KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 150 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Tomasz Bartoszek, Adam Gach, Izabela Ch, Maciej Wiśniak, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Piotr Bijakowski, Lukas Hewner, Stalowy Jaro, RkamilC, Grzejnik, Mateusz Pabiańczyk, Tomasz Jakubiec, Tomasz Ignaczak, Marcin Starczewski, Jędrzej Otręba, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Wojtek Zwolak, Robert Piórkowski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Pawel Licznerski, Maciek Kowalczyk, Ilona Bykowska, Ba Ru, Tomasz Waszkiewicz, Maciej Stankiewicz, Grzegorz Pliś, szymon034, Marcin Rentflejsz, Marcin Bogutyn, Norbert Sz, Szczepan Jędrusik, Adrian Karwan, Maks Szmytkowski
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
piobob, RK 88, Paweł Rosochacki, Esox33, nietuzin, Tomek, Wilkor, swój stary, Assetto corsa, Kryss, TUTUDUDU, Djdario8309, Kamil Tomczyk, Przemek M., Golden, jacek79100, zanet, BaRu, Rafał Przybylski, MarcinBB, Tomek81, Gnusma, MarcinBB, jacek79100, PUMA, haksik, Marcin, Kardynał, wr1004, gotrek, Galloper Tatodor

Harmonogramy

blank
lmp2 iracing

Wyniki prekwalifikacji lig LMP2/GT3



Jeden finał na koniec sezonu zasadniczego – trzeba będzie być czujnym na zdradliwym torze Road America. Zobaczcie wyniki prekwalifikacji

Pojedziemy dziś 1 finał, składający się z 37 osób. Odbędzie się w nim 5-minutowy trening, 10-minutowe kwalifikacje (3 okrążenia) i 45-minutowy wyścig. Limit incydentów w każdej z nich w wyścigu to 21. Po jego przekroczeniu nastąpi dyskwalifikacja zawodnika w danej sesji. Po osiągnięciu 17 incydentów zawodnik będzie musiał odbyć karę. Start lotny.

Road America jest torem, na którym będzie dość łatwo wyprzedzać wolniejsze klasy, ale przypominam:

  • To samochód szybszej klasy jest odpowiedzialny za czyste wyprzedzanie. Auta GT3 nie powinny zmieniać swojej linii jazdy ani hamować.
  • Wyprzedzamy jedynie tam, gdzie będzie to bezpieczne dla obu aut
  • Te same zasady dotyczą dublowań

Warunki

Podczas dzisiejszej sesji będą one standardowe jeżeli chodzi o temperatury. Pora dnia: morning – godz. 6:00, starting track state 50%. Dziś będzie limitowana liczba fast repairs – będzie możliwa tylko 1 w wyścigu. Obowiązują otwarte setupy, leave marbles, Partly Cloudy, Dynamic Sky. Auta GT3 będą miały 50% pojemności baku by wymusić pit-stop. Trening przed rundą odbędzie się o godz. 18:45 i 19:45!

godz. 18:45 – trening
godz. 19:45 – trening
Finał A – godzina 21:00

Fianł będzie streamowany na blogowym Twitchu.



MCar ClassCust IDNameQualify TimeLaps CompIncKara?Finał
1Dallara P217599508Lukasz Blaszczyk1:50.346178Finał A
2Dallara P217301892Jacek Wojciechowski21:50.6781813Finał A
3Dallara P21764877Mike Mielczynski1:50.686146Finał A
4Dallara P217602524Adam Solis1:50.754219karaFinał A
5Dallara P217395487Bart?omiej Bugaj1:50.842207Finał A
6Dallara P217488597Damian Serdiuk21:50.9421616Finał A
7Dallara P217535681Jacek A Megger1:51.01184Finał A
8Dallara P217454167Maksymilian Czapiewski1:51.2331614Finał A
9Dallara P217163888Marek Krzyszkowski1:51.3941017Finał A
10Dallara P217341173Sebastian Sie?ko1:51.4961713Finał A
11Dallara P217548445Radek Lapacz1:51.5341824karaFinał A
12Dallara P217532936Lukasz Wojkowski21:51.6061917Finał A
13Dallara P217533191Mateusz Cieslicki1:51.9741927karaFinał A
14Dallara P217493673Micha? Grzeszczak1:53.9081819Finał A
1GT3 Class454212Andrzej Skowronek2:05.5411616Finał A
2GT3 Class173258Kuba Bluj2:05.70774Finał A
3GT3 Class486363Pawel Kulej2:05.769612Finał A
4GT3 Class28240Maciej Bochuzynski2:05.802196Finał A
5GT3 Class360940Lukasz Pawloski2:05.858512Finał A
6GT3 Class449896Lukasz Dziemidok2:05.9591313Finał A
7GT3 Class510604Leszek Kazusek2:06.0151118Finał A
8GT3 Class416209Damian Florek2:06.181614Finał A
9GT3 Class514441Rafael Lesny2:06.2841317Finał A
10GT3 Class527742Szymon Mroczek2:06.3341718Finał A
11GT3 Class529600Greg Stan2:06.3891910Finał A
12GT3 Class274007Marcin Klimczak2:06.9081617Finał A
13GT3 Class532952Jan L Rey2:07.0781810Finał A
14GT3 Class389657Dawid Jastrz?bski2:07.663913Finał A
15GT3 Class403859Tomek Gebski2:07.78526Finał A
16GT3 Class100334Pawel Pociecha2:07.979146Finał A
17GT3 Class539137Wojtek Filipiak2:08.2411713Finał A
18GT3 Class489678Bartlomiej Gad2:08.292935karaFinał A
19GT3 Class505946Grzegorz Koziara2:08.3851317Finał A
20GT3 Class637458Bart Rulko2:09.9731717Finał A
21GT3 Class635866Marcin Barciok326karaFinał A
22GT3 Class624357Pawe� Kr�Cisz00Finał A

Hasło do finałów zostaną wysłane w wiadomościach prywatnych na iRacing do godz. 19:30.

Dublowanie

Przypominam – w iRacing obowiązuje zasada, że to dublujący (szybszy) ma zadbać o bezpieczne dublowanie. Dublowany powinien jechać swoją linią, ewentualnie nieco zwolnić na prostych żeby puścić szybszych.

Kalendarz naszych lig iRacing:

TerminRundaLigaTor
26 stycznia1GT3/LMP2Legacy Daytona
2 lutego1F3Summit Point
9 lutego1MazdaOkayama Full
16 lutego2GT3/LMP2Sebring
23 lutego2F3Interlagos
2 marca2MazdaOran Park South
9 marca3GT3/LMP2Suzuka
16 marca3F3Laguna Seca
23 marca3MazdaTsukuba - 2000 Full
30 marca4GT3/LMP2Monza
6 kwietnia4F3Charlotte Roval
13 kwietnia4MazdaSummit Point Raceway
20 kwietnia5GT3/LMP2Spa
27 kwietnia5F3Monza GP
4 majaEvent SpecjalnyLosowanie
11 maja5MazdaRoval
18 maja6GT3/LMP2Road America
25 maja6F3Okayama Full
1 czerwca6MazdaLaguna Seca
7 czerwca7GT3/LMP2Watkins Glen
15 czerwca7F3Spa
22 czerwca7MazdaTBC - zgodnie z Global Mazda MX-5 Cup



 

Jak zacząć?

 

Kosztem udziału w naszej lidze będzie jedynie wykupienie 3-miesięcznej subskrypcji w iRacing za około 6 dolarów. Jak to zrobić? Wystarczy kliknąć tu: https://www.iracing.com/membership/?refid=-1

Następnie trzeba wybrać 3-miesięczną subskrypcję i albo kliknąć „back” albo przejść do płatności i tam będzie miejsce na wpisanie kodu „PRHotlaps” (bez cudzysłowu). Cena powinna Wam się obniżyć do $4,88 a ostatecznie wyjdzie $5,88 czyli $27 mniej niż normalna cena za 3 miesiące.

Będziecie też mieli pole „Referred by: (email)” i będzie mi miło, jeżeli podacie tam mój e-mail: donmateo21@wp.pl – nie jest to konieczne do uzyskania zniżki, ale nic nie tracicie, a być może ja będę mógł przygotować Wam kolejne wyścigi.

Gdy już wykupicie subskrypcję, otrzymacie dostęp do podstawowych zasobów iRacing – 18 samochodów i 18 torów. Na początek przygody bez problemu Wam to wystarczy. Więcej poniżej:

Przed rozpoczęciem gry warto poczytać o prawidłowej pozycji za kierownicą i obliczyć tzw. Field of View (FOV) czyli pole widzenia. Pisali i mówili o tym mądrzejsi ode mnie – choćby tu.



Podziel się wpisem:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Chin

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 19 kwietnia
godz. 05:30 FP1
godz. 09:30 Kwalifikacje do Sprintu

Sobota, 20 kwietnia
godz. 05:00 – Sprint
godz. 09:00 –  Kwalifikacje

Niedziela, 21 kwietnia
godz. 09:00 – Wyścig

Najbliższy start Kubicy

6h Imoli WEC

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi