Na Rovalu zazwyczaj jest więcej mocno rozczarowanych niż zadowolonych, ale ci drudzy na swój dobry wynik zasłużyli sobie czystą jazdą. Zobaczcie wyniki 4. rundy naszej ligi.
Rywalizowaliśmy w 2 finałach liczących od 13 do 21 osób. Przypominam, że od tego sezonu sumujemy po każdej rundzie również incydenty. Punkty za najlepszy czas okrążenia i awans o najwięcej pozycji są przyznawane w każdym finale.
Powtórkę naszej rywalizacji w obu finałach zobaczycie poniżej:
Oto wyniki. Sprawdźcie, czy wszystko się zgadza:
M | Kierowca | Grid | Strata | Best lap | Inc | Punkty | Dodatkowe | Łącznie |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Przemyslaw Martyna | 1 | -00.000 | 1:10.966 | 0 | 100 | 6 | 106 |
2 | Maciej Bochuzynski2 | 5 | -21.881 | 1:11.586 | 0 | 92 | 92 | |
3 | Mike Mielczynski | 12 | -31.022 | 1:11.936 | 2 | 86 | 86 | |
4 | Wojciech Buczkowski2 | 18 | -41.759 | 1:12.179 | 0 | 82 | 3 | 85 |
5 | Damian Serdiuk2 | 17 | -45.378 | 1:12.249 | 1 | 78 | 78 | |
6 | Robert Pyrek2 | 2 | -58.223 | 1:10.883 | 5 | 74 | 7 | 81 |
7 | Marek Krzyszkowski | 21 | -1:00.400 | 1:12.281 | 1 | 70 | 70 | |
8 | Szymon Mroczek | 19 | -1 L | 1:12.141 | 6 | 66 | 66 | |
9 | Bartlomiej Gad | 11 | -1 L | 1:12.375 | 13 | 64 | 64 | |
10 | Jacek Wojciechowski2 | 3 | -1 L | 1:11.646 | 2 | 62 | 2 | 64 |
11 | Jacek Bula3 | 20 | -1 L | 1:12.940 | 4 | 60 | 3 | 63 |
12 | Mateusz Cieslicki | 8 | -1 L | 1:11.411 | 8 | 58 | 58 | |
13 | Jacek A Megger | 14 | -1 L | 1:13.633 | 5 | 56 | 56 | |
14 | Andrzej Skowronek | 4 | -1 L | 1:11.634 | 6 | 54 | 54 | |
15 | Greg Stan | 16 | -2 L | 1:12.558 | 7 | 52 | 52 | |
16 | Pawe? Miron | 10 | -2 L | 1:12.397 | 8 | 51 | 51 | |
17 | Lukasz Wojkowski2 | 7 | -3 L | 1:11.854 | 7 | 50 | 50 | |
18 | Jan L Rey | 13 | -3 L | 1:12.320 | 7 | 49 | 49 | |
19 | Grzegorz Pudelko | 6 | -7 L | 1:11.902 | 11 | 48 | 48 | |
20 | Bart?omiej K?dzia | 15 | -13 L | 1:12.666 | 7 | 47 | 47 | |
21 | Przemyslaw Tomczak | 9 | -21 L | 1:12.397 | 3 | 46 | 46 | |
22 | Aleksandra Dudek | 4 | -1 L | 1:12.464 | 7 | 45 | 45 | |
23 | Marceli ?ukowski | 3 | -1 L | 1:12.387 | 3 | 44 | 44 | |
24 | Micha? Grzeszczak | 6 | -1 L | 1:12.998 | 8 | 43 | 43 | |
25 | Rafal Kisiel | 13 | -1 L | 1:13.965 | 11 | 42 | 42 | |
26 | Andrzej Olejniczak2 | 9 | -1 L | 1:14.164 | 10 | 41 | 41 | |
27 | Wojtek Halbtuch | 12 | -2 L | 1:15.202 | 6 | 40 | 40 | |
28 | Pawel Syrek | 11 | -6 L | 1:11.994 | 8 | 39 | 3 | 42 |
29 | Kamil Piankowski | 7 | -8 L | 1:14.626 | 11 | 38 | 38 | |
30 | Artur Bajus | 10 | -10 L | 1:12.798 | 14 | 37 | 37 | |
31 | Krzysztof Koziel | 5 | -11 L | 1:14.115 | 8 | 36 | 36 |
A tak przedstawia się klasyfikacja generalna po 3 rundach:
M | Kierowca | Inc | Runda 1 | Runda 2 | Runda 3 | Runda 4 | Suma |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Przemyslaw Martyna | 13 | 99 | 88 | 106 | 106 | 399 |
2 | Robert Pyrek2 | 31 | 106 | 106 | 56 | 81 | 349 |
3 | Jacek Wojciechowski2 | 7 | 82 | 94 | 92 | 64 | 332 |
4 | Mike Mielczynski | 18 | 66 | 78 | 82 | 86 | 312 |
5 | Maciej Bochuzynski | 17 | 48 | 74 | 48 | 92 | 262 |
6 | Jakub Żerdzicki | 33 | 70 | 90 | 89 | 249 | |
7 | Mateusz Cieslicki | 28 | 62 | 70 | 58 | 58 | 248 |
8 | Wojciech Buczkowski2 | 18 | 52 | 38 | 70 | 85 | 245 |
9 | Damian Serdiuk2 | 28 | 54 | 45 | 46 | 78 | 223 |
10 | Bartlomiej Gad | 36 | 46 | 66 | 43 | 64 | 219 |
11 | Tomasz Kowal?wka | 15 | 88 | 64 | 62 | 214 | |
12 | Bartłomiej Kędzia | 35 | 47 | 42 | 78 | 47 | 214 |
13 | Jacek A Megger | 24 | 58 | 50 | 49 | 56 | 213 |
14 | Lukasz Wojkowski2 | 27 | 32 | 54 | 74 | 50 | 210 |
15 | Grzegorz Pudelko | 31 | 52 | 47 | 56 | 48 | 203 |
16 | Jan L Rey | 26 | 50 | 56 | 45 | 49 | 200 |
17 | Greg Stan | 33 | 37 | 46 | 64 | 52 | 199 |
18 | Dominik Bieniak | 18 | 74 | 58 | 66 | 198 | |
19 | Marek Krzyszkowski | 23 | 36 | 37 | 40 | 70 | 183 |
20 | Szymon Mroczek | 18 | 31 | 52 | 26 | 66 | 175 |
21 | Radek Lapacz | 30 | 56 | 62 | 55 | 173 | |
22 | Jacek Bula3 | 39 | 35 | 35 | 33 | 63 | 166 |
23 | Leszek Kazusek | 25 | 64 | 51 | 48 | 163 | |
24 | Pawel Syrek | 33 | 41 | 26 | 45 | 42 | 154 |
25 | Sebastian Sieńko | 16 | 51 | 60 | 41 | 152 | |
26 | Paweł Miron | 20 | 45 | 27 | 27 | 51 | 150 |
27 | Kamil Piankowski | 42 | 38 | 33 | 34 | 38 | 143 |
28 | Andrzej Olejniczak2 | 45 | 33 | 32 | 36 | 41 | 142 |
29 | Michał Grzeszczak | 28 | 49 | 50 | 43 | 142 | |
30 | Artur Bajus | 57 | 39 | 24 | 39 | 37 | 139 |
31 | Lukasz Blaszczyk | 10 | 33 | 48 | 44 | 125 | |
32 | Rafal Kisiel | 53 | 18 | 29 | 31 | 42 | 120 |
33 | Marceli Żukowski | 22 | 20 | 52 | 44 | 116 | |
34 | Andrzej Szeletycki | 34 | 40 | 39 | 32 | 111 | |
35 | Wojtek Halbtuch | 68 | 16 | 25 | 25 | 40 | 106 |
36 | Pawel Tyburski | 13 | 41 | 63 | 104 | ||
37 | Krzysztof Koziel | 25 | 14 | 37 | 36 | 87 | |
38 | Adam Kaczmarek | 13 | 47 | 36 | 83 | ||
39 | Wojtek Filipiak | 21 | 22 | 31 | 29 | 82 | |
40 | Grzegorz Koziara | 19 | 44 | 35 | 79 | ||
41 | Kamil Rogalski | 5 | 78 | 78 | |||
42 | Tomasz Lipinski | 8 | 34 | 41 | 75 | ||
43 | Aleksandra Dudek | 24 | 30 | 45 | 75 | ||
44 | Konrad Mederowski | 23 | 46 | 28 | 74 | ||
45 | Sławomir Burmer | 9 | 27 | 43 | 70 | ||
46 | Niko Wierzbicki | 19 | 63 | 63 | |||
47 | Andrzej Skowronek | 6 | 54 | 54 | |||
48 | Marcin Karbarz | 17 | 25 | 28 | 53 | ||
49 | Wojciech Nowakowskii | 22 | 21 | 30 | 51 | ||
50 | Maksymilian Czapiewski | 25 | 24 | 23 | 47 | ||
51 | Michal Wojtala | 30 | 23 | 24 | 47 | ||
52 | Przemyslaw Tomczak | 3 | 46 | 46 | |||
53 | Mikołaj Szymonek | 16 | 43 | 43 | |||
54 | Rafał Fill | 9 | 42 | 42 | |||
55 | Michał Czujwid | 9 | 34 | 34 | |||
56 | Bartosz Chabasiński | 5 | 32 | 32 | |||
57 | Przemysław Robak | 1 | 28 | 28 | |||
58 | Lukasz Osislok | 11 | 26 | 26 | |||
59 | Mateusz Solecki | 9 | 19 | 19 | |||
60 | Tomek Gebski | 8 | 17 | 17 | |||
61 | Bartek Kowalski | 10 | 15 | 15 |
Przed nami teraz treningi przed kolejną rundą – tym razem 4. runda sezonu ligi Mazdy. Tor Summit Point Raceway, setup fixed baseline. Prekwalifikacje jedziemy w warunkach: 17 maja 2021, godz. 15:05, Niebo Clear, bez dynamic sky, starting track state 50%, clear marbles.
Treningi będą odbywały się w warunkach wyścigu, a zatem z leave marbles, dynamic sky, Partly Cloudy.
Harmonogram na kolejne dni:
środa, godz. 22 – trening przed kolejną rundą Mazdy
czwartek, godz. 21 – trening przed kolejną rundą Mazdy
piątek, godz. 22 – trening przed kolejną rundą Mazdy
sobota, godz. 21:00 – trening przed kolejną rundą Mazdy
niedziela, godz. 20:00 – trening przed kolejną rundą Mazdy
niedziela, godz. 21:00 – Grupa 1 prekwalifikacji ligi Mazdy
poniedziałek, godz. 20, 21, 22 – Grupy 2, 3 i 4 prekwalifikacji ligi Mazdy
Tak przedstawia się cały kalendarz blogowych lig:
Termin | Runda | Liga | Tor |
---|---|---|---|
26 stycznia | 1 | GT3/LMP2 | Legacy Daytona |
2 lutego | 1 | F3 | Summit Point |
9 lutego | 1 | Mazda | Okayama Full |
16 lutego | 2 | GT3/LMP2 | Sebring |
23 lutego | 2 | F3 | Interlagos |
2 marca | 2 | Mazda | Oran Park South |
9 marca | 3 | GT3/LMP2 | Suzuka |
16 marca | 3 | F3 | Laguna Seca |
23 marca | 3 | Mazda | Tsukuba - 2000 Full |
30 marca | 4 | GT3/LMP2 | Monza |
6 kwietnia | 4 | F3 | Charlotte Roval |
13 kwietnia | 4 | Mazda | Summit Point Raceway |
20 kwietnia | 5 | GT3/LMP2 | Spa |
27 kwietnia | 5 | F3 | Monza GP |
4 maja | Event Specjalny | Losowanie | |
11 maja | 5 | Mazda | Roval |
18 maja | 6 | GT3/LMP2 | Road America |
25 maja | 6 | F3 | Okayama Full |
1 czerwca | 6 | Mazda | Laguna Seca |
7 czerwca | 7 | GT3/LMP2 | Watkins Glen |
15 czerwca | 7 | F3 | Spa |
22 czerwca | 7 | Mazda | TBC - zgodnie z Global Mazda MX-5 Cup |
Jak zacząć?
Kosztem udziału w naszej lidze będzie jedynie wykupienie 3-miesięcznej subskrypcji w iRacing za około 6 dolarów. Jak to zrobić?. Wystarczy kliknąć tu: https://www.iracing.com/membership/?refid=-1
Następnie trzeba wybrać 3-miesięczną subskrypcję i albo kliknąć „back” albo przejść do płatności i tam będzie miejsce na wpisanie kodu „PRHotlaps” (bez cudzysłowu). Cena powinna Wam się obniżyć do $4,88 a ostatecznie wyjdzie $5,88 czyli $27 mniej niż normalna cena za 3 miesiące.
Będziecie też mieli pole „Referred by: (email)” i będzie mi miło, jeżeli podacie tam mój e-mail: mcdon21@gmail.com – nie jest to konieczne do uzyskania zniżki, ale nic nie tracicie, a być może ja będę mógł przygotować Wam kolejne wyścigi.
Gdy już wykupicie subskrypcję, otrzymacie dostęp do podstawowych zasobów iRacing – 18 samochodów i 18 torów. Na początek przygody bez problemu Wam to wystarczy. Więcej poniżej:
Przed rozpoczęciem gry warto poczytać o prawidłowej pozycji za kierownicą i obliczyć tzw. Field of View (FOV) czyli pole widzenia. Pisali i mówili o tym mądrzejsi ode mnie – choćby tu.