KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 150 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Tomasz Bartoszek, Adam Gach, Iza Ch, Maciej Wiśniak, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Piotr Bijakowski, Stalowy Jaro, Lukas Hewner, Grzejnik, Tsopni, Mateusz Pabiańczyk, Tomasz Jakubiec, Marcin Starczewski, Mikołaj Demkow, Jędrzej Otręba, Tomasz Ignaczak, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Wojtek Zwolak, Robert Piórkowski, Ilona Bykowska, Ba Ru, Rafal Lesny, Maciek Kowalczyk, HITMAN 47, Mariusz Surlejewski, Maciej Stankiewicz, Grzegorz Pliś, RkamilC, Pawel Licznerski, Patrick Komorek, Kamil Kuczman, szymon034, Marcin Rentflejsz, Rysiek Łotocki, Adrian Karwan, Marcin Bogutyn, Maks Szmytkowski, Norbert Sz
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
Esox33, archetype, Paw321p, Wilkor, Djdario, Tomek81, Siatek, ThrudCK, jacek79100, Piastun Piast, Mati, Zaszyfrowane, Rafał Przybylski, Maciej Kania, Kamil Tomczyk, Zynek, Marjusz, Łukasz Mikołajczyk, Piotr Naskrent
blank

Andretti senior: „Coś się dzieje”. Problemem pieniądze?



Colton Herta nie wystąpi w pierwszym treningu przed Grand Prix USA, ale w jego kontekście wciąż coś się dzieje, a Michael Andretti walczy o zakup Saubera.

Bez występu w USA

 

To wydawało się pewne, jednak obecnie wiadomo już, że Colton Herta nie pojedzie pierwszego treningu przed Grand Prix USA.

Według nieoficjalnych informacji chodziło przede wszystkim o pewien zastój w rozmowach pomiędzy Michaelem Andrettim a LOngbow Finance.

Gdy nie wiadomo o co chodzi, może chodzić o pieniądze. Jak pisze Motorsport-Total, jeden z właścicieli Saubera, Finn Rausing ma żądać wyższej kwoty za zakup zespołu niż Andretti Autosport jest skłonne zapłacić.



MST pisze również, że Andretti chciałby ograniczyć zatrudnienie w zespole, na co obecne władze również nie chcą się zgodzić.

Rozmowy mają być kontynuowane podczas najbliższego weekendu wyścigowego o Grand Prix USA w Austin.

Jednocześnie dziennikarze ustalili, że Andrettiego nie było w ubiegłym tygodniu w Hinwil, wbrew pojawiającym się plotkom.

Ale coś się dzieje

 

Michael Andretti, szef zespołu, milczy na temat ewentualnych rozmów o angażu dla Herty, jednak o tym, że coś jest na rzeczy mówi w podcaście F1 Nation Mario Andretti – ojciec Michaela i mistrz świata F1 z 1978 roku.



„On właściwie był trenowany do F1. Jeżeli porozmawiacie np. z Lando Norrisem to powie Wam, że Colton jeździł z nim w Formule 3. Początki swojej wyścigowej kariery miał w Europie i potem przjechał do Stanów, gdzie od razu pokazał swoją siłę w serii towarzyszącej IndyCar” – powiedział Mario Andretti.

„Wygrał tu mistrzostwa, potem przeszedł do IndyCar, gdzie natychmiast okazał się zwycięzcą i to nie dzięki szczęściu, ale dzięki naturalnej prędkości, dobrej kalkulacji i wyprzedzanion, tak jak na Long Beach, gdzie przebijał się z 14. miejsca. Bardzo chciałbym zobaczyć kogoś takiego jak on w Formule 1” – dodaje Andretti, zauważając, że sytuacji sprzyjają również dwa wyścigi F1 rozgrywane w USA.

„Widzę wyraźnie, że Colton ma F1 na myśli i bardzo do niej dąży, co jest bardzo dobre. Zobaczymy, co się stanie, ale jest akcja, która dzieje się za kulisami i zobaczymy, co wyjdzie” – kończy Andretti.

fot. Twitter – Colton Herta



Podziel się wpisem:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Bahrajnu

Dni
Godzin
Minut
Sekund

F1: 3 marca (Bahrajn)
WEC: 2 marca (Katar)
ELMS: 14 kwietnia (Barcelona)
F3: 2 marca (Bahrajn)

Najbliższy start Kubicy

10h Kataru WEC

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi