Formuła 1 w Eleven       REKLAMA        KONTAKT        150 zł na OC/AC!      F1 MOŻESZ OBSTAWIAĆ NA EFORTUNA.PL     F1 TV PRO    SIMRACE

logo-powrot-roberta

MENU:

Oulton Park Mazda

II Runda wakacyjnej ligi iRacing + event specjalny



Czas na drugą rundę naszej wakacyjnej ligi iRacing, ale będą również wyniki pierwszej.

Wyniki I Rundy

 

MAutoKierowcaGridStrataBest lapIncPunktyDodatkoweŁącznie
1Mazda MX-5 Cup 2016Damian Serdiuk24-00.0001:21.3575100100
2Mazda MX-5 Cup 2016Radek Lapacz3-05.5251:21.2681192597
3Mazda MX-5 Cup 2016Marek Krzyszkowski6-11.7021:21.41798686
4Mazda MX-5 Cup 2016Bart?omiej K?dzia5-14.8071:21.821138282
5Mazda MX-5 Cup 2016Mateusz Cieslicki10-15.8511:22.039878381
6Mazda MX-5 Cup 2016Rafael Lesny1-27.4131:21.483974680
7Mazda MX-5 Cup 2016Bart Rulko8-33.2261:22.682137070
8Mazda MX-5 Cup 2016Maciej Bochuzynski2-46.1751:21.599166470
9Mazda MX-5 Cup 2016Marek Lebica29-2 L1:22.686156464
10Mazda MX-5 Cup 2016Wojciech Dach7-22 L46262
1Formula VeeJacek Wojciechowski211-1 L1:27.30051006106
2Formula VeeLukasz Blaszczyk12-1 L1:27.172592698
3Formula VeeGreg Stan15-2 L1:27.352486389
4Formula VeeMarcin Karbarz14-2 L1:27.71278282
5Formula VeeGrzegorz Koziara16-2 L1:27.84277878
6Formula VeePawel Pociecha17-2 L1:28.70057474
7Formula VeeBartlomiej Gad13-21 L670272
8Formula VeeDawid Tolinski18-22 L06666

Czym, gdzie i kiedy jedziemy?

 

Czas na wyścig na Oulton Park Internetional! Jedziemy w takich warunkach, jak Liga Mazdy, a zaczynamy o godz. 21:00 we wtorek, 20 lipca. Przed nami 20 minut treningu, 10 minut kwalifikacji i 30 minut wyścigu.

Kalendarz naszych lig:
20 lipca – Oulton Park International
27 lipca – Charlotte Motor Speedway
3 sierpnia – Oran Park Raceway Grand Prix
10 sierpnia – Okayama International Full(!)
17 sierpnia – Daytona Road Legacy
24 sierpnia – Laguna Seca

Hasła do serwerów (zawsze będą miały „powrotroberta.pl” w nazwie) to zawsze „powrotroberta”

Zasady ligi

 

Jechać będziemy na setupach baseline. Warunki takie jak w Lidze Mazdy iRacing. Limit incydentów to 21 w wyścigu. Po osiągnięciu 17 kierowca będzie otrzymywał karę przejazdu przez boksy.

Rundy będą składały się z 20 minut treningu, 10 minut samotnych kwalifikacji (3 okrążenia) oraz 30 minut wyścigu. Nie będą organizowane prekwalifikacje, a zatem w jednym finale będą jechać wszyscy, którzy się zapiszą – maksymalnie 40 osób niezależnie od toru.

Pod uwagę przy liczeniu klasyfikacji generalnej całej ligi brane będą 4 z 6 rund każdego kierowcy. Najlepsza 25-tka wyłoniona w ten sposób pojedzie w wielkim finale. Punkty z niego zawsze będą liczone do ostatecznych wyników.

Przy liczeniu wyników całego sezonu obowiązywały będą punkty karne za przekroczenie progów incydentów. Pierwsze 50 incydentów będzie „darmowe”. Po przekroczeniu tej liczby zawodnik otrzyma 3 punkty karne. Każde kolejne 5 incydentów to punkt karny (np. 57 incydentów na koniec sezonu to 4 punkty karne). Liczyć będą się jedynie incydenty z wyścigów. W przypadku osób, które awansowały z Finału B do Finału A, liczone będą incydenty z Finału, w których było ich więcej. Jeden punkt karny to jeden punkt odjęty od wyniku punktowego danego zawodnika na koniec sezonu – już po odjęciu 3 najgorszych rund. Jeżeli jednak ktoś przejechał wszystkie rundy, zostaną mu odjęte 2 punkty mniej, a jeżeli ktoś przejechał 5 lub 6 rund, zostanie mu odjęty 1 punkt mniej (przykład: Ktoś zebrał 7 punktów karny, ale przejechał wszystkie rundy. Wówczas od jego wyniku odejmiemy 5 punktów – system ten ma sprawić, że bardziej regularni uczestnicy nie będą karani za przystąpienie do większej liczby rund).



Dodatkowe punkty za najlepszy czas okrążenia (1 pkt) oraz najwięcej zyskanych pozycji w porównaniu ze startem (3 pkt)

Event specjalny

 

We wtorek o godz. 22:10 – po zakończeniu II rundy ligi pojedziemy event specjalny. Przed nim wylosujemy, w jakim trybie jedziemy:

1. Czym jedziemy? (dotyczy tylko 2. wyścigu)

a) Single Class F3
b) Single Class Mazda

2. Na jakim torze jedziemy?
Summit Point Raceway
Charlotte Motor Speedway – Roval
Okayama Full
Laguna Seca
Oulton Park International
Monza
Spa

3. Długość wyścigu?
a) Endurance: 5 minut treningu, 5 minut kwalifikacji, 50 minut wyścigu
b) Normal: 30 minut: 20 minut treningu, 10 minut kwalifikacji samotnie, 30 minut wyścigu
c) Sprint: 15 minut: 20 minut treningu, 25 minut wspólnych kwalifikacji, 15 minut wyścigu

4. Pora dnia?
a) Rano
b) Południe
c) Popołudnie
d) Noc (dotyczy tylko Mazdy

5. Zasady?
a) Czyścioch – Po osiągnięciu 4 incydentów, zawodnik będzie musiał udać się na przymusową karę przejazdu bez boksy (start lotny) – dotyczy tylko 2. wyścigu.
b) No damage – wyłączamy uszkodzenia aut, limit incydentów ustalamy na 50.
c) Pit master – Ustalamy ilość paliwa na 1/3 potrzebną do przejechania danego dystansu. Od kierowcy zależy kiedy zjedzie po resztę i ile zatankuje.

Pojedziemy w warunkach: 15 maja 2021, godz. 6:00, leave marbles, dynamic sky, track state 50%.



Treningi

 

Bardzo dziękuję Wam za akcję i wpłaty na ligowe serwery. Dzięki nim będę mógł ustawić codzienne treningi o godz. 22:00 przed ligami. Będę jednak obserwował zainteresowanie nimi i jeżeli będzie niskie, będziemy zmieniać formę codziennych jazd. Gdyby ktoś jeszcze chciał wesprzeć ligowe serwery, może wpłacić środki przez paypal na donmateo@wp.pl

Nagrody

 

Pierwsza trójka każdej z lig otrzyma minimum puchar, zestaw blogowych gadżetów oraz 50 zł na zakłady bukmacherskie. Szukam sponsorów nagród do naszych lig, których zachęcam do kontaktu na mcdon21@gmail.com

blank

Jak zacząć?

 

Kosztem udziału w naszej lidze będzie jedynie wykupienie 3-miesięcznej subskrypcji w iRacing za około 6 dolarów. Jak to zrobić? Wystarczy kliknąć tu: https://www.iracing.com/membership/?refid=-1

Następnie trzeba wybrać 3-miesięczną subskrypcję i albo kliknąć „back” albo przejść do płatności i tam będzie miejsce na wpisanie kodu:

3 miesiące za $4,78: „PR-HOTLAPS”
12 miesięcy za $49: „PR-OUTLAWS”
24 miesiące za $119,4: „PR-2020Public24M”

Będziecie też mieli pole „Referred by: (email)” i będzie mi miło, jeżeli podacie tam mój e-mail: donmateo21@wp.pl – nie jest to konieczne do uzyskania zniżki, ale nic nie tracicie, a być może ja będę mógł przygotować Wam kolejne wyścigi.

Gdy już wykupicie subskrypcję, otrzymacie dostęp do podstawowych zasobów iRacing – 18 samochodów i 20 torów. Na początek przygody bez problemu Wam to wystarczy. Więcej poniżej:

Przed rozpoczęciem gry warto poczytać o prawidłowej pozycji za kierownicą i obliczyć tzw. Field of View (FOV) czyli pole widzenia. Pisali i mówili o tym mądrzejsi ode mnie – choćby tu.



Podziel się wpisem:

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

Grand Prix USA

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Najbliższy start Kubicy

ELMS - 4h Portimao

Dni
Godzin
Minut
Sekund

22 – 24 października

12:50 – FP1

09:30 – FP2
15:00 – Kwalifikacje

14:00 – Wyścig F1

Bądź na bieżąco

Popularne tagi