okrążenia w wyścigu (Interlagos, dostawcy silników):
1. Renault 9
2. Mercedes 9
3. Ford Cosworth 7
4. Ferrari 6
5. BMW 3
6. TAG Heuer 2
7. Honda 1

Obecność na podium (Brazylia, kierowca):
1. M.Schumacher 10
2. F.Alonso 8
3. K.Raikkonen 7
4. A.Prost 7
5. F.Massa 5
6. S.Vettel 5
7. L.Hamilton 5
8. G.Berger 5
9. D.Coulthard 4
10. M.Webber 4
11. N.Piquet 4
12. E.Fittipaldi 4
13. A.Senna 4
14. N.Lauda 4
15. C.Reutemann 4
16. D.Hill 3
17. J.Button 3
18. N.Rosberg 3
19. R.Patrese 3
20. E.De Angelis 3
21. N.Mansell 3
22. M.Verstappen 3
23. P.Depailler 2
24. J.Alesi 2
25. M.Hakkinen 2
26. H.Frentzen 2
27. G.Fisichella 2
28. J.Montoya 2
29. J.Laffite 2
30. A.Jones 2
31. D.Hulme 1
32. J.Stewart 1
33. J.Ickx 1
34. C.Regazzoni 1
35. C.Pace 1
36. J.Mass 1
37. T.Pryce 1
38. J.Hunt 1
39. R.Arnoux 1
40. J.Villeneuve 1
41. O.Panis 1
42. N.Heidfeld 1
43. R.Schumacher 1
44. R.Barrichello 1
45. R.Kubica 1
46. V.Bottas 1
47. K.Rosberg 1
48. J.Watson 1
49. M.Alboreto 1
50. M.Gugulemin 1
51. S.Johansson 1
52. P.Gasly 1
53. C.Sainz Jr. 1

Obecność na podium (Interlagos, kierowca):
1. M.Schumacher 10
2. F.Alonso 8
3. K.Raikkonen 7
4. F.Massa 5
5. S.Vettel 5
6. L.Hamilton 5
7. G.Berger 4
8. D.Coulthard 4
9. M.Webber 4
10. E.Fittipaldi 3
11. A.Senna 3
12. D.Hill 3
13. J.Button 3
14. N.Rosberg 3
15. M.Verstappen 3
16. P.Depailler 2
17. C.Reutemann 2
18. R.Patrese 2
19. J.Alesi 2
20. M.Hakkinen 2
21. H.Frentzen 2
22. G.Fisichella 2
23. J.Montoya 2
24. N.Lauda 2
25. D.Hulme 1
26. J.Stewart 1
27. J.Ickx 1
28. C.Regazzoni 1
29. C.Pace 1
30. J.Mass 1
31. T.Pryce 1
32. J.Hunt 1
33. J.Laffite 1
34. R.Arnoux 1
35. E.De Angelis 1
36. A.Jones 1
37. A.Prost 1
38. N.Mansell 1
39. J.Villeneuve 1
40. O.Panis 1
41. N.Heidfeld 1
42. R.Schumacher 1
43. R.Barrichello 1
44. R.Kubica 1
45. V.Bottas 1
46. P.Gasly 1
47. C.Sainz Jr. 1

Obecność na podium (Brazylia, zespoły):
1. McLaren 32
2. Ferrari 31
3. Williams 17
4. Red Bull 10
5. Lotus 9
6. Mercedes 8
7. Benetton 7
8. Renault 6
9. Jordan 3
10. Brabham 3
11. Ligier 3
12. Tyrrel 2
13. Copersucar 1
13. Shadow 1
14. Prost 1
15. Sauber 1
16. Honda 1
17. BMW Sauber 1
18. Arrows 1
19. March 1
20. Toro Rosso 1

Obecność na podium (Interlagos, zespoły):
1. Ferrari 27
2. McLaren 24
3. Williams 12
4. Red Bull 10
5. Mercedes 8
6. Benetton 7
7. Renault 5
8. Lotus 4
9. Jordan 3
10. Tyrrell 2
11. Ligier 2
12. Brabham 1
13. Shadow 1
14. Prost 1
15. Sauber 1
16. Honda 1
17. BMW Sauber 1
18. Toro Rosso 1

Obecność na podium (Brazylia, dostawcy silnika):
1. Ferrari 31
2. Renault 29
3. Ford Cosworth 28
4. Mercedes 22
5. Honda 13
6. TAG Heuer 6
7. Mugen Honda 3
8. BMW 3
9. Playlife 1
10. Petronas 1
11. Alfa Romeo 1
12. Judd 1

Obecność na podium (Interlagos, dostawcy silnika):
1. Ferrari 27
2. Renault 24
3. Mercedes 22
4. Ford Cosworth 21
5. Honda 7
6. Mugen Honda 3
7. BMW 3
8. TAG Heuer 2
9. Playlife 1
10. Petronas 1

Piotr Ciesielski

Źródło: własne, racefans.net, statsf1.com



Podziel się wpisem:

Najnowsze wpisy na blogu:

Najnowsze wpisy

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Azerbejdżanu

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Najbliższy start Kubicy

6h Fuji WEC

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Piątek, 13 września
godz. 11:30 – 1. trening
godz. 15:00 – 2. trening

Sobota, 14 września
godz. 10:30 – 3. trening
godz. 14:00 –  Kwalifikacje

Niedziela, 15 września
godz. 13:00 – Wyścig

Popularne tagi

Archiwum