Łącznie milion wyświetleń uzyskały dotychczas transmisje live z wczorajszej prezentacji Alfa Romeo Racing ORLEN. Jak to się ma do poprzednich prezentacji?
Minęły 24 godziny od prezentacji ARRO w Warszawie i pojawiły się dane oglądalności transmisji na żywo z tego wydarzenia. W Internecie oglądało ją więcej osób niż w polskiej telewizji.
Najwięcej osób zdecydowało się na oglądanie jej na Polsacie, który siłą rzeczy ma największy zasięg. Transmisję obejrzało tam 172 tys. osób. Słabo względem tego wyniku wyglądają dane z pozostałych stacji według Nielsena.
Swiatowa premiera nowego ładnego bolidu Alfa Romeo 🙂
Polsat – 172 tys
TVP Sport – 38 tys
Polsat Sport – 10 tys
Eleven1 – 8 tys
Eurosport1 – 2 tys— Mariusz Wójcicki (@m_wojcicki) February 23, 2021
Prawie 3 razy więcej osób obejrzało dotychczas prezentację na YouTube przy czym najwięcej wyświetleń zebrał oficjalny kanał Formuły 1 – aż 532 tys. Z racji początkowych problemów technicznych, gorsze wyniki uzyskały transmisje na kanałach ORLENu.
Trzecim medium był Facebook, gdzie łącznie transmisję obejrzano prawie 100 tys. razy. Niewiele mniej osób zdecydowało się oglądać ją na Twitterze.
Oto pełne zestawienie:
Youtube | Telewizja | Suma | |||
---|---|---|---|---|---|
Polsat | 172000 | ||||
TVP Sport | 38000 | ||||
Polsat Sport | 10000 | ||||
Eleven Sports | 8000 | ||||
Eurosport | 2000 | ||||
PKN Orlen | 10000 | 1000 | 700 | ||
Orlen Team | 10000 | 3200 | 5100 | ||
ARRO | 78000 | 71600 | 107000 | ||
F1 | 532000 | ||||
Łącznie | 98000 | 75800 | 644800 | 230000 | 1048600 |
Jedynym kanałem, który przeprowadzał transmisje z prezentacji innych zespołów był kanał na YouTube Formuły 1. Prezentację McLarena obejrzano dotychczas 1,141 mln razy, a AlphaTauri 459 tys. razy. Dla przypomnienia prezentacja Alfa Romeo Racing ORLEN obejrzano tam 532 tys. razy i zapewne ta liczba będzie jeszcze rosła.