KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 150 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Tomasz Bartoszek, Adam Gach, Izabela Ch, Maciej Wiśniak, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Piotr Bijakowski, Lukas Hewner, Stalowy Jaro, RkamilC, Grzejnik, Mateusz Pabiańczyk, Tomasz Jakubiec, Tomasz Ignaczak, Marcin Starczewski, Jędrzej Otręba, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Wojtek Zwolak, Robert Piórkowski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Pawel Licznerski, Maciek Kowalczyk, Ilona Bykowska, Ba Ru, Tomasz Waszkiewicz, Maciej Stankiewicz, Grzegorz Pliś, szymon034, Marcin Rentflejsz, Marcin Bogutyn, Norbert Sz, Szczepan Jędrusik, Adrian Karwan, Maks Szmytkowski
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
piobob, tomek_z_lasu, Tomek81, krzysiek, ThrudCK, DeaconFrost, Kardynał, Dastan, Piotrek

Harmonogramy

blank

Inter Europol Competition podsumowuje 6h Bahrajnu



Pierwszy z dwóch wyścigów World Endurance Championship w Bahrajnie rozpoczął się pozytywnie dla zespołu Inter Europol Competition. Alex Brundle prowadził w LMP2 samochodem #34 w drugiej godzinie wyścigu. Niestety, skończyło się to całkowitym rozczarowaniem. Z powodu nieodpowiedniej alokacji opon, na zespół nałożono czterominutową karę 'stop and go’. Wynik: dziewiąte miejsce w LMP2.

To nie jedyny problem. Kiedy van der Zande zakończył swój drugi przejazd i przekazał samochód Brundle na ostatnie dwie godziny, drzwi nie zamknęły się prawidłowo z powodu złamanego zatrzasku. Brundle musiał ponownie zjechać do pit lane, aby drzwi mogły zostać naprawione.

Kuba Śmiechowski: „Oczywiście był to trudny wyścig, w którym wiele się nam przytrafiło. Byliśmy tutaj pierwszy raz i zespół oraz kierowcy wykonali świetną robotę, nawet jeśli ostateczny wynik nie był tym, do którego dążyliśmy. Zależało nam na dobrej pozycji i zapamiętamy ten występ, aby na nim budować na następny weekend. Największym problemem, jaki miałem, była bardzo wysoka temperatura. Na szczęście w przyszłym tygodniu będzie trochę chłodniej, aczkolwiek odzyskanie sił po stincie nie było dla mnie wielkim problemem”.



Renger van der Zande: „Myślę, że zaczęliśmy dobrze, ale potem wiele się wydarzyło. Musimy trochę poprawić ustawienia na przyszły weekend, ale mamy kilka dni, aby zrobić to dobrze i zrobimy to”.

Alex Brundle: „Trochę katastrofalny koniec wyścigu i trochę więcej kar niż w meczu piłki nożnej Anglia – Niemcy. Ale prowadziliśmy, więc było dobrze i mieliśmy dobre tempo. Zawiodła blokada drzwi. Próbowałem przez kilka okrążeń zamknąć drzwi, ale niestety się nie udało i musiałem wrócić, aby zespół dokonał naprawy. Kontynuowaliśmy, ale niestety skończyło się na lekkim błędzie strategicznym dotyczącym opon, skutkującym dużą karą. Szkoda, biorąc pod uwagę, jak ciężko zespół pracował przez cały tydzień. Ale jest wiele pozytywów z którymi wychodzimy; mamy dobrą prędkość i prowadziliśmy w wyścigu. Przechodzimy do następnego!”

Sascha Fassbender: „Dobrze rozpoczęliśmy 6 godzin w Bahrajnie. Kierowaliśmy się trochę inną strategią niż wszystkie inne zespoły i przez jakiś czas prowadziliśmy w wyścigu. Niestety nie mogliśmy tego kontynuować i ostatecznie dostaliśmy również czterominutową karę 'stop and go’ za błąd w strategii opon. Zespół wykonał świetną robotę, nawet jeśli niektórzy z nas cierpieli z powodu upału. Ale w 8 godzinnym wyścigu w następny weekend będziemy do tych temperatur już bardziej przyzwyczajeni”.



Podziel się wpisem:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Miami

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 3 maja
godz. 18:30 FP1
godz. 22:30 Kwalifikacje do Sprintu

Sobota, 4 maja
godz. 18:00 – Sprint
godz. 22:00 –  Kwalifikacje

Niedziela, 5 maja
godz. 22:00 – Wyścig

Najbliższy start Kubicy

4h Le Castellet (ELMS)

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi