KONTAKT     Zgarnij 150 zł na OC/AC!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Promo 20% na Viaplay (12M)

logo-powrot-roberta

MENU:

Testy F1 w Bahrajnie

Harmonogram, transmisje, składy

blank

Vosse: W poniedziałek auto #41 odpaliło normalnie



Zwarcie w elektronice – to według najnowszych ustaleń przyczyna awarii samochodu WRT #41, którym Louis Deletraz, Robert Kubica i Yifey Ye prawie wygrali 24h Le Mans.

Pytany o przyczynę awarii, szef zespołu Vincent Vosse mówi: „Nadal analizujemy przyczynę, ale wygląda na to, że doszło do zwarcia na poziomie ECU. W poniedziałek auto nr #41 odpaliło normalnie. Nie zabrakło nam paliwa jak gdzieś przeczytałem. Byliśmy daleko od pokonania na tym stincie 11 okrążeń” – zdradził Vosse w rozmowie z endurance-info.com.

„Część z nas płakała, inna wrzeszczała z radości. Trudno to zaakceptować, ale taki jest motorsport. To niesprawiedliwie, ale tak już jest i nie możemy nic z tym zrobić. Mogliśmy zrobić dublet po tym, jak nasze samochody były 19 godzin na prowadzeniu” – dodał szef WRT.



Zwraca on uwagę na świetny pod punktem organizacyjnym wyścig obu ekip.

„Przez cały wyścig nie dostaliśmy żadnej kary, nie mieliśmy żadnego dużego problemu mechanicznego. Nasze pit-stopby były bezbłędne. Pod koniec wyścigu #31 straciło podnośnik, ale musieliśmy sobie z tym jakoś poradzić. Robert, Yifey i Louis doświadczyli czegoś więcej niż zimnego prysznica” – mówił Vosse.

Jak wiemy WRT #41 miało drobne problemy techniczne, ale również zwycięskie auto nie miało idealnie bezproblemowego wyścigu.

„Wyścig nigdy nie jest zakończony aż do flagi w szachownicę. Tym razem Robin prawie zabrał ją ze sobą. Gdyby nie wykonał tego manewru, przegrałby. Wcześniej w wyścigu miał drobny kontakt z autem GT i samochód #31 nie jechał już normalnie więc traciliśmy na każdym okrążeniu” – powiedział Vosse.

Źródło: endurance-info.com



Podziel się wpisem:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Australii

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 3 marca
godz. 08:55 – Trening F3
godz. 12:30 – FP1 F1
godz. 14:00 – Kwalifikacje F3
godz. 16:00 FP2 F1

Sobota, 4 marca
godz. 10:15 – 1. wyścig F3
godz. 12:30 – FP3 F1
godz. 16:00 – Kwalifikacje F1

Niedziela, 5 marca
godz. 09:50 – 2. wyścig F3
godz. 16:00 – Wyścig F1

Najbliższy start Kubicy

6h Portimao

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi