KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 150 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Tomasz Bartoszek, Adam Gach, Izabela Ch, Maciej Wiśniak, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Piotr Bijakowski, Lukas Hewner, Stalowy Jaro, RkamilC, Grzejnik, Mateusz Pabiańczyk, Tomasz Jakubiec, Tomasz Ignaczak, Marcin Starczewski, Jędrzej Otręba, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Wojtek Zwolak, Robert Piórkowski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Pawel Licznerski, Maciek Kowalczyk, Ilona Bykowska, Ba Ru, Tomasz Waszkiewicz, Maciej Stankiewicz, Grzegorz Pliś, szymon034, Marcin Rentflejsz, Marcin Bogutyn, Norbert Sz, Szczepan Jędrusik, Adrian Karwan, Maks Szmytkowski
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
Esox33, mbiela, Sebastian Sowul, SLAVI7, Gnusma, jacek79100, Robert Taras
blank
lmp2 iracing

Wyniki prekwalifikacji lig LMP2/GT3 iRacing



W jednym finale spotkamy się dziś w naszych ligach LMP2/GT3. Emocji na Watkins Glen nie powinno zabraknąć.

Pojedziemy dziś 1 finał, składający się z 30 osób. Odbędzie się w nim 65-minutowy trening, 10-minutowe kwalifikacje (3 okrążenia) i 45-minutowy wyścig. Limit incydentów w każdej z nich w wyścigu to 21. Po jego przekroczeniu nastąpi dyskwalifikacja zawodnika w danej sesji. Po osiągnięciu 17 incydentów zawodnik będzie musiał odbyć karę. Start lotny.

Watkins Glen jest torem, na którym będzie dość łatwo wyprzedzać wolniejsze klasy, ale przypominam:

  • To samochód szybszej klasy jest odpowiedzialny za czyste wyprzedzanie. Auta GT3 nie powinny zmieniać swojej linii jazdy ani hamować.
  • Wyprzedzamy jedynie tam, gdzie będzie to bezpieczne dla obu aut
  • Te same zasady dotyczą dublowań

godz. 20:00 – Finał A – poprzedzony 65 minutami treningu
godz. 22:05 – Trening przed ligą F3 (Laguna Seca)

Finał będzie streamowany na blogowym Twitchu.



MAutoKierowcaCzasOkrążeniaIncKaraFinał
1Dallara P217Greg Stan1:32.553185A
2Dallara P217Lukasz Blaszczyk1:32.738184A
3Dallara P217Jacek Wojciechowski21:32.93282A
4Dallara P217Przemyslaw Martyna1:32.9961814A
5Dallara P217Leszek Kazusek1:33.2541315A
6Dallara P217Marek Krzyszkowski1:33.2591915A
7Dallara P217Marcin Staszewski1:33.3312017A
8Dallara P217Robert Pyrek21:33.3402013A
9Dallara P217Marcin Klimczak1:33.4342014A
10Dallara P217Pawel Miron1:33.5531518A
11Dallara P217Mateusz Cieslicki1:33.7301916A
12Dallara P217Radek Lapacz1:33.7551634karaA
13Dallara P217Maksymilian Czapiewski1:34.116181A
14Dallara P217Lukasz Wojkowski21:34.1221815A
15Dallara P217Damian Serdiuk
16Sebastian Sieńko
17Bartłomiej Kędzia
18Dallara P217Konrad Mederowski1:35.3701320A
1Ferrari 488 GT3 Evo 2020Andrzej Skowronek1:45.450915A
2Ferrari 488 GT3 Evo 2020Pawel Pociecha1:45.5591410A
3BMW M4 GT3Maciej Bochuzynski1:45.597181A
4Ferrari 488 GT3 Evo 2020Wojciech Buczkowski21:45.987174A
5Lamborghini Huracn GT3 EVOJacek A Megger1:46.143147A
6BMW M4 GT3Jan L Rey1:46.517187A
7Audi R8 LMSBartlomiej Gad1:46.6001723karaA
8Porsche 911 GT3 RSzymon Mroczek1:46.8302014A
9Ferrari 488 GT3 Evo 2020Grzegorz Koziara1:47.1191718A
10BMW M4 GT3Maciej Weiss1:47.138119A
11Porsche 911 GT3 RTomasz Lipinski1:47.595611A
12Ferrari 488 GT3 Evo 2020Bart Rulko1:48.5731433karaA

Hasło do finałów zostaną wysłane w wiadomościach prywatnych na starym forum iRacing do godz. 19:30. Link do forum tutaj.

Dublowanie

Przypominam – w iRacing obowiązuje zasada, że to dublujący (szybszy) ma zadbać o bezpieczne dublowanie. Dublowany powinien jechać swoją linią, ewentualnie nieco zwolnić na prostych żeby puścić szybszych.

Generalka i punktacja

Pod uwagę przy liczeniu klasyfikacji generalnej całej ligi brane będą 4 z 6 rund każdego kierowcy. Najlepsza 15-tka wyłoniona w ten sposób pojedzie w wielkim finale. Punkty z niego zawsze będą liczone do ostatecznych wyników.



W każdej rundzie obowiązuje następująca punktacja:
1. miejsce: 100 pkt
2. miejsce: 92 pkt
3. miejsce: 86 pkt
4: 82
5: 78
6: 74
7: 70
8: 66
9: 64
10: 62
11: 60
12: 58
13: 56
14: 54
15: 52
16: 51 i dalej co 1 mniej

Dodatkowe punkty:
1. miejsce w kwalifikacjach (tylkow w finale A): 6
2. miejsce w kwalifikacjach (tylkow w finale A): 4
3. miejsce w kwalifikacjach (tylkow w finale A): 2

Najlepszy czas (w każdym z wyścigów): 3
Najwięcej zyskanych pozycji w porównaniu ze startem (w każdym wyścigu): 3

Przy liczeniu wyników całego sezonu obowiązywały będą punkty karne za przekroczenie progów incydentów. Pierwsze 50 incydentów będzie „darmowe”. Po przekroczeniu tej liczby zawodnik otrzyma 3 punkty karne. Każde kolejne 5 incydentów to punkt karny (np. 57 incydentów na koniec sezonu to 4 punkty karne). Liczyć będą się jedynie incydenty z wyścigów. W przypadku osób, które awansowały z Finału B do Finału A, liczone będą incydenty z Finału, w których było ich więcej. Jeden punkt karny to jeden punkt odjęty od wyniku punktowego danego zawodnika na koniec sezonu – już po odjęciu 3 najgorszych rund. Jeżeli jednak ktoś przejechał wszystkie rundy, zostaną mu odjęte 2 punkty mniej, a jeżeli ktoś przejechał 5 lub 6 rund, zostanie mu odjęty 1 punkt mniej (przykład: Ktoś zebrał 7 punktów karny, ale przejechał wszystkie rundy. Wówczas od jego wyniku odejmiemy 5 punktów – system ten ma sprawić, że bardziej regularni uczestnicy nie będą karani za przystąpienie do większej liczby rund).

Kalendarz naszych lig

 

DataLigaRundaTorOficjalna seria towarzyszącaData i godzina w grze
21 wrześniaMazda1Tsukuba - 2000 FullMX5 Global Mazda2021-05-17 12:00:00
21 wrześniaFR 3.51Okayama - Full CourseFormula 3.5 Championship2021-09-18 07:30:00
28 wrześniaLMP2/GT31Spa - Grand Prix PitsLMP2 Prototype Ricmotech Challenge2021-09-25 14:05:00
05 październikaF31Suzuka - Grand PrixF3 Vertagear Championship2021-10-02 07:30:00
12 październikaMazda2Summit Point Raceway - Summit Point RacewayMX5 Global Mazda2021-05-17 15:05:00
12 październikaFR 3.52Monza - Grand PrixFormula 3.5 Championship2021-10-02 13:50:00
19 październikaLMP2/GT32Watkins Glen - BootLMP2 Prototype Ricmotech Challenge2021-10-16 16:55:00
26 październikaF32Laguna Seca - Full CourseF3 Vertagear Championship2021-10-23 16:20:00
2 listopadaMazda3Oran Park Raceway - Grand PrixMX5 Global Mazda2021-11-15 07:30:00
2 listopadaFR 3.53Hockenheim - Grand PrixFormula 3.5 Championship2021-10-30 10:50:00
9 listopadaLMP2/GT33Suzuka - Grand PrixGT Sprint VRS2021-11-06 08:15:00
16 listopadaF33Zandvoort - Grand PrixF3 Vertagear Championship2021-11-13 11:40:00
23 listopadaMazda4Oulton Park - FostersMX5 Global Mazda2021-05-17 12:00:00
23 listopadaFR 3.54Nurburgring - Grand PrixFormula 3.5 Championship2021-11-20 11:25:00
30 listopadaLMP2/GT34Sebring - InternationalLMP2 Prototype Ricmotech Challenge2021-11-27 12:00:00
7 grudniaF34Okayama - Full Course-2021-05-15 07:30:00
14 grudniaMazda5TBA--
14 grudniaFR 3.55Sebring - International-2021-05-15 07:30:00
21 grudniaLMP2/GT35Road America - Full Course-2021-05-15 07:30:00
4 styczniaF35Summit Point Raceway - Summit Point Raceway-2021-05-15 07:30:00
11 styczniaMazda6TBA--
11 styczniaFR 3.56TBA--
18 styczniaLMP2/GT36Monza - Grand Prix-2021-05-18 07:30:00
25 styczniaF36Oulton Park - International-2021-05-19 07:30:00
1 lutegoMazda7TBA--
1 lutegoFR 3.57TBA--
8 lutegoLMP2/GT37LeMans - 24 Heurers du Mans-2021-05-18 07:30:00
15 lutegoF37Monza - Grand Prix-2021-05-19 07:30:00

Jak zacząć?

 

Minimalnym Kosztem udziału w naszej lidze będzie jedynie wykupienie 3-miesięcznej subskrypcji w iRacing za około 6 dolarów. Jak to zrobić? Wystarczy kliknąć tu: https://www.iracing.com/membership/?refid=-1

Następnie trzeba wybrać 3-miesięczną subskrypcję i albo kliknąć „back” albo przejść do płatności i tam będzie miejsce na wpisanie kodu „PRHotlaps” (bez cudzysłowu). Cena powinna Wam się obniżyć do $4,88 a ostatecznie wyjdzie $5,88 czyli $27 mniej niż normalna cena za 3 miesiące.

Będziecie też mieli pole „Referred by: (email)” i będzie mi miło, jeżeli podacie tam mój e-mail: donmateo21@wp.pl – nie jest to konieczne do uzyskania zniżki, ale nic nie tracicie, a być może ja będę mógł przygotować Wam kolejne wyścigi.

Gdy już wykupicie subskrypcję, otrzymacie dostęp do podstawowych zasobów iRacing – 18 samochodów i 18 torów. Na początek przygody bez problemu Wam to wystarczy. Więcej poniżej:

Przed rozpoczęciem gry warto poczytać o prawidłowej pozycji za kierownicą i obliczyć tzw. Field of View (FOV) czyli pole widzenia. Pisali i mówili o tym mądrzejsi ode mnie – choćby tu.



Podziel się wpisem:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Arabii Saudyjskiej

Dni
Godzin
Minut
Sekund

F1: 3 marca (Bahrajn)
WEC: 2 marca (Katar)
ELMS: 14 kwietnia (Barcelona)
F3: 2 marca (Bahrajn)

Najbliższy start Kubicy

4h Barcelony - ELMS

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi