50 osób w dwóch finałach – nasza rywalizacja na torze Spa powinna być bardzo ciekawa. Zobaczcie wyniki prekwalifikacji.
Pojedziemy dziś 2 finały, składające się z 24 (Finał B) i 33 (Finał A) osób. Odbędzie się w nim 5-minutowy trening, 10-minutowe kwalifikacje (3 okrążenia) i 45-minutowy wyścig. Limit incydentów w każdej z nich w wyścigu to 21. Po jego przekroczeniu nastąpi dyskwalifikacja zawodnika w danej sesji. Po osiągnięciu 17 incydentów zawodnik będzie musiał odbyć karę. Start lotny.
Spa jest torem, na którym będzie dość łatwo wyprzedzać wolniejsze klasy, ale przypominam:
- To samochód szybszej klasy jest odpowiedzialny za czyste wyprzedzanie. Auta GT3 nie powinny zmieniać swojej linii jazdy ani hamować.
- Wyprzedzamy jedynie tam, gdzie będzie to bezpieczne dla obu aut
- Te same zasady dotyczą dublowań
Warunki
Podczas dzisiejszej sesji będą one standardowe jeżeli chodzi o temperatury. Pora dnia: morning – godz. 7:00, starting track state 50%. Dziś będzie limitowana liczba fast repairs – będzie możliwa tylko 1 w wyścigu. Obowiązują otwarte setupy, leave marbles, Partly Cloudy, Dynamic Sky. Auta GT3 będą miały 50% pojemności baku by wymusić pit-stop. Trening przed rundą odbędzie się o godz. 18:45.!
godz. 18:45 – trening
Finał B – godzina 19:55
Finał A – godzina 21:05
Fianł będzie streamowany na blogowym Twitchu.
M | Auto | Kategoria | Kierowca | Czas | Okrążenia | Inc | Kara | Finał |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Dallara P217 | Dallara P217 | Jaroslaw Kolman | 2:03.109 | 13 | 11 | Finał A | |
2 | Dallara P217 | Dallara P217 | Lukasz Blaszczyk | 2:03.152 | 8 | 4 | Finał A | |
3 | Dallara P217 | Dallara P217 | Robert Pyrek2 | 2:03.266 | 19 | 19 | Finał A | |
4 | Dallara P217 | Dallara P217 | Sebastian Kosmala | 2:03.323 | 18 | 8 | Finał A | |
5 | Dallara P217 | Dallara P217 | Radek Lapacz | 2:03.501 | 3 | 1 | Finał A | |
6 | Dallara P217 | Dallara P217 | Mike Mielczynski | 2:03.516 | 16 | 6 | Finał A | |
7 | Dallara P217 | Dallara P217 | Mateusz Cieslicki | 2:03.619 | 19 | 16 | Finał A | |
8 | Dallara P217 | Dallara P217 | Jacek Boczula3 | 2:03.624 | 11 | 9 | Finał A | |
9 | Dallara P217 | Dallara P217 | Przemyslaw Martyna | 2:03.693 | 2 | 0 | Finał A | |
10 | Dallara P217 | Dallara P217 | Wojciech Buczkowski2 | 2:03.829 | 19 | 14 | Finał A | |
11 | Dallara P217 | Dallara P217 | Jacek Wojciechowski2 | 2:03.840 | 15 | 8 | Finał A | |
12 | Dallara P217 | Dallara P217 | Maksymilian Czapiewski | 2:04.030 | 12 | 17 | Finał B | |
13 | Dallara P217 | Dallara P217 | Damian Serdiuk2 | 2:04.144 | 14 | 22 | kara | Finał B |
14 | Dallara P217 | Dallara P217 | Konrad Mederowski | 2:04.620 | 13 | 14 | Finał B | |
15 | Dallara P217 | Dallara P217 | Pawel Miron | 2:04.664 | 17 | 26 | kara | Finał B |
16 | Dallara P217 | Dallara P217 | Lukasz Wojkowski2 | 2:05.085 | 17 | 19 | Finał B | |
17 | Dallara P217 | Dallara P217 | Marek Krzyszkowski | 2:05.092 | 9 | 9 | Finał B | |
18 | Dallara P217 | Dallara P217 | Sebastian Sie?ko | 2:06.405 | 2 | 3 | Finał B | |
19 | Dallara P217 | Dallara P217 | Kamil Piankowski | 2:06.880 | 15 | 20 | Finał B | |
20 | Dallara P217 | Dallara P217 | Artur Bajus | 2:07.366 | 8 | 20 | Finał B | |
21 | Dallara P218 | Dallara P218 | Paweł Tyburski | Finał B | ||||
1 | Audi R8 LMS | GT3 Class | Kuba Bluj | 2:18.568 | 5 | 7 | Finał A | |
2 | Ferrari 488 GT3 | GT3 Class | Leszek Kazusek | 2:18.937 | 13 | 15 | Finał A | |
3 | Ferrari 488 GT3 | GT3 Class | Maciej Bochuzynski | 2:18.982 | 15 | 6 | Finał A | |
4 | BMW M4 GT3 - Prototype | GT3 Class | Lukasz Dziemidok | 2:18.998 | 14 | 18 | Finał A | |
5 | Ferrari 488 GT3 | GT3 Class | Pawel Pociecha | 2:19.385 | 9 | 16 | Finał A | |
6 | Ferrari 488 GT3 | GT3 Class | Andrzej Skowronek | 2:19.392 | 14 | 15 | Finał A | |
7 | Lamborghini Hurac�n GT3 EVO | GT3 Class | Pawel Kulej | 2:19.442 | 12 | 18 | Finał A | |
8 | Audi R8 LMS | GT3 Class | Szymon Mroczek | 2:19.583 | 8 | 19 | Finał A | |
9 | Lamborghini Hurac�n GT3 EVO | GT3 Class | Greg Stan | 2:19.628 | 15 | 18 | Finał A | |
10 | BMW M4 GT3 - Prototype | GT3 Class | Andrzej Kaczmarek | 2:19.694 | 13 | 17 | Finał A | |
11 | Audi R8 LMS | GT3 Class | Pawel Syrek | 2:19.705 | 5 | 11 | Finał A | |
12 | Audi R8 LMS | GT3 Class | Bartlomiej Gad | 2:20.139 | 9 | 16 | Finał A | |
13 | Lamborghini Hurac�n GT3 EVO | GT3 Class | Lukasz Pawloski | 2:20.694 | 5 | 15 | Finał A | |
14 | Ferrari 488 GT3 | GT3 Class | Dawid Jastrz?bski | 2:20.762 | 9 | 17 | Finał A | |
15 | BMW M4 GT3 - Prototype | GT3 Class | Adam Kaczmarek | 2:20.872 | 11 | 15 | Finał A | |
16 | Ferrari 488 GT3 | GT3 Class | Jacek A Megger | 2:20.970 | 6 | 8 | Finał A | |
17 | BMW M4 GT3 - Prototype | GT3 Class | Marcin Klimczak | 2:19.878 | 15 | 22 | kara | Finał B |
18 | Lamborghini Hurac�n GT3 EVO | GT3 Class | Damian Florek | 2:20.151 | 10 | 24 | kara | Finał B |
19 | Lamborghini Hurac�n GT3 EVO | GT3 Class | Tomek Gebski | 2:21.230 | 8 | 11 | Finał B | |
20 | Ferrari 488 GT3 | GT3 Class | Patryk G�rniak | 2:21.493 | 13 | 18 | Finał B | |
21 | Ferrari 488 GT3 | GT3 Class | Wojtek Filipiak | 2:21.970 | 16 | 13 | Finał B | |
22 | Audi R8 LMS | GT3 Class | Krzysztof Gruszka3 | 2:22.266 | 13 | 30 | kara | Finał B |
23 | Ferrari 488 GT3 | GT3 Class | Andrzej Szeletycki | 2:22.330 | 5 | 15 | Finał B | |
24 | BMW M4 GT3 - Prototype | GT3 Class | Marcin Karbarz | 2:22.687 | 6 | 14 | Finał B | |
25 | Ferrari 488 GT3 | GT3 Class | Micha? Olejarz | 2:23.135 | 8 | 28 | kara | Finał B |
26 | Ferrari 488 GT3 | GT3 Class | Grzegorz Koziara | 2:23.225 | 9 | 19 | Finał B | |
27 | Lamborghini Hurac�n GT3 EVO | GT3 Class | Gabriel Dobruchowski | 2:24.568 | 7 | 20 | Finał B | |
28 | Lamborghini Hurac�n GT3 EVO | GT3 Class | Tomasz Lipinski | 2:26.112 | 6 | 13 | Finał B | |
29 | Mercedes AMG GT3 | GT3 Class | Irek Szczepanski | 2:33.992 | 8 | 23 | kara | Finał B |
Finał B |
Hasło do finałów zostaną wysłane w wiadomościach prywatnych na iRacing do godz. 19:30.
Dublowanie
Przypominam – w iRacing obowiązuje zasada, że to dublujący (szybszy) ma zadbać o bezpieczne dublowanie. Dublowany powinien jechać swoją linią, ewentualnie nieco zwolnić na prostych żeby puścić szybszych.
Kalendarz naszych lig iRacing:
Termin | Runda | Liga | Tor |
---|---|---|---|
26 stycznia | 1 | GT3/LMP2 | Legacy Daytona |
2 lutego | 1 | F3 | Summit Point |
9 lutego | 1 | Mazda | Okayama Full |
16 lutego | 2 | GT3/LMP2 | Sebring |
23 lutego | 2 | F3 | Interlagos |
2 marca | 2 | Mazda | Oran Park South |
9 marca | 3 | GT3/LMP2 | Suzuka |
16 marca | 3 | F3 | Laguna Seca |
23 marca | 3 | Mazda | Tsukuba - 2000 Full |
30 marca | 4 | GT3/LMP2 | Monza |
6 kwietnia | 4 | F3 | Charlotte Roval |
13 kwietnia | 4 | Mazda | Summit Point Raceway |
20 kwietnia | 5 | GT3/LMP2 | Spa |
27 kwietnia | 5 | F3 | Monza GP |
4 maja | Event Specjalny | Losowanie | |
11 maja | 5 | Mazda | Roval |
18 maja | 6 | GT3/LMP2 | Road America |
25 maja | 6 | F3 | Okayama Full |
1 czerwca | 6 | Mazda | Laguna Seca |
7 czerwca | 7 | GT3/LMP2 | Watkins Glen |
15 czerwca | 7 | F3 | Spa |
22 czerwca | 7 | Mazda | TBC - zgodnie z Global Mazda MX-5 Cup |
Jak zacząć?
Kosztem udziału w naszej lidze będzie jedynie wykupienie 3-miesięcznej subskrypcji w iRacing za około 6 dolarów. Jak to zrobić? Wystarczy kliknąć tu: https://www.iracing.com/membership/?refid=-1
Następnie trzeba wybrać 3-miesięczną subskrypcję i albo kliknąć „back” albo przejść do płatności i tam będzie miejsce na wpisanie kodu „PRHotlaps” (bez cudzysłowu). Cena powinna Wam się obniżyć do $4,88 a ostatecznie wyjdzie $5,88 czyli $27 mniej niż normalna cena za 3 miesiące.
Będziecie też mieli pole „Referred by: (email)” i będzie mi miło, jeżeli podacie tam mój e-mail: donmateo21@wp.pl – nie jest to konieczne do uzyskania zniżki, ale nic nie tracicie, a być może ja będę mógł przygotować Wam kolejne wyścigi.
Gdy już wykupicie subskrypcję, otrzymacie dostęp do podstawowych zasobów iRacing – 18 samochodów i 18 torów. Na początek przygody bez problemu Wam to wystarczy. Więcej poniżej:
Przed rozpoczęciem gry warto poczytać o prawidłowej pozycji za kierownicą i obliczyć tzw. Field of View (FOV) czyli pole widzenia. Pisali i mówili o tym mądrzejsi ode mnie – choćby tu.