KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 150 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Tomasz Bartoszek, Adam Gach, Izabela Ch, Maciej Wiśniak, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Piotr Bijakowski, Lukas Hewner, Stalowy Jaro, RkamilC, Grzejnik, Mateusz Pabiańczyk, Tomasz Jakubiec, Tomasz Ignaczak, Marcin Starczewski, Jędrzej Otręba, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Wojtek Zwolak, Robert Piórkowski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Pawel Licznerski, Maciek Kowalczyk, Ilona Bykowska, Ba Ru, Tomasz Waszkiewicz, Maciej Stankiewicz, Grzegorz Pliś, szymon034, Marcin Rentflejsz, Marcin Bogutyn, Norbert Sz, Szczepan Jędrusik, Adrian Karwan, Maks Szmytkowski
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
Esox33, mbiela, Sebastian Sowul, SLAVI7, Gnusma, jacek79100, Robert Taras
blank
Spa iracing

Wyniki prekwalifikacji lig LMP2/GT3



Jeden finał na początek sezonu naszych lig LMP2/GT3 – trzeba będzie być czujnym na zdradliwym torze Spa. Zobaczcie wyniki prekwalifikacji

Pojedziemy dziś 1 finał, składający się z 35 osób. Odbędzie się w nim 5-minutowy trening, 10-minutowe kwalifikacje (3 okrążenia) i 45-minutowy wyścig. Limit incydentów w każdej z nich w wyścigu to 21. Po jego przekroczeniu nastąpi dyskwalifikacja zawodnika w danej sesji. Po osiągnięciu 17 incydentów zawodnik będzie musiał odbyć karę. Start lotny.

Spa jest torem, na którym będzie dość łatwo wyprzedzać wolniejsze klasy, ale przypominam:

  • To samochód szybszej klasy jest odpowiedzialny za czyste wyprzedzanie. Auta GT3 nie powinny zmieniać swojej linii jazdy ani hamować.
  • Wyprzedzamy jedynie tam, gdzie będzie to bezpieczne dla obu aut
  • Te same zasady dotyczą dublowań

Trening przed rundą odbędzie się o godz. 19:45!

godz. 19:45 – trening
Finał A – godzina 21:00
godz. 22:05 – Trening przed ligą F3 (Suzuka)

Finał będzie streamowany na blogowym Twitchu.



MAutoKierowcaCzasOkrążeniaIncFinał
1Dallara P217Przemyslaw Martyna2:02.37073A
2Dallara P217Robert Pyrek22:02.8911210A
3Dallara P217Leszek Kazusek2:02.9441713A
4Dallara P217Jacek Wojciechowski22:02.98786A
5Dallara P217Lukasz Blaszczyk2:03.16964A
6Dallara P217Greg Stan2:03.245199A
7Dallara P217Radek Lapacz2:03.318168A
8Dallara P217Jacek A Megger2:03.442138A
9Dallara P217Marcin Klimczak2:03.4652015A
10Dallara P217Marek Krzyszkowski2:03.551158A
11Dallara P217Piotr Sienkiewicz2:03.645155A
12Dallara P217Mateusz Cieslicki2:03.6451620A
13Dallara P217Bartlomiej Gad2:03.863820A
14Dallara P217Pawel Miron2:04.3981720A
15Dallara P217Konrad Mederowski2:04.49033A
16Dallara P217Sebastian Sieńko2:04.4911611A
17Dallara P217Pawel Syrek2:04.620812A
18Dallara P217Mariusz Glanc32:07.7201212A
19Dallara P217Artur Bajus2:11.07838A
20Dallara P217Maksymilian CzapiewskiA
1BMW M4 GT3Jakub Żerdzicki2:17.4931616A
2BMW M4 GT3Maciej Bochuzynski2:17.679135A
3BMW M4 GT3Rafael Lesny2:17.7191217A
4Ferrari 488 GT3 Evo 2020Andrzej Skowronek2:18.0911214A
5Ferrari 488 GT3 Evo 2020Pawel Pociecha2:18.7201414A
6BMW M4 GT3Jan L Rey2:19.1381511A
7Ferrari 488 GT3 Evo 2020Grzegorz Koziara2:19.3271415A
8BMW M4 GT3Adam Kaczmarek2:19.466712A
9Ferrari 488 GT3 Evo 2020Marcin Karbarz2:19.48797A
10BMW M4 GT3Maciej Weiss2:19.905169A
11Mercedes AMG GT3Piotr Dziegielewski2:21.39933A
12BMW M4 GT3Mateusz Lampart22:22.051717A
13Ferrari 488 GT3 Evo 2020Bart Rulko2:26.618620A
Michał OlejarzA

Hasło do finałów zostaną wysłane w wiadomościach prywatnych na starym forum iRacing do godz. 19:30. Link do forum tutaj.

Dublowanie

Przypominam – w iRacing obowiązuje zasada, że to dublujący (szybszy) ma zadbać o bezpieczne dublowanie. Dublowany powinien jechać swoją linią, ewentualnie nieco zwolnić na prostych żeby puścić szybszych.

Generalka i punktacja

Pod uwagę przy liczeniu klasyfikacji generalnej całej ligi brane będą 4 z 6 rund każdego kierowcy. Najlepsza 15-tka wyłoniona w ten sposób pojedzie w wielkim finale. Punkty z niego zawsze będą liczone do ostatecznych wyników.



W każdej rundzie obowiązuje następująca punktacja:
1. miejsce: 100 pkt
2. miejsce: 92 pkt
3. miejsce: 86 pkt
4: 82
5: 78
6: 74
7: 70
8: 66
9: 64
10: 62
11: 60
12: 58
13: 56
14: 54
15: 52
16: 51 i dalej co 1 mniej

Dodatkowe punkty:
1. miejsce w kwalifikacjach (tylkow w finale A): 6
2. miejsce w kwalifikacjach (tylkow w finale A): 4
3. miejsce w kwalifikacjach (tylkow w finale A): 2

Najlepszy czas (w każdym z wyścigów): 3
Najwięcej zyskanych pozycji w porównaniu ze startem (w każdym wyścigu): 3

Przy liczeniu wyników całego sezonu obowiązywały będą punkty karne za przekroczenie progów incydentów. Pierwsze 50 incydentów będzie „darmowe”. Po przekroczeniu tej liczby zawodnik otrzyma 3 punkty karne. Każde kolejne 5 incydentów to punkt karny (np. 57 incydentów na koniec sezonu to 4 punkty karne). Liczyć będą się jedynie incydenty z wyścigów. W przypadku osób, które awansowały z Finału B do Finału A, liczone będą incydenty z Finału, w których było ich więcej. Jeden punkt karny to jeden punkt odjęty od wyniku punktowego danego zawodnika na koniec sezonu – już po odjęciu 3 najgorszych rund. Jeżeli jednak ktoś przejechał wszystkie rundy, zostaną mu odjęte 2 punkty mniej, a jeżeli ktoś przejechał 5 lub 6 rund, zostanie mu odjęty 1 punkt mniej (przykład: Ktoś zebrał 7 punktów karny, ale przejechał wszystkie rundy. Wówczas od jego wyniku odejmiemy 5 punktów – system ten ma sprawić, że bardziej regularni uczestnicy nie będą karani za przystąpienie do większej liczby rund).

Kalendarz naszych lig

 

DataLigaRundaTorOficjalna seria towarzyszącaData i godzina w grze
21 wrześniaMazda1Tsukuba - 2000 FullMX5 Global Mazda2021-05-17 12:00:00
21 wrześniaFR 3.51Okayama - Full CourseFormula 3.5 Championship2021-09-18 07:30:00
28 wrześniaLMP2/GT31Spa - Grand Prix PitsLMP2 Prototype Ricmotech Challenge2021-09-25 14:05:00
05 październikaF31Suzuka - Grand PrixF3 Vertagear Championship2021-10-02 07:30:00
12 październikaMazda2Summit Point Raceway - Summit Point RacewayMX5 Global Mazda2021-05-17 15:05:00
12 październikaFR 3.52Monza - Grand PrixFormula 3.5 Championship2021-10-02 13:50:00
19 październikaLMP2/GT32Watkins Glen - BootLMP2 Prototype Ricmotech Challenge2021-10-16 16:55:00
26 październikaF32Laguna Seca - Full CourseF3 Vertagear Championship2021-10-23 16:20:00
2 listopadaMazda3Oran Park Raceway - Grand PrixMX5 Global Mazda2021-11-15 07:30:00
2 listopadaFR 3.53Hockenheim - Grand PrixFormula 3.5 Championship2021-10-30 10:50:00
9 listopadaLMP2/GT33Suzuka - Grand PrixGT Sprint VRS2021-11-06 08:15:00
16 listopadaF33Zandvoort - Grand PrixF3 Vertagear Championship2021-11-13 11:40:00
23 listopadaMazda4Oulton Park - FostersMX5 Global Mazda2021-05-17 12:00:00
23 listopadaFR 3.54Nurburgring - Grand PrixFormula 3.5 Championship2021-11-20 11:25:00
30 listopadaLMP2/GT34Sebring - InternationalLMP2 Prototype Ricmotech Challenge2021-11-27 12:00:00
7 grudniaF34Okayama - Full Course-2021-05-15 07:30:00
14 grudniaMazda5TBA--
14 grudniaFR 3.55Sebring - International-2021-05-15 07:30:00
21 grudniaLMP2/GT35Road America - Full Course-2021-05-15 07:30:00
4 styczniaF35Summit Point Raceway - Summit Point Raceway-2021-05-15 07:30:00
11 styczniaMazda6TBA--
11 styczniaFR 3.56TBA--
18 styczniaLMP2/GT36Monza - Grand Prix-2021-05-18 07:30:00
25 styczniaF36Oulton Park - International-2021-05-19 07:30:00
1 lutegoMazda7TBA--
1 lutegoFR 3.57TBA--
8 lutegoLMP2/GT37LeMans - 24 Heurers du Mans-2021-05-18 07:30:00
15 lutegoF37Monza - Grand Prix-2021-05-19 07:30:00

Jak zacząć?

 

Minimalnym Kosztem udziału w naszej lidze będzie jedynie wykupienie 3-miesięcznej subskrypcji w iRacing za około 6 dolarów. Jak to zrobić? Wystarczy kliknąć tu: https://www.iracing.com/membership/?refid=-1

Następnie trzeba wybrać 3-miesięczną subskrypcję i albo kliknąć „back” albo przejść do płatności i tam będzie miejsce na wpisanie kodu „PRHotlaps” (bez cudzysłowu). Cena powinna Wam się obniżyć do $4,88 a ostatecznie wyjdzie $5,88 czyli $27 mniej niż normalna cena za 3 miesiące.

Będziecie też mieli pole „Referred by: (email)” i będzie mi miło, jeżeli podacie tam mój e-mail: donmateo21@wp.pl – nie jest to konieczne do uzyskania zniżki, ale nic nie tracicie, a być może ja będę mógł przygotować Wam kolejne wyścigi.

Gdy już wykupicie subskrypcję, otrzymacie dostęp do podstawowych zasobów iRacing – 18 samochodów i 18 torów. Na początek przygody bez problemu Wam to wystarczy. Więcej poniżej:

Przed rozpoczęciem gry warto poczytać o prawidłowej pozycji za kierownicą i obliczyć tzw. Field of View (FOV) czyli pole widzenia. Pisali i mówili o tym mądrzejsi ode mnie – choćby tu.



Podziel się wpisem:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Arabii Saudyjskiej

Dni
Godzin
Minut
Sekund

F1: 3 marca (Bahrajn)
WEC: 2 marca (Katar)
ELMS: 14 kwietnia (Barcelona)
F3: 2 marca (Bahrajn)

Najbliższy start Kubicy

4h Barcelony - ELMS

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi