KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 100 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

jpeg-optimizer_logo-powrot-roberta

MENU:

Drive to survive sezon 3 netflix

Będą 2 kolejne sezony Drive to Survive



Trzy tygodnie temu miała miejsce premiera 3. sezonu Drive to Survive, a kilka dni później w padoku GP Bahrajnu, zaczynającego sezon 2021, dało się dostrzec ekipę Netflixa. Właśnie otrzymaliśmy potwierdzenie, że powstaną jeszcze 2 sezony serialu.

Drive to Survive miał premierę w 2019 roku i pomimo mieszanych opinii ludzi ze środowiska F1 i zagorzałych kibiców, przyczynia się do popularyzacji F1 wśród tych, którzy dotychczas mniej ją znali.

W podcaście „In The Fast Lane” producent serialu, James Gay-Rees potwierdził, że powstaną jeszcze dwa sezony serialu. Liczy on, że w sezonie 2021 rozegra się prawdziwa walka Red Bulla z Mercedesem i niej w głównej mierze będzie dotyczył 4. sezon.



Ale również w przełomowym sezonie 2022 kamery Netflixa będą towarzyszyły F1.

„Następny sezon będzie ponownie trudny. Wchodzą nowe przepisy i wszystko będzie odbywało się według innego scenariusza. Będzie mocny i bardzo chcemy to pokazać” – mówi Gay-Rees.

Formuła 1 liczy, że dzięki aktywności w social mediach oraz serialowi Drive to Survive, uda jej się osiągnąć miliard kibiców w 2022 roku.

Blogową recenzję 3. sezonu serialu Drive to Survive znajdziecie tutaj.



Podziel się wpisem:

Najnowsze wpisy na blogu:

Najnowsze wpisy

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Australii

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Najbliższy start Kubicy

8h Kataru

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Piątek, 6 grudnia
godz. 10:30 – 1. Trening
godz. 14:00 – 2. Trening

Sobota, 7 grudnia
godz. 11:30 – 3. trening
godz. 15:00 – Kwalifikacje

Niedziela, 8 grudnia
godz. 14:00 – Wyścig

Popularne tagi

Archiwum