KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 150 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Tomasz Bartoszek, Adam Gach, Izabela Ch, Maciej Wiśniak, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Piotr Bijakowski, Lukas Hewner, Stalowy Jaro, RkamilC, Grzejnik, Mateusz Pabiańczyk, Tomasz Jakubiec, Tomasz Ignaczak, Marcin Starczewski, Jędrzej Otręba, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Wojtek Zwolak, Robert Piórkowski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Pawel Licznerski, Maciek Kowalczyk, Ilona Bykowska, Ba Ru, Tomasz Waszkiewicz, Maciej Stankiewicz, Grzegorz Pliś, szymon034, Marcin Rentflejsz, Marcin Bogutyn, Norbert Sz, Szczepan Jędrusik, Adrian Karwan, Maks Szmytkowski
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
piobob, tomek_z_lasu, Tomek81, krzysiek, ThrudCK, DeaconFrost, Kardynał, Dastan, Piotrek

Harmonogramy

blank
woooww

Wyniki prekwalifikacji lig LMP2/GT3



Zastanawiałem się, czy prekwalifikacje będą potrzebne. Oj były! 65 osób przystąpiło do pierwszej rundy naszej ligi LMP2/GT3 na torze Legacy Daytona. Dziś rozegramy zatem dwa finały. Poznajcie szczegóły

Pojedziemy dziś 2 finały, składające się z 35 osób (finał A – 20 LMP2 i 15 GT3) oraz 30 osób (finał B – 20 LMP2 i 10 GT3). W każdym finale odbędzie się 10-minutowy trening, 10-minutowe kwalifikacje (3 okrążenia) i 100-minutowy wyścig. Limit incydentów w każdej z nich w wyścigu to 50. Po jego przekroczeniu nastąpi dyskwalifikacja zawodnika w danej sesji. Po osiągnięciu 30 incydentów zawodnik będzie musiał odbyć karę. Start lotny.

Finał B – godzina 20:00
Finał A – godzina 20:30

Start finału B i cały finał A będą streamowane na blogowym Twitchu.



MAutoKierowcaCzasOkrążeniaIncKara?Finał
1Dallara P217Przemyslaw Martyna1:34.193186Finał A
2Dallara P217Kuba Bluj1:34.35294Finał A
3Dallara P217Dawid Melnarowicz1:34.440716Finał A
4Dallara P217Robert Pyrek21:34.5401019Finał A
5Dallara P217Jakub Żerdzicki1:34.6591813Finał A
6Dallara P217Jacek Wojciechowski21:34.7441418Finał A
7Dallara P217Tomasz Kowal?wka1:34.790197Finał A
8Dallara P217Damian Serdiuk21:34.7971219Finał A
9Dallara P217Erwin Lucas Liszkowicz1:34.9841715Finał A
10Dallara P217Mateusz Cieslicki1:35.0841914Finał A
11Dallara P217Sebastian Kosmala1:35.1371514Finał A
12Dallara P217Jacek Boczula31:35.216116Finał A
13Dallara P217Mike Mielczynski1:35.32492Finał A
14Dallara P217Rafael Lesny1:35.3472017Finał A
15Dallara P217Maciej Błądziński1:35.401188Finał A
16Dallara P217Pawel Tyburski1:35.569129Finał A
17Dallara P217Bartłomiej Kędzia1:35.5881913Finał A
18Dallara P217Konrad Mederowski1:35.7541915Finał A
19Dallara P217Rafal Nizio1:35.83065Finał A
20Dallara P217Jan Bocho1:36.0221811Finał A
21Dallara P217Piotrek Mikrut1:36.0412322kara x2Finał B
22Dallara P217Dominik Bieniak1:36.2972021KaraFinał B
23Dallara P217Maksymilian Czapiewski1:36.4811911Finał B
24Dallara P217Lukasz Wojkowski21:36.518189Finał B
25Dallara P217Lukasz Oslislok1:36.7051615Finał B
26Dallara P217Marek Krzyszkowski1:36.9241618Finał B
27Dallara P217Paweł Miron1:36.957910Finał B
28Dallara P217Grzegorz Koziara1:37.1871512Finał B
29Dallara P217Wojciech Nowakowskii1:37.2761915Finał B
30Dallara P217Sławomir Burmer1:37.465614Finał B
31Dallara P217Kamil Piankowski1:37.5231815Finał B
32Dallara P217Mariusz Glanc31:38.4441912Finał B
33Dallara P217Bartek Mazurkiewicz1:39.8791341KaraFinał B
34Dallara P217Jarosław KolmanFinał B
35Dallara P217Tomasz GębskiFinał B
36Dallara P217Rafał FillFinał B
37Dallara P217Tomasz AnFinał B
38Dallara P217Adrian CzarneckiFinał B
39Dallara P217Jan CieślickiFinał B
40Dallara P217Krystian Firchał1:40.2631647KaraFinał B
1Audi R8 LMSNiko Wierzbicki1:45.11865Finał A
2BMW M4 GT3 - PrototypeMateusz Ochocki1:45.883209Finał A
3BMW M4 GT3 - PrototypeMaciej Bochuzynski1:46.0582013Finał A
4Lamborghini Hurac�n GT3 EVODawid Jastrzębski1:46.0761910Finał A
5BMW M4 GT3 - PrototypeMarcin Klimczak1:46.1822010Finał A
6Ferrari 488 GT3Marcin Staszewski1:46.3611311Finał A
7Audi R8 LMSBartlomiej Gad1:46.4211815Finał A
8Lamborghini Hurac�n GT3 EVOJacek A Megger1:46.6621510Finał A
9BMW M4 GT3 - PrototypeRadek Lapacz1:46.6871914Finał A
10Lamborghini Hurac�n GT3 EVOGreg Stan1:46.745126Finał A
11BMW M4 GT3 - PrototypeAdam Kaczmarek1:46.8101732Finał B
12Audi R8 LMSSzymon Mroczek1:46.8451815Finał A
13BMW M4 GT3 - PrototypeJan L Rey1:46.8461915Finał A
14Audi R8 LMSKrzysztof Gruszka31:46.8581915Finał A
15Ferrari 488 GT3Marcin Karbarz1:47.7601914Finał A
16Audi R8 LMSKamil Karuś1:45.778178KaraFinał B
17Lamborghini Hurac�n GT3 EVOAleksandra Dudek1:47.5762129KaraFinał B
18Audi R8 LMSPawel Syrek1:48.0771117Finał A
19Ferrari 488 GT3Michał Olejarz1:48.8241819Finał B
20Ferrari 488 GT3Wojtek Filipiak1:49.0021813Finał B
21Audi R8 LMSMilosz Mniszek1:49.656810Finał B
22Audi R8 LMSPrzemysław Robak1:55.39925Finał B
23Ferrari 488 GT3Rafal Kisiel1:55.70038Finał B
24Audi R8 LMSRobert Galica22:07.3511019Finał B
25Ferrari 488 GT3Pawel Pawluk05Finał B

Hasło do finałów zostaną wysłane w wiadomościach prywatnych na iRacing do godz. 19:30.

Dublowanie

Przypominam – w iRacing obowiązuje zasada, że to dublujący (szybszy) ma zadbać o bezpieczne dublowanie. Dublowany powinien jechać swoją linią, ewentualnie nieco zwolnić na prostych żeby puścić szybszych.

Warunki

Podczas dzisiejszej sesji będą one standardowe jeżeli chodzi o temperatury. Pora dnia: morning – godz. 7:30, starting track state 50%. Dziś będzie limitowana liczba fast repairs – będzie możliwa tylko 1 w wyścigu. Obowiązują otwarte setupy.



Wspólne treningi

 

Chciałbym poddać pod Waszą opinię pomysł codziennych treningów blogowych przed rundą danej ligi. Od środy do soboty tworzone byłyby o godz. 21:00 sesje identyczne jak nasze finały z nieco innym czasem (30 minut treningu, 10 minut kwalifikacji, 20 minut wyścigu).

Zbiórka dotacji na utworzenie takich codziennych sesji będzie prowadzona przez najbliższe dni na blogowym streamlabsie lub poprzez mojego paypala (donmateo@wp.pl z dopiskiem liga). Na cały sezon potrzebujemy na codzienne treningi kwoty około 100 dolarów, ale jakiekolwiek wpłaty będą dla mnie sygnałem, że takie treningi są potrzebne i chętnie weźmiecie w nich udział. Mam nadzieję, że na przestrzeni sezonu wspólnie uzbieramy wymaganą kwotę. Ewentualna nadwyżka trafi do puli nagród całych sezonów.

Jak zacząć?

 

Kosztem udziału w naszej lidze będzie jedynie wykupienie 3-miesięcznej subskrypcji w iRacing za około 6 dolarów. Jak to zrobić? Wystarczy kliknąć tu: https://www.iracing.com/membership/?refid=-1

Następnie trzeba wybrać 3-miesięczną subskrypcję i albo kliknąć „back” albo przejść do płatności i tam będzie miejsce na wpisanie kodu „PRHotlaps” (bez cudzysłowu). Cena powinna Wam się obniżyć do $4,88 a ostatecznie wyjdzie $5,88 czyli $27 mniej niż normalna cena za 3 miesiące.

Będziecie też mieli pole „Referred by: (email)” i będzie mi miło, jeżeli podacie tam mój e-mail: donmateo21@wp.pl – nie jest to konieczne do uzyskania zniżki, ale nic nie tracicie, a być może ja będę mógł przygotować Wam kolejne wyścigi.

Gdy już wykupicie subskrypcję, otrzymacie dostęp do podstawowych zasobów iRacing – 18 samochodów i 18 torów. Na początek przygody bez problemu Wam to wystarczy. Więcej poniżej:

Przed rozpoczęciem gry warto poczytać o prawidłowej pozycji za kierownicą i obliczyć tzw. Field of View (FOV) czyli pole widzenia. Pisali i mówili o tym mądrzejsi ode mnie – choćby tu.



Podziel się wpisem:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Miami

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 3 maja
godz. 18:30 FP1
godz. 22:30 Kwalifikacje do Sprintu

Sobota, 4 maja
godz. 18:00 – Sprint
godz. 22:00 –  Kwalifikacje

Niedziela, 5 maja
godz. 22:00 – Wyścig

Najbliższy start Kubicy

4h Le Castellet (ELMS)

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi