KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 150 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

logo-powrot-roberta

MENU:

Helmut Marko zaprzecza plotkom na temat „tajemniczego zawieszenia”



Marko obalił wszelkie plotki, że Red Bull w następny weekend na Imoli wystartuje z nowym systemem zawieszenia.

„To kompletny nonsens. To „tajemnicze” zawieszenie mieliśmy już w Bahrajnie. To naprawdę nic specjalnego. Potrzebowaliśmy nowego zawieszenia, aby pasowało one do mniejszego i bardziej kompaktowego silnika Hondy na ten sezon”- mówi na temat zawieszenia Helmut Marko.

Doradca zespołu Red Bull spodziewa się kolejnej zaciętej walki o zwycięstwo na Imoli między Maxem Verstappenem a Lewisem Hamiltonem.

„Już w Bahrajnie byliśmy świadkami niesamowitej walki między tymi dwoma kierowcami. Naprawdę nie potrafię odpowiedzieć na pytanie który z nich w ten weekend zatriumfuje. Myślę, że Max będzie szybszy od Lewisa na jednym okrążeniu. Jednak Brytyjczyk jest bardzo doświadczony. Może mu to bardzo pomóc w wyścigu” – mówi na temat wyścigu na Imoli Marko.



Samochód Red Bulla wydawał się o wiele szybszy od Mercedesa. Jednak Toto Wolff nie zamartwia się zbytnio tym faktem. Austriak wierzy, że sytuacja ta ulegnie w najbliższym czasie zmianie.

„Może efektów nie będzie widać za miesiąc, ale spróbujemy rozwiązać ten problem. Nasz samochód wciąż ma ogromny potencjał na zdobywanie największych laurów. Nie możemy teraz poddać się w sezonie 2021. Nigdy nie ma gwarancji, iż rok 2022 będzie dla nas lepszy, dlatego że zaczęliśmy tworzyć projekty kilka tygodni wcześniej” – mówi Toto Wolff.

Przedstawiciele mediów ciekawi jedna rzecz. Dlaczego Mercedes mianował na nowego dyrektora technicznego Mike’a Elliota. Ma on zamienić James’a Allisona by ten mógł zaczynać pracę nad „głównym wyzwaniom strategicznym”na przyszłość.

Moim zdaniem, Mercedes tym ruchem chce zapewnić sobie stabilną przyszłość. James Allison najpewniej skupił się już teraz w stu pięćdziesięciu procentach na projekcie samochodu na sezon 2022. Ekipa Toto Wolffa jak każdy inny zespół chce jak zaprojektować jak najlepszy bolid.



Podziel się wpisem:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Najnowsze wpisy na blogu:

Najnowsze wpisy

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Chin

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Najbliższy start Kubicy

6h Imoli WEC

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Piątek, 19 kwietnia
godz. 05:30 FP1
godz. 09:30 Kwalifikacje do Sprintu

Sobota, 20 kwietnia
godz. 05:00 – Sprint
godz. 09:00 –  Kwalifikacje

Niedziela, 21 kwietnia
godz. 09:00 – Wyścig

Popularne tagi

Archiwum