KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 150 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Tomasz Bartoszek, Adam Gach, Izabela Ch, Maciej Wiśniak, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Piotr Bijakowski, Lukas Hewner, Stalowy Jaro, RkamilC, Grzejnik, Mateusz Pabiańczyk, Tomasz Jakubiec, Tomasz Ignaczak, Marcin Starczewski, Jędrzej Otręba, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Wojtek Zwolak, Robert Piórkowski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Pawel Licznerski, Maciek Kowalczyk, Ilona Bykowska, Ba Ru, Tomasz Waszkiewicz, Maciej Stankiewicz, Grzegorz Pliś, szymon034, Marcin Rentflejsz, Marcin Bogutyn, Norbert Sz, Szczepan Jędrusik, Adrian Karwan, Maks Szmytkowski
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
piobob, RK 88, Paweł Rosochacki, Esox33, nietuzin, Tomek, Wilkor, swój stary, Assetto corsa, Kryss, TUTUDUDU, Djdario8309, Kamil Tomczyk, Przemek M., Golden, jacek79100, zanet, BaRu, Rafał Przybylski, MarcinBB, Tomek81, Gnusma, MarcinBB, jacek79100, PUMA, haksik, Marcin, Kardynał, wr1004, gotrek, Galloper Tatodor

Harmonogramy

blank
charlotte roval

III Runda Wakacyjnej Ligi iRacing i wyniki II rundy



Czas na trzecią rundę naszej wakacyjnej ligi iRacing, ale będą również wyniki drugiej.

Wyniki II Rundy

 

MAutoKierowcaGridStrataBest lapIncPunktyDodatkoweŁącznie
1Global Mazda MX-5 CupPawel Szymanek1-00.0001:53.10961009109
2Global Mazda MX-5 CupPawel Pawluk3-13.4161:53.3841092294
3Global Mazda MX-5 CupMikolaj Szymonek5-34.4211:53.90898686
4Global Mazda MX-5 CupDamian Serdiuk24-40.4801:54.672158282
5Global Mazda MX-5 CupMateusz Cieslicki8-53.4111:55.612117878
6Global Mazda MX-5 CupCyryl Lukaszewicz16-1:02.3821:55.7621174377
7Global Mazda MX-5 CupRafael Lesny2-1:32.1621:53.5551670474
8Global Mazda MX-5 CupLukasz Wojkowski27-1 L1:55.153146666
9Global Mazda MX-5 Cup?ukasz Urba?czyk6-14 L96464
1Formula VeeGreg Stan12-1 L1:59.51841002102
2Formula VeeBartlomiej Gad13-1 L2:00.214159292
3Formula VeeJacek A Megger15-1 L1:59.730586389
4Formula VeeJacek Wojciechowski214-1 L1:59.292138282
5Formula VeeMaciej Bochuzynski11-1 L1:59.399678785
6Formula VeeRadek Lapacz9-1 L1:59.820157474
7Formula VeeLeszek Kazusek10-2 L2:00.1061670676
8Formula VeeMarek Lebica217-5 L2:01.409186666

Klasyfikacja generalna:

MAutoKierowcaI RundaII RundaSuma
1Global Mazda MX-5 CupDamian Serdiuk210082182
2Global Mazda MX-5 CupMateusz Cieslicki8178159
3Global Mazda MX-5 CupRafael Lesny8074154
4Global Mazda MX-5 CupPawel Szymanek109109
5Global Mazda MX-5 CupRadek Lapacz9797
6Global Mazda MX-5 CupPawel Pawluk9494
7Global Mazda MX-5 CupMikolaj Szymonek8686
8Global Mazda MX-5 CupMarek Krzyszkowski8686
9Global Mazda MX-5 CupBartłomiej Kędzia8282
10Global Mazda MX-5 CupCyryl Lukaszewicz7777
11Global Mazda MX-5 CupBart Rulko7070
12Global Mazda MX-5 CupMaciej Bochuzynski7070
13Global Mazda MX-5 CupLukasz Wojkowski26666
14Global Mazda MX-5 Cup?ukasz Urba?czyk6464
15Global Mazda MX-5 CupMarek Lebica26464
16Global Mazda MX-5 CupWojciech Dach6262
1Formula VeeGreg Stan89102191
2Formula VeeJacek Wojciechowski210682188
3Formula VeeBartlomiej Gad7292164
4Formula VeeLukasz Blaszczyk9898
5Formula VeeJacek A Megger8989
6Formula VeeMaciej Bochuzynski8585
7Formula VeeMarcin Karbarz8282
8Formula VeeGrzegorz Koziara7878
9Formula VeeLeszek Kazusek7676
10Formula VeeRadek Lapacz7474
11Formula VeePawel Pociecha7474
12Formula VeeMarek Lebica26666
13Formula VeeDawid Tolinski6666

Czym, gdzie i kiedy jedziemy?

 

Czas na wyścig na Charlotte Motor Speedway Roval! Jedziemy w takich warunkach, jak Liga Mazdy, a zaczynamy o godz. 21:00 we wtorek, 27 lipca. Przed nami 20 minut treningu, 10 minut kwalifikacji i 30 minut wyścigu.

Kalendarz naszych lig:
27 lipca – Charlotte Motor Speedway
3 sierpnia – Oran Park Raceway Grand Prix
10 sierpnia – Okayama International Full(!)
17 sierpnia – Daytona Road Legacy
24 sierpnia – Laguna Seca

Hasła do serwerów (zawsze będą miały „powrotroberta.pl” w nazwie) to zawsze „powrotroberta”

Zasady ligi

 

Jechać będziemy na setupach baseline. Warunki takie jak w Lidze Mazdy iRacing. Limit incydentów to 21 w wyścigu. Po osiągnięciu 17 kierowca będzie otrzymywał karę przejazdu przez boksy.

Rundy będą składały się z 20 minut treningu, 10 minut samotnych kwalifikacji (3 okrążenia) oraz 30 minut wyścigu. Nie będą organizowane prekwalifikacje, a zatem w jednym finale będą jechać wszyscy, którzy się zapiszą – maksymalnie 40 osób niezależnie od toru.

Pod uwagę przy liczeniu klasyfikacji generalnej całej ligi brane będą 4 z 6 rund każdego kierowcy. Najlepsza 25-tka wyłoniona w ten sposób pojedzie w wielkim finale. Punkty z niego zawsze będą liczone do ostatecznych wyników.

Przy liczeniu wyników całego sezonu obowiązywały będą punkty karne za przekroczenie progów incydentów. Pierwsze 50 incydentów będzie „darmowe”. Po przekroczeniu tej liczby zawodnik otrzyma 3 punkty karne. Każde kolejne 5 incydentów to punkt karny (np. 57 incydentów na koniec sezonu to 4 punkty karne). Liczyć będą się jedynie incydenty z wyścigów. W przypadku osób, które awansowały z Finału B do Finału A, liczone będą incydenty z Finału, w których było ich więcej. Jeden punkt karny to jeden punkt odjęty od wyniku punktowego danego zawodnika na koniec sezonu – już po odjęciu 3 najgorszych rund. Jeżeli jednak ktoś przejechał wszystkie rundy, zostaną mu odjęte 2 punkty mniej, a jeżeli ktoś przejechał 5 lub 6 rund, zostanie mu odjęty 1 punkt mniej (przykład: Ktoś zebrał 7 punktów karny, ale przejechał wszystkie rundy. Wówczas od jego wyniku odejmiemy 5 punktów – system ten ma sprawić, że bardziej regularni uczestnicy nie będą karani za przystąpienie do większej liczby rund).



Dodatkowe punkty za najlepszy czas okrążenia (1 pkt) oraz najwięcej zyskanych pozycji w porównaniu ze startem (3 pkt)

Event specjalny

 

We wtorek o godz. 22:10 – po zakończeniu III rundy ligi pojedziemy event specjalny. Przed nim wylosujemy, w jakim trybie jedziemy:

1. Czym jedziemy? (dotyczy tylko 2. wyścigu)

a) Single Class F3
b) Single Class Mazda

2. Na jakim torze jedziemy?
Summit Point Raceway
Suzuka Circuit
Okayama Full
Laguna Seca
Oulton Park International
Monza
Spa

3. Długość wyścigu?
a) Endurance: 5 minut treningu, 5 minut kwalifikacji, 50 minut wyścigu
b) Normal: 30 minut: 20 minut treningu, 10 minut kwalifikacji samotnie, 30 minut wyścigu
c) Sprint: 15 minut: 20 minut treningu, 25 minut wspólnych kwalifikacji, 15 minut wyścigu

4. Pora dnia?
a) Rano
b) Południe
c) Popołudnie
d) Noc (dotyczy tylko Mazdy

5. Zasady?
a) Czyścioch – Po osiągnięciu 4 incydentów, zawodnik będzie musiał udać się na przymusową karę przejazdu bez boksy (start lotny) – dotyczy tylko 2. wyścigu.
b) No damage – wyłączamy uszkodzenia aut, limit incydentów ustalamy na 50.
c) Pit master – Ustalamy ilość paliwa na 1/3 potrzebną do przejechania danego dystansu. Od kierowcy zależy kiedy zjedzie po resztę i ile zatankuje.

Pojedziemy w warunkach: 15 maja 2021, godz. 6:00, leave marbles, dynamic sky, track state 50%.



Treningi

 

Bardzo dziękuję Wam za akcję i wpłaty na ligowe serwery. Dzięki nim będę mógł ustawić codzienne treningi o godz. 22:00 przed ligami. Będę jednak obserwował zainteresowanie nimi i jeżeli będzie niskie, będziemy zmieniać formę codziennych jazd. Gdyby ktoś jeszcze chciał wesprzeć ligowe serwery, może wpłacić środki przez paypal na donmateo@wp.pl

Nagrody

 

Pierwsza trójka każdej z lig otrzyma minimum puchar, zestaw blogowych gadżetów oraz 50 zł na zakłady bukmacherskie. Szukam sponsorów nagród do naszych lig, których zachęcam do kontaktu na mcdon21@gmail.com

blank

Jak zacząć?

 

Kosztem udziału w naszej lidze będzie jedynie wykupienie 3-miesięcznej subskrypcji w iRacing za około 6 dolarów. Jak to zrobić? Wystarczy kliknąć tu: https://www.iracing.com/membership/?refid=-1

Następnie trzeba wybrać 3-miesięczną subskrypcję i albo kliknąć „back” albo przejść do płatności i tam będzie miejsce na wpisanie kodu:

3 miesiące za $4,78: „PR-HOTLAPS”
12 miesięcy za $49: „PR-OUTLAWS”
24 miesiące za $119,4: „PR-2020Public24M”

Będziecie też mieli pole „Referred by: (email)” i będzie mi miło, jeżeli podacie tam mój e-mail: donmateo21@wp.pl – nie jest to konieczne do uzyskania zniżki, ale nic nie tracicie, a być może ja będę mógł przygotować Wam kolejne wyścigi.

Gdy już wykupicie subskrypcję, otrzymacie dostęp do podstawowych zasobów iRacing – 18 samochodów i 20 torów. Na początek przygody bez problemu Wam to wystarczy. Więcej poniżej:

Przed rozpoczęciem gry warto poczytać o prawidłowej pozycji za kierownicą i obliczyć tzw. Field of View (FOV) czyli pole widzenia. Pisali i mówili o tym mądrzejsi ode mnie – choćby tu.



Podziel się wpisem:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Chin

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 19 kwietnia
godz. 05:30 FP1
godz. 09:30 Kwalifikacje do Sprintu

Sobota, 20 kwietnia
godz. 05:00 – Sprint
godz. 09:00 –  Kwalifikacje

Niedziela, 21 kwietnia
godz. 09:00 – Wyścig

Najbliższy start Kubicy

6h Imoli WEC

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi