Sebring zachęcił blisko 50 osób do startu w 2. rundzie naszych lig LMP2/GT3. Kto najlepiej poradził sobie w czasówce? Zapraszam do zapoznania się z wynikami!
Pojedziemy dziś 2 finały, składające się z 31 osób (finał A – 16 LMP2 i 15 GT3) oraz 23 osoby (finał B – 12 LMP2 i 11 GT3). W każdym finale odbędzie się 5-minutowy trening, 10-minutowe kwalifikacje (3 okrążenia) i 45-minutowy wyścig. Limit incydentów w każdej z nich w wyścigu to 21. Po jego przekroczeniu nastąpi dyskwalifikacja zawodnika w danej sesji. Po osiągnięciu 17 incydentów zawodnik będzie musiał odbyć karę. Start lotny.
Warunki
Podczas dzisiejszej sesji będą one standardowe jeżeli chodzi o temperatury. Pora dnia: morning – godz. 8:35, starting track state 50%. Dziś będzie limitowana liczba fast repairs – będzie możliwa tylko 1 w wyścigu. Obowiązują otwarte setupy, leave marbles, Partly Cloudy, Dynamic Sky. Auta GT3 będą miały 50% pojemności baku by wymusić pit-stop. Trening przed rundą odbędzie się o godz. 18:45.
Finał B – godzina 20:00
Finał A – godzina 21:00
Start finału B i cały finał A będą streamowane na blogowym Twitchu.
M | Klasa | Kierowca | Czas | Okrążenia | Inc | Kara? | Finał |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | LMP2 | Przemyslaw Martyna | 1:46.171 | 9 | 6 | Finał A | |
2 | LMP2 | Adam Jaroszuk | 1:46.663 | 19 | 7 | Finał A | |
3 | LMP2 | Robert Pyrek2 | 1:46.942 | 16 | 14 | Finał A | |
4 | LMP2 | Tomasz Kowalówka | 1:47.114 | 20 | 8 | Finał A | |
5 | LMP2 | Jaroslaw Kolman | 1:47.306 | 13 | 3 | Finał A | |
6 | LMP2 | Jacek Wojciechowski2 | 1:47.362 | 18 | 11 | Finał A | |
7 | LMP2 | Mateusz Cieslicki | 1:47.419 | 19 | 12 | Finał A | |
8 | LMP2 | Mike Mielczynski | 1:47.532 | 14 | 6 | Finał A | |
9 | LMP2 | Damian Serdiuk2 | 1:47.661 | 18 | 15 | Finał A | |
10 | LMP2 | Lukasz Wojkowski2 | 1:47.667 | 18 | 15 | Finał A | |
11 | LMP2 | Rafal Fill | 1:47.794 | 19 | 9 | Finał A | |
12 | LMP2 | Bartłomiej Kędzia | 1:48.092 | 16 | 19 | Finał A | |
13 | LMP2 | Tomek Gebski | 1:48.355 | 12 | 6 | Finał A | |
1 | LMP2 | Jacek Boczula3 | 1:48.707 | 12 | 5 | Finał B | |
2 | LMP2 | Sebastian Sieńko | 1:48.871 | 16 | 15 | Finał B | |
3 | LMP2 | Konrad Mederowski | 1:49.043 | 19 | 24 | Kara | Finał B |
4 | LMP2 | Grzegorz Koziara | 1:49.892 | 17 | 10 | Finał B | |
5 | LMP2 | Marek Krzyszkowski | 1:50.042 | 8 | 20 | Finał B | |
6 | LMP2 | Maksymilian Czapiewski | 1:50.157 | 17 | 12 | Finał B | |
7 | LMP2 | Paweł Miron | 1:50.440 | 16 | 17 | Finał B | |
8 | LMP2 | Sławomir Burmer | 1:50.580 | 9 | 4 | Finał B | |
9 | LMP2 | Wojciech Nowakowskii | 1:50.852 | 16 | 18 | Finał B | |
10 | LMP2 | Andrzej Śliwiński | 0 | 0 | Finał B | ||
11 | LMP2 | Marcin Bielak | 0 | 0 | Finał B | ||
12 | LMP2 | Sebastian Kosmala | Finał B | ||||
1 | GT3 Class | Jan Niesiołowski | 2:00.094 | 17 | 1 | Finał A | |
2 | GT3 Class | Niko Wierzbicki | 2:00.180 | 18 | 13 | Finał A | |
3 | GT3 Class | Miroslaw Nastalczyk | 2:00.398 | 8 | 5 | Finał A | |
4 | GT3 Class | Kamil Karuś | 2:00.840 | 14 | 0 | Finał A | |
5 | GT3 Class | Łukasz Pawłoski | 2:00.941 | 5 | 0 | Finał A | |
6 | GT3 Class | Maciej Bochuzynski | 2:01.004 | 15 | 6 | Finał A | |
7 | GT3 Class | Leszek Kazusek | 2:01.025 | 14 | 14 | Finał A | |
8 | GT3 Class | Michał Kamasiewicz2 | 2:01.157 | 12 | 6 | Finał A | |
9 | GT3 Class | Greg Stan | 2:01.220 | 19 | 3 | Finał A | |
10 | GT3 Class | Lukasz Dziemidok | 2:01.335 | 12 | 2 | Finał A | |
11 | GT3 Class | Andrzej Kaczmarek | 2:01.509 | 16 | 11 | Finał A | |
12 | GT3 Class | Szymon Mroczek | 2:01.571 | 19 | 14 | Finał A | |
1 | GT3 Class | Dariusz Kosmider | 2:01.191 | 7 | 27 | Kara | Finał B |
2 | GT3 Class | Marcin Klimczak | 2:02.146 | 17 | 3 | Finał B | |
3 | GT3 Class | Dawid Jastrzębski | 2:02.492 | 16 | 18 | Finał B | |
4 | GT3 Class | Adam Kaczmarek | 2:02.539 | 15 | 4 | Finał B | |
5 | GT3 Class | Marcin Karbarz | 2:02.747 | 18 | 4 | Finał B | |
6 | GT3 Class | Mikołaj Szymonek | 2:02.805 | 11 | 4 | Finał B | |
7 | GT3 Class | Jacek A Megger | 2:02.977 | 11 | 6 | Finał B | |
8 | GT3 Class | Marcel Kosmider | 2:03.258 | 7 | 22 | Kara | Finał B |
9 | GT3 Class | Wojciech Buczkowski2 | 2:03.444 | 7 | 20 | Finał B | |
10 | GT3 Class | Jan L Rey | 2:03.453 | 18 | 20 | Finał B | |
11 | GT3 Class | Robert Galica2 | 2:08.874 | 2 | 2 | Finał B |
Hasło do finałów zostaną wysłane w wiadomościach prywatnych na iRacing do godz. 19:30.
Dublowanie
Przypominam – w iRacing obowiązuje zasada, że to dublujący (szybszy) ma zadbać o bezpieczne dublowanie. Dublowany powinien jechać swoją linią, ewentualnie nieco zwolnić na prostych żeby puścić szybszych.
Jak zacząć?
Kosztem udziału w naszej lidze będzie jedynie wykupienie 3-miesięcznej subskrypcji w iRacing za około 6 dolarów. Jak to zrobić? Wystarczy kliknąć tu: https://www.iracing.com/membership/?refid=-1
Następnie trzeba wybrać 3-miesięczną subskrypcję i albo kliknąć „back” albo przejść do płatności i tam będzie miejsce na wpisanie kodu „PRHotlaps” (bez cudzysłowu). Cena powinna Wam się obniżyć do $4,88 a ostatecznie wyjdzie $5,88 czyli $27 mniej niż normalna cena za 3 miesiące.
Będziecie też mieli pole „Referred by: (email)” i będzie mi miło, jeżeli podacie tam mój e-mail: [email protected] – nie jest to konieczne do uzyskania zniżki, ale nic nie tracicie, a być może ja będę mógł przygotować Wam kolejne wyścigi.
Gdy już wykupicie subskrypcję, otrzymacie dostęp do podstawowych zasobów iRacing – 18 samochodów i 18 torów. Na początek przygody bez problemu Wam to wystarczy. Więcej poniżej:
Przed rozpoczęciem gry warto poczytać o prawidłowej pozycji za kierownicą i obliczyć tzw. Field of View (FOV) czyli pole widzenia. Pisali i mówili o tym mądrzejsi ode mnie – choćby tu.