KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 150 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Tomasz Bartoszek, Adam Gach, Izabela Ch, Maciej Wiśniak, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Piotr Bijakowski, Lukas Hewner, Stalowy Jaro, RkamilC, Grzejnik, Mateusz Pabiańczyk, Tomasz Jakubiec, Tomasz Ignaczak, Marcin Starczewski, Jędrzej Otręba, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Wojtek Zwolak, Robert Piórkowski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Pawel Licznerski, Maciek Kowalczyk, Ilona Bykowska, Ba Ru, Tomasz Waszkiewicz, Maciej Stankiewicz, Grzegorz Pliś, szymon034, Marcin Rentflejsz, Marcin Bogutyn, Norbert Sz, Szczepan Jędrusik, Adrian Karwan, Maks Szmytkowski
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
piobob, RK 88, Paweł Rosochacki, Esox33, nietuzin, Tomek, Wilkor, swój stary, Assetto corsa, Kryss, TUTUDUDU, Djdario8309, Kamil Tomczyk, Przemek M., Golden, jacek79100, zanet, BaRu, Rafał Przybylski, MarcinBB, Tomek81, Gnusma, MarcinBB, jacek79100, PUMA, haksik, Marcin, Kardynał, wr1004, gotrek, Galloper Tatodor

Harmonogram GP Australii

Program TV

blank

Wyniki GP Australii

Verstappen odmówił udziału w Drive to Survive: „Zmyślają rywalizacje, których nie ma”



Przed wyścigiem o Grand Prix USA rozgorzała dyskusja dotycząca serialu Netflixa „Drive to Survive”, którego 4. sezon obecnie powstaje. Wywołały ją słowa Maxa Verstappena.

Holender zawsze był dość wycofany w odniesieniu do serialu, który zadebiutował na platformie streamingowej w 2019 roku. Po poprzednim sezonie mówił, że nie jest pod wrażeniem przedstawionej wizji Formuły 1 i pojawiał się w serialu dość rzadko mimo że był jednym z głównych aktorów sezonu 2020.

Przed rywalizacją w Austin Verstappen potwierdził w rozmowie z dziennikarzami Associated Press, że odmówił udziału w 4. sezonie produkcji.

„Rozumiem, że to musi być robione by podnieść oglądalność w USA, ale z mojego punktu widzenia jako kierowcy, nie chcę być częścią tego. Zmyślili kilka rywalizacji, których w rzeczywistości nie ma. Zdecydowałem się więc nie brać w tym udziału i nie udzielać im wywiadów ponieważ wówczas nie mają czego pokazywać” – mówi lider klasyfikacji generalnej mistrzostw świata.



„Nie jestem miłośnikiem dramatyzowania, chcę faktów i pokazywania prawdziwych zdarzeń” – dodał.

Ode mnie

Trudno nie przyznać w pewnych aspektach racji Verstappenowi. Już w recenzjach DtS zwracałem uwagę, że wiele wątków jest sztucznie podkreślanych i to widać nawet w samej realizacji. To on decyduje – skoro ma taką swobodę od zespołu – czy brać w tym udział czy nie. Verstappen jest kierowcą starej szkoły, który za takimi tematami nie przepada i można to zrozumieć.

Nie da się ukryć, że na braku Verstappena serial ucierpi, szczególnie że trwa fenomenalny sezon, w którym na żyletki walczy on z Lewisem Hamiltonem. Tej rywalizacji nie trzeba byłoby podkręcać.

Z drugiej strony trzeba docenić, co Drive to Survive zrobiło dla Formuły 1, szczególnie jeżeli chodzi o popularność w USA i w młodym pokoleniu. Dla zagorzałego kibica w krótkiej perspektywie może znaczyć to niewiele, ale ma długofalowe skutki.

Źródło: Associated Press, the-race.com



Podziel się wpisem:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Japonii

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 5 kwietnia
godz. 04:30 FP1
godz. 08:00 FP2

Sobota, 6 kwietnia
godz. 04:30 FP3
godz. 08:00 –  Kwalifikacje

Niedziela, 7 kwietnia
godz. 07:00 – Wyścig

Najbliższy start Kubicy

4h Barcelony - ELMS

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi