KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 150 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

logo-powrot-roberta

MENU:

Spa iracing

Blogowy event specjalny #3 – będzie „No damage”



Naszych ligowiczów iRacing i nie tylko chcę zaprosić dziś do udziału w dodatkowym eventcie, skierowanym przede wszystkim na zabawę. A najciekawsze jest to, że nikt nie wie, na jakich zasadach nasze eventy się odbędą, choć pewne jest, że w jednym z wyścigów pojedziemy „No damage”.

Główne

 

1. Pojedziemy 2 wyścigi – oba we wtorek, 12 stycznia – pierwszy około 20:40, drugi około 21:45.
2. Pierwszy wyścig to wyścig z wykorzystaniem w pełni darmowego contentu na iRacing – Mazdy MX-5 oraz darmowych torów.
3. Drugi wyścig – będzie z wykorzystaniem contentu darmowego i płatnego, ale tylko takiego, który był wykorzystywany w naszej lidze F3 iRacing. Będzie to wyścig bolidów F3, ale może się zdarzyć, że zostanie to wyścig multiclass – wówczas pojedziemy: Mazdą, F3, Formułą Renault 3.5 oraz Ferrari 488 GT3.
4. Zasady rozgrywania poszczególnych wyścigów zostaną rozlosowane przed ich rozpoczęciem zgodnie z poniższymi wariantami. Jeżeli w pierwszym wyścigu nie wylosujemy „no damage”, to pojedziemy w tym trybie w drugim wyścigu.



Warianty

 

Całe wydarzenie rozpocznie się o godz. 20:30 na blogowym Twitchu i YouTube. Zaczniemy od wylosowania zasad rozgrywania wyścigów – czym jedziemy, po czym jedziemy, kiedy i według jakich zasad. Jakie są zatem opcje?

1. Czym jedziemy? (dotyczy tylko 2. wyścigu)

a) Single Class F3
b) Multiclass (Mazda MX-5, Ferrari 488 GT3, F3, FR 3.5)

2. Na jakim torze jedziemy?
Summit Point Raceway
Charlotte Motor Speedway – Roval (tylko 2 wyścig)
Okayama Full
Laguna Seca
Oulton Park (Tylko 1 wyścig)
Monza (tylko wyścig 2)
Spa (tylko wyścig 2)

3. Długość wyścigu?
a) Endurance: 5 minut treningu, 5 minut kwalifikacji, 50 minut wyścigu
b) Normal: 30 minut: 20 minut treningu, 10 minut kwalifikacji samotnie, 30 minut wyścigu
c) Sprint: 15 minut: 20 minut treningu, 25 minut wspólnych kwalifikacji, 15 minut wyścigu

4. Pora dnia?
a) Rano
b) Południe
c) Popołudnie
d) Noc (dotyczy tylko wyścigu 1)



5. Zasady?
a) Czyścioch – Po osiągnięciu 4 incydentów, zawodnik będzie musiał udać się na przymusową karę przejazdu bez boksy (start lotny) – dotyczy tylko 2. wyścigu.
b) No damage – wyłączamy uszkodzenia aut, limit incydentów ustalamy na 50.
c) Pit master – Ustalamy ilość paliwa na 1/3 potrzebną do przejechania danego dystansu. Od kierowcy zależy kiedy zjedzie po resztę i ile zatankuje.

Po co?

 

Ma to być luźna pojeżdżawka w fajnej atmosferze. Wiem, że niektóre warianty mogą powodować konflikty, ale przede wszystkim chodzi tu o zabawę.

Jeżeli macie jeszcze jakieś pomysły na urozmaicenie takich wyścigów, zapraszam do zgłaszania ich w komentarzach!

Jak dołączyć?

Najłatwiej będzie włączyć blogowego Twitcha o godz. 20:30 – tylko tam będzie można poznać zasady wyścigu, który zostanie utworzony tuż po zakończeniu losowań pod nazwą „Special Event powrotroberta.pl”. Hasło do niego będzie brzmiało „powrotroberta”. Decyduje kolejność zgłoszeń. Limit miejsc pojawi się tylko w przypadku wylosowania jednocześnie wariantu „sprint” i „pitmaster” w jednym wyścigu.

Pamiętajcie o standardowych zasadach rozgrywania naszych rund. Do zobaczenia we wtorek, 12 stycznia o 20:30 na blogowym Twitchu.



Podziel się wpisem:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Najnowsze wpisy na blogu:

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Archiwum

Najbliższe Grand Prix F1

GP Miami

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Najbliższy start Kubicy

4h Le Castellet (ELMS)

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Piątek, 3 maja
godz. 18:30 FP1
godz. 22:30 Kwalifikacje do Sprintu

Sobota, 4 maja
godz. 18:00 – Sprint
godz. 22:00 –  Kwalifikacje

Niedziela, 5 maja
godz. 22:00 – Wyścig

Popularne tagi