Ponad 50 osób przystąpiło do 3. rundy naszej ligi Mazdy iRacing. Dzisiejsze jazdy będą wyjątkowe, gdyż będą miały również wątek charytatywny. Poznajcie ich podział na finały.
Event wyjątkowy
Podczas dzisiejszych wyścigów i tej rundy chcemy pomóc Maksowi – 19-letniemu sportowcowi, którego życie zmieniło się w jednej chwili. Maks jest utalentowanym tenisistą stołowym mającym mnóstwo przyjaciół i kolegów. Pewnego dnia poszedł z kolegami grać w piłkę i nagle zasłabł, okazało się że miał w mózgu prawdopodobnie od urodzenia naczyniaka który pękł. Doszło do udaru krwotocznego, który spowodował rozległy paraliż lewostronny, problem z widzeniem w prawym oku i z mową. Maks przez 3 tygodnie walczył o życie. Dziś potrzebuje pieniędzy na rehabilitację.
Będę bardzo wdzięczny za pomoc i wsparcie Maksa na portalu siepomaga.pl.
Wyniki
Pojedziemy dziś 3 finały, składające się z 21 osób (finał A), 17 osób (finał B) i 17 osób (finał C). W każdym finale odbędzie się 20-minutowy trening, 10-minutowe kwalifikacje (3 okrążenia) i 30-minutowy wyścig. Limit incydentów w każdej z nich w wyścigu to 21. Po jego przekroczeniu nastąpi dyskwalifikacja zawodnika w danej sesji. Dyskwalifikacja skutkuje spadkiem na ostatnie miejsce w klasyfikacji całej rundy. Po osiągnięciu 17 incydentów zawodnik będzie musiał odbyć karę przejazdu przez aleję serwisową. Start zatrzymany.
Pierwsza trójka finału B będzie przechodziła do Finału A (hasła zostaną wysłane tuż po sesji poprzez iRacing). Osoby awansujące z finału B nie mogą przystąpić do kwalifikacji w Finale A i muszą startować z końca stawki, zgodnie z iRatingiem. Za wzięcie udziału w kwalifikacjach będzie dyskwalifikacja.
Hasło do prekwalifikacji to zostanie wysłane w wiadomości prywatnej iRacing.
Nazwa sesji: Finał X 2. rundy ligi Mazdy powrotroberta
Warunki: Sky: Partly Cloudy, Temperatura: 78F, Relative Humidity: 55%, Wind Speed 2MPH.
Pora dnia – godz. 12:10, 17 maja 2021
Starting Track State 50% oraz leave marbles on track
Obowiązuje Fixed Setup – baseline
Dziś będzie nielimitowana liczba fast repair.
Finał C – godzina 20:00
Finał B – godzina 20:00
Finał A – godzina 21:00
O godz. 18:45 ruszy trening przed rundą w warunkach wyścigu.
Przypominam, że dziś o godz. 22:00 ruszy treningowa sesja przed ligami LMP2/GT3 w przyszłym tygodniu – na torze Monza. Będzie to godzinna sesja z 30-ma minutami treningu, 10 minutami kwalifikacji oraz 20-minutowym wyścigiem. Przystąpić do niej mogą wszyscy chętni. Hasło – powrotroberta
Harmonogram na dziś i kolejne dni:
wtorek, godz. 18:45 – trening przed rundą Mazdy
wtorek, godz. 20, 21 – finały rundy Mazdy
wtorek, godz. 22 – trening przed kolejną rundą LMP2/GT3
środa, godz. 22 – trening przed kolejną rundą LMP2/GT3
czwartek, godz. 21 – trening przed kolejną rundą LMP2/GT3
piątek, godz. 22 – trening przed kolejną rundą LMP2/GT3
sobota, godz. 21:00 – trening przed kolejną rundą LMP2/GT3
niedziela, godz. 20:00 – trening przed kolejną rundą LMP2/GT3
niedziela, godz. 21:00 – Grupa 1 prekwalifikacji ligi LMP2/GT3
poniedziałek, godz. 20, 21, 22 – Grupy 2, 3 i 4 prekwalifikacji ligi LMP2/GT3
Finały A i B będą streamowane na blogowym Twitchu.
M | Kierowca | Czas | Okrążenia | Inc | Kara? | Finał |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | Rafael Lesny | 1:03.638 | 20 | 1 | Finał A | |
2 | Dariusz Kosmider | 1:03.702 | 2 | 0 | Finał A | |
3 | Dawid Mirek | 1:03.769 | 15 | 4 | Finał A | |
4 | Miroslaw Nastalczyk | 1:03.779 | 2 | 0 | Finał A | |
5 | Aleksandra Dudek | 1:03.793 | 20 | 4 | Finał A | |
6 | Damian Serdiuk2 | 1:03.800 | 20 | 3 | Finał A | |
7 | Przemyslaw Martyna | 1:03.815 | 9 | 4 | Finał A | |
8 | Robert Pyrek2 | 1:03.815 | 18 | 4 | Finał A | |
9 | Maciej Bochuzynski | 1:03.848 | 20 | 1 | Finał A | |
10 | Grzegorz Pudelko | 1:03.875 | 19 | 3 | Finał A | |
11 | Krzysztof Gruszka3 | 1:03.952 | 19 | 6 | Finał A | |
12 | Slawomir Reinke2 | 1:03.954 | 20 | 2 | Finał A | |
13 | Pawel Pawluk | 1:03.994 | 8 | 4 | Finał A | |
14 | Bart?omiej K?dzia | 1:04.017 | 20 | 6 | Finał A | |
15 | Mateusz Cieslicki | 1:04.048 | 19 | 6 | Finał A | |
16 | Pawel Tyburski | 1:04.048 | 19 | 1 | Finał A | |
17 | Lukasz Dziemidok | 1:04.064 | 19 | 6 | Finał A | |
18 | Radek Lapacz | 1:04.073 | 20 | 6 | Finał A | |
19 | Lukasz Blaszczyk | 1:04.082 | 19 | 2 | Finał B | |
20 | Leszek Kazusek | 1:04.118 | 19 | 1 | Finał B | |
21 | Mike Mielczynski | 1:04.156 | 19 | 1 | Finał B | |
22 | Pawel Syrek | 1:04.194 | 12 | 4 | Finał B | |
23 | Rafal Kisiel | 1:04.198 | 20 | 2 | Finał B | |
24 | Maciek Sudenis | 1:04.215 | 20 | 3 | Finał B | |
25 | Lukasz Oslislok | 1:04.217 | 19 | 4 | Finał B | |
26 | Pawel Pociecha | 1:04.228 | 18 | 0 | Finał B | |
27 | Marek Krzyszkowski | 1:04.243 | 20 | 1 | Finał B | |
28 | Greg Stan | 1:04.266 | 20 | 1 | Finał B | |
29 | Jakub Putowski | 1:04.273 | 19 | 3 | Finał B | |
30 | Wojciech Buczkowski2 | 1:04.291 | 19 | 1 | Finał B | |
31 | Lukasz Wojkowski2 | 1:04.364 | 20 | 4 | Finał B | |
32 | Andrzej Szeletycki | 1:04.379 | 20 | 3 | Finał B | |
33 | Bartlomiej Gad | 1:04.419 | 20 | 9 | Finał B | |
34 | Marek Lebica | 1:04.421 | 14 | 8 | Finał B | |
35 | Patryk G�rniak | 1:04.441 | 19 | 8 | Finał B | |
36 | Wojciech Przeworczyk2 | 1:04.444 | 20 | 6 | Finał C | |
37 | Szymon Mroczek | 1:04.491 | 19 | 6 | Finał C | |
38 | Wojtek Filipiak | 1:04.504 | 20 | 2 | Finał C | |
39 | Andrzej Olejniczak2 | 1:04.622 | 20 | 2 | Finał C | |
40 | Mateusz Lampart2 | 1:04.643 | 18 | 10 | Finał C | |
41 | Konrad Mederowski | 1:04.653 | 17 | 7 | Finał C | |
42 | Artur Bajus | 1:04.706 | 20 | 6 | Finał C | |
43 | Łukasz Dorociński | 1:04.768 | 18 | 1 | Finał C | |
44 | Michal Wojtala | 1:04.985 | 19 | 8 | Finał C | |
45 | Artur Blaszczyk | 1:05.174 | 17 | 3 | Finał C | |
46 | Krystian Firchal | 1:05.298 | 19 | 10 | Finał C | |
47 | Bartosz Rulko2 | 1:05.340 | 20 | 10 | Finał C | |
48 | Przemys?aw Wi?niewski | 1:05.345 | 5 | 1 | Finał C | |
49 | Rafal Lechowicz2 | 1:05.436 | 9 | 18 | Finał C | |
50 | Daniel Rakowski | 1:05.561 | 20 | 1 | Finał C | |
51 | Adrian Czarnecki | 1:05.564 | 9 | 1 | Finał C | |
52 | Jakub ?erdzicki | 0 | 0 | Finał C |
Hasło do finałów zostaną wysłane w wiadomościach prywatnych na iRacing do godz. 19:30.
Dublowanie
Przypominam – w iRacing obowiązuje zasada, że to dublujący (szybszy) ma zadbać o bezpieczne dublowanie. Dublowany powinien jechać swoją linią, ewentualnie nieco zwolnić na prostych żeby puścić szybszych.
Przypominam pełny kalendarz naszych lig:
Termin | Runda | Liga | Tor |
---|---|---|---|
26 stycznia | 1 | GT3/LMP2 | Legacy Daytona |
2 lutego | 1 | F3 | Summit Point |
9 lutego | 1 | Mazda | Okayama Full |
16 lutego | 2 | GT3/LMP2 | Sebring |
23 lutego | 2 | F3 | Interlagos |
2 marca | 2 | Mazda | Oran Park South |
9 marca | 3 | GT3/LMP2 | Suzuka |
16 marca | 3 | F3 | Laguna Seca |
23 marca | 3 | Mazda | Tsukuba - 2000 Full |
30 marca | 4 | GT3/LMP2 | Monza |
6 kwietnia | 4 | F3 | Charlotte Roval |
13 kwietnia | 4 | Mazda | Summit Point Raceway |
20 kwietnia | 5 | GT3/LMP2 | Spa |
27 kwietnia | 5 | F3 | Monza GP |
4 maja | Event Specjalny | Losowanie | |
11 maja | 5 | Mazda | Roval |
18 maja | 6 | GT3/LMP2 | Road America |
25 maja | 6 | F3 | Okayama Full |
1 czerwca | 6 | Mazda | Laguna Seca |
7 czerwca | 7 | GT3/LMP2 | Watkins Glen |
15 czerwca | 7 | F3 | Spa |
22 czerwca | 7 | Mazda | TBC - zgodnie z Global Mazda MX-5 Cup |
Jak zacząć?
Kosztem udziału w naszej lidze będzie jedynie wykupienie 3-miesięcznej subskrypcji w iRacing za około 6 dolarów. Jak to zrobić? Wystarczy kliknąć tu: https://www.iracing.com/membership/?refid=-1
Następnie trzeba wybrać 3-miesięczną subskrypcję i albo kliknąć „back” albo przejść do płatności i tam będzie miejsce na wpisanie kodu „PRHotlaps” (bez cudzysłowu). Cena powinna Wam się obniżyć do $4,88 a ostatecznie wyjdzie $5,88 czyli $27 mniej niż normalna cena za 3 miesiące.
Będziecie też mieli pole „Referred by: (email)” i będzie mi miło, jeżeli podacie tam mój e-mail: donmateo21@wp.pl – nie jest to konieczne do uzyskania zniżki, ale nic nie tracicie, a być może ja będę mógł przygotować Wam kolejne wyścigi.
Gdy już wykupicie subskrypcję, otrzymacie dostęp do podstawowych zasobów iRacing – 18 samochodów i 18 torów. Na początek przygody bez problemu Wam to wystarczy. Więcej poniżej:
Przed rozpoczęciem gry warto poczytać o prawidłowej pozycji za kierownicą i obliczyć tzw. Field of View (FOV) czyli pole widzenia. Pisali i mówili o tym mądrzejsi ode mnie – choćby tu.