KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 100 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

jpeg-optimizer_logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Tomasz Bartoszek, Maciej Wiśniak, RkamilC, Piotr Bijakowski, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Lukas Hewner, Stalowy Jaro, Grzejnik, Mateusz Pabiańczyk, Tomasz Jakubiec, Marcin Starczewski, Pawel Licznerski, Jędrzej Otręba, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Robert Piórkowski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Maciek Kowalczyk, Maciej Stankiewicz, Grzegorz Pliś, Szczepan Jędrusik, Marcin Bogutyn, Marcin Rentflejsz, szymon034, Maks Szmytkowski, Izabela Ch, Marcin Parzych, Mateusz Wanat, Tomasz Ignaczak, Michał Delmanowicz, Wojciech Zalewski, Paweł Kozłowski
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
UniRacers, Łukasz w., Tancesz, Marcin, Szalony Burżuj, Paweł Koziarski
lmp2 iracing

Blogowy event specjalny + wyścig na Daytonie + pytanie o ligi



Naszych ligowiczów iRacing i nie tylko chcę zaprosić w najbliższy wtorek do udziału w dodatkowym eventcie, skierowanym przede wszystkim na zabawę. A najciekawsze jest to, że nikt nie wie, na jakich zasadach nasz pierwszy wyścig się odbędzie. Dziś również pytanie o przyszłość naszych lig.

Główne

 

1. Pojedziemy 2 wyścigi – oba we wtorek, 19 stycznia – pierwszy około 20:15, drugi około 21:20.
2. Pierwszy wyścig to wyścig z wykorzystaniem w pełni darmowego contentu na iRacing – Mazdy MX-5, Radical SR8 oraz darmowych torów.
3. Drugi wyścig odbędzie się na torze Legacy Daytona Road Course, a jeździć będziemy w nim bolidem LMP2 (Dallara P217) oraz sześcioma autami GT3: BMW M4 GT3, Mercedesem-AMG GT3, Porsche 911 GT3 Cup, Audi R8 LMS GT3, Ferrari 488 GT3 i Lamborghini Huracan GT3 Evo. Wyścig składał będzie się z 15 minut treningu, 5 minut kwalifikacji i 100 minut jazdy. Warunki: 20 maja 2020, godz. 7:30, Starting track state 100%. Start lotny, dozwolone 40 incydentów, po przekroczeniu 30 incydentów kara przejazdu przez boksy.
4. Zasady rozgrywania pierwszego wyścigu zostaną rozlosowane przed jego rozpoczęciem zgodnie z poniższymi wariantami.



Warianty

 

Całe wydarzenie rozpocznie się o godz. 20:00 na blogowym Twitchu i YouTube. Zaczniemy od wylosowania zasad rozgrywania wyścigu – czym jedziemy, po czym jedziemy, kiedy i według jakich zasad. Jakie są zatem opcje?

1. Czym jedziemy?

a) Multiclass: Mazda MX-5, Radical SR8

2. Na jakim torze jedziemy?
Okayama Full
Laguna Seca
Oulton Park
Tsukuba Circuit

3. Długość wyścigu?
a) Endurance: 5 minut treningu, 5 minut kwalifikacji, 50 minut wyścigu
b) Normal: 30 minut: 20 minut treningu, 10 minut kwalifikacji samotnie, 30 minut wyścigu
c) Sprint: 15 minut: 20 minut treningu, 25 minut wspólnych kwalifikacji, 15 minut wyścigu

4. Pora dnia?
a) Rano
b) Południe
c) Popołudnie
d) Noc (dotyczy tylko wyścigu 1)



5. Zasady?
a) Czyścioch – Po osiągnięciu 4 incydentów, zawodnik będzie musiał udać się na przymusową karę przejazdu bez boksy (start lotny) – dotyczy tylko 2. wyścigu.
b) No damage – wyłączamy uszkodzenia aut, limit incydentów ustalamy na 50.
c) Pit master – Ustalamy ilość paliwa na 1/3 potrzebną do przejechania danego dystansu. Od kierowcy zależy kiedy zjedzie po resztę i ile zatankuje.

Po co?

 

Ma to być luźna pojeżdżawka w fajnej atmosferze. Wiem, że niektóre warianty mogą powodować konflikty, ale przede wszystkim chodzi tu o zabawę.

Jeżeli macie jeszcze jakieś pomysły na urozmaicenie takich wyścigów, zapraszam do zgłaszania ich w komentarzach!

Jak dołączyć?

Najłatwiej będzie włączyć blogowego Twitcha o godz. 20:00 – tylko tam będzie można poznać zasady wyścigu, który zostanie utworzony tuż po zakończeniu losowań pod nazwą „Special Event powrotroberta.pl”. Hasło do niego będzie brzmiało „powrotroberta”. Decyduje kolejność zgłoszeń. Limit miejsc pojawi się tylko w przypadku wylosowania jednocześnie wariantu „sprint” i „pitmaster” w jednym wyścigu.

Pamiętajcie o standardowych zasadach rozgrywania naszych rund. Do zobaczenia we wtorek, 19 stycznia o 20:00 na blogowym Twitchu.

Co z ligami?

 

Po moich ostatnich ogłoszeniach związanych z terminarzem i warunkami rozgrywania naszych 4 lig iRacing, pojawiły się głosy, by rozdzielić ligę Mazdy i ligi LMP2 i GT3 i jeździć co 3 tygodnie. Z pewnością nie jest to dobre rozwiązanie dla tych, którzy jeżdżą tylko w jednej lidze, ale tych, którzy chcieliby jechać w jednej lub dwóch ligach, można zrozumieć.

Jednocześnie rzadsze rozgrywanie naszych lig, pozwoliłoby na utrzymanie naszych treningów przed kolejnymi rundami (wtorek po zakończeniu Finału A – w ten sposób członkowie danej ligi mogliby jeździć w 2 z 3 tygodniu danymi autami na ligowym torze) oraz dawnych godzin rozgrywania lig. Dlatego zwracam się do uczestników naszych lig z pytaniem:

Jakie mają być terminy rozgrywania naszych lig iRacing?

Są 4 ligi: - Mazdy - F3 - LMP2 i GT3 (jadą wspólnie). Pierwotna propozycja mówiła, by połączyć rundy ligi Mazdy z LMP2 i GT3 (godz. 20:00 Finały C i B ligi Mazdy, godz. 20:50 finał A ligi Mazdy, godz. 22:00 Ligi LMP2 i GT3). Możemy zmienić to i rozgrywać ligi oddzielnie, a zatem liga Mazdy w jeden wtorek, w kolejny liga F3, a w następny ligi LMP2 i GT3. Po każdej z lig byłby trening przed kolejną.

Terminy lig
Dzięki za głosowanie!

Share your Results:



Podziel się wpisem:

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP USA

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 18 października
godz. 19:30 – 1. trening
godz. 23:30 – Kwalifikacje do Sprintu

Sobota, 19 października
godz. 20:00 – Sprint
godz. 00:00 –  Kwalifikacje

Niedziela, 20 października
godz. 21:00 – Wyścig

Najbliższy start Kubicy

4h Portimao ELMS

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi