Zastanawiałem się, czy prekwalifikacje będą potrzebne. Oj były! 65 osób przystąpiło do pierwszej rundy naszej ligi LMP2/GT3 na torze Legacy Daytona. Dziś rozegramy zatem dwa finały. Poznajcie szczegóły
Pojedziemy dziś 2 finały, składające się z 35 osób (finał A – 20 LMP2 i 15 GT3) oraz 30 osób (finał B – 20 LMP2 i 10 GT3). W każdym finale odbędzie się 10-minutowy trening, 10-minutowe kwalifikacje (3 okrążenia) i 100-minutowy wyścig. Limit incydentów w każdej z nich w wyścigu to 50. Po jego przekroczeniu nastąpi dyskwalifikacja zawodnika w danej sesji. Po osiągnięciu 30 incydentów zawodnik będzie musiał odbyć karę. Start lotny.
Finał B – godzina 20:00
Finał A – godzina 20:30
Start finału B i cały finał A będą streamowane na blogowym Twitchu.
M | Auto | Kierowca | Czas | Okrążenia | Inc | Kara? | Finał |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Dallara P217 | Przemyslaw Martyna | 1:34.193 | 18 | 6 | Finał A | |
2 | Dallara P217 | Kuba Bluj | 1:34.352 | 9 | 4 | Finał A | |
3 | Dallara P217 | Dawid Melnarowicz | 1:34.440 | 7 | 16 | Finał A | |
4 | Dallara P217 | Robert Pyrek2 | 1:34.540 | 10 | 19 | Finał A | |
5 | Dallara P217 | Jakub Żerdzicki | 1:34.659 | 18 | 13 | Finał A | |
6 | Dallara P217 | Jacek Wojciechowski2 | 1:34.744 | 14 | 18 | Finał A | |
7 | Dallara P217 | Tomasz Kowal?wka | 1:34.790 | 19 | 7 | Finał A | |
8 | Dallara P217 | Damian Serdiuk2 | 1:34.797 | 12 | 19 | Finał A | |
9 | Dallara P217 | Erwin Lucas Liszkowicz | 1:34.984 | 17 | 15 | Finał A | |
10 | Dallara P217 | Mateusz Cieslicki | 1:35.084 | 19 | 14 | Finał A | |
11 | Dallara P217 | Sebastian Kosmala | 1:35.137 | 15 | 14 | Finał A | |
12 | Dallara P217 | Jacek Boczula3 | 1:35.216 | 11 | 6 | Finał A | |
13 | Dallara P217 | Mike Mielczynski | 1:35.324 | 9 | 2 | Finał A | |
14 | Dallara P217 | Rafael Lesny | 1:35.347 | 20 | 17 | Finał A | |
15 | Dallara P217 | Maciej Błądziński | 1:35.401 | 18 | 8 | Finał A | |
16 | Dallara P217 | Pawel Tyburski | 1:35.569 | 12 | 9 | Finał A | |
17 | Dallara P217 | Bartłomiej Kędzia | 1:35.588 | 19 | 13 | Finał A | |
18 | Dallara P217 | Konrad Mederowski | 1:35.754 | 19 | 15 | Finał A | |
19 | Dallara P217 | Rafal Nizio | 1:35.830 | 6 | 5 | Finał A | |
20 | Dallara P217 | Jan Bocho | 1:36.022 | 18 | 11 | Finał A | |
21 | Dallara P217 | Piotrek Mikrut | 1:36.041 | 23 | 22 | kara x2 | Finał B |
22 | Dallara P217 | Dominik Bieniak | 1:36.297 | 20 | 21 | Kara | Finał B |
23 | Dallara P217 | Maksymilian Czapiewski | 1:36.481 | 19 | 11 | Finał B | |
24 | Dallara P217 | Lukasz Wojkowski2 | 1:36.518 | 18 | 9 | Finał B | |
25 | Dallara P217 | Lukasz Oslislok | 1:36.705 | 16 | 15 | Finał B | |
26 | Dallara P217 | Marek Krzyszkowski | 1:36.924 | 16 | 18 | Finał B | |
27 | Dallara P217 | Paweł Miron | 1:36.957 | 9 | 10 | Finał B | |
28 | Dallara P217 | Grzegorz Koziara | 1:37.187 | 15 | 12 | Finał B | |
29 | Dallara P217 | Wojciech Nowakowskii | 1:37.276 | 19 | 15 | Finał B | |
30 | Dallara P217 | Sławomir Burmer | 1:37.465 | 6 | 14 | Finał B | |
31 | Dallara P217 | Kamil Piankowski | 1:37.523 | 18 | 15 | Finał B | |
32 | Dallara P217 | Mariusz Glanc3 | 1:38.444 | 19 | 12 | Finał B | |
33 | Dallara P217 | Bartek Mazurkiewicz | 1:39.879 | 13 | 41 | Kara | Finał B |
34 | Dallara P217 | Jarosław Kolman | Finał B | ||||
35 | Dallara P217 | Tomasz Gębski | Finał B | ||||
36 | Dallara P217 | Rafał Fill | Finał B | ||||
37 | Dallara P217 | Tomasz An | Finał B | ||||
38 | Dallara P217 | Adrian Czarnecki | Finał B | ||||
39 | Dallara P217 | Jan Cieślicki | Finał B | ||||
40 | Dallara P217 | Krystian Firchał | 1:40.263 | 16 | 47 | Kara | Finał B |
1 | Audi R8 LMS | Niko Wierzbicki | 1:45.118 | 6 | 5 | Finał A | |
2 | BMW M4 GT3 - Prototype | Mateusz Ochocki | 1:45.883 | 20 | 9 | Finał A | |
3 | BMW M4 GT3 - Prototype | Maciej Bochuzynski | 1:46.058 | 20 | 13 | Finał A | |
4 | Lamborghini Hurac�n GT3 EVO | Dawid Jastrzębski | 1:46.076 | 19 | 10 | Finał A | |
5 | BMW M4 GT3 - Prototype | Marcin Klimczak | 1:46.182 | 20 | 10 | Finał A | |
6 | Ferrari 488 GT3 | Marcin Staszewski | 1:46.361 | 13 | 11 | Finał A | |
7 | Audi R8 LMS | Bartlomiej Gad | 1:46.421 | 18 | 15 | Finał A | |
8 | Lamborghini Hurac�n GT3 EVO | Jacek A Megger | 1:46.662 | 15 | 10 | Finał A | |
9 | BMW M4 GT3 - Prototype | Radek Lapacz | 1:46.687 | 19 | 14 | Finał A | |
10 | Lamborghini Hurac�n GT3 EVO | Greg Stan | 1:46.745 | 12 | 6 | Finał A | |
11 | BMW M4 GT3 - Prototype | Adam Kaczmarek | 1:46.810 | 17 | 32 | Finał B | |
12 | Audi R8 LMS | Szymon Mroczek | 1:46.845 | 18 | 15 | Finał A | |
13 | BMW M4 GT3 - Prototype | Jan L Rey | 1:46.846 | 19 | 15 | Finał A | |
14 | Audi R8 LMS | Krzysztof Gruszka3 | 1:46.858 | 19 | 15 | Finał A | |
15 | Ferrari 488 GT3 | Marcin Karbarz | 1:47.760 | 19 | 14 | Finał A | |
16 | Audi R8 LMS | Kamil Karuś | 1:45.778 | 17 | 8 | Kara | Finał B |
17 | Lamborghini Hurac�n GT3 EVO | Aleksandra Dudek | 1:47.576 | 21 | 29 | Kara | Finał B |
18 | Audi R8 LMS | Pawel Syrek | 1:48.077 | 11 | 17 | Finał A | |
19 | Ferrari 488 GT3 | Michał Olejarz | 1:48.824 | 18 | 19 | Finał B | |
20 | Ferrari 488 GT3 | Wojtek Filipiak | 1:49.002 | 18 | 13 | Finał B | |
21 | Audi R8 LMS | Milosz Mniszek | 1:49.656 | 8 | 10 | Finał B | |
22 | Audi R8 LMS | Przemysław Robak | 1:55.399 | 2 | 5 | Finał B | |
23 | Ferrari 488 GT3 | Rafal Kisiel | 1:55.700 | 3 | 8 | Finał B | |
24 | Audi R8 LMS | Robert Galica2 | 2:07.351 | 10 | 19 | Finał B | |
25 | Ferrari 488 GT3 | Pawel Pawluk | 0 | 5 | Finał B |
Hasło do finałów zostaną wysłane w wiadomościach prywatnych na iRacing do godz. 19:30.
Dublowanie
Przypominam – w iRacing obowiązuje zasada, że to dublujący (szybszy) ma zadbać o bezpieczne dublowanie. Dublowany powinien jechać swoją linią, ewentualnie nieco zwolnić na prostych żeby puścić szybszych.
Warunki
Podczas dzisiejszej sesji będą one standardowe jeżeli chodzi o temperatury. Pora dnia: morning – godz. 7:30, starting track state 50%. Dziś będzie limitowana liczba fast repairs – będzie możliwa tylko 1 w wyścigu. Obowiązują otwarte setupy.
Wspólne treningi
Chciałbym poddać pod Waszą opinię pomysł codziennych treningów blogowych przed rundą danej ligi. Od środy do soboty tworzone byłyby o godz. 21:00 sesje identyczne jak nasze finały z nieco innym czasem (30 minut treningu, 10 minut kwalifikacji, 20 minut wyścigu).
Zbiórka dotacji na utworzenie takich codziennych sesji będzie prowadzona przez najbliższe dni na blogowym streamlabsie lub poprzez mojego paypala (donmateo@wp.pl z dopiskiem liga). Na cały sezon potrzebujemy na codzienne treningi kwoty około 100 dolarów, ale jakiekolwiek wpłaty będą dla mnie sygnałem, że takie treningi są potrzebne i chętnie weźmiecie w nich udział. Mam nadzieję, że na przestrzeni sezonu wspólnie uzbieramy wymaganą kwotę. Ewentualna nadwyżka trafi do puli nagród całych sezonów.
Jak zacząć?
Kosztem udziału w naszej lidze będzie jedynie wykupienie 3-miesięcznej subskrypcji w iRacing za około 6 dolarów. Jak to zrobić? Wystarczy kliknąć tu: https://www.iracing.com/membership/?refid=-1
Następnie trzeba wybrać 3-miesięczną subskrypcję i albo kliknąć „back” albo przejść do płatności i tam będzie miejsce na wpisanie kodu „PRHotlaps” (bez cudzysłowu). Cena powinna Wam się obniżyć do $4,88 a ostatecznie wyjdzie $5,88 czyli $27 mniej niż normalna cena za 3 miesiące.
Będziecie też mieli pole „Referred by: (email)” i będzie mi miło, jeżeli podacie tam mój e-mail: donmateo21@wp.pl – nie jest to konieczne do uzyskania zniżki, ale nic nie tracicie, a być może ja będę mógł przygotować Wam kolejne wyścigi.
Gdy już wykupicie subskrypcję, otrzymacie dostęp do podstawowych zasobów iRacing – 18 samochodów i 18 torów. Na początek przygody bez problemu Wam to wystarczy. Więcej poniżej:
Przed rozpoczęciem gry warto poczytać o prawidłowej pozycji za kierownicą i obliczyć tzw. Field of View (FOV) czyli pole widzenia. Pisali i mówili o tym mądrzejsi ode mnie – choćby tu.