KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 150 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

logo-powrot-roberta

MENU:

2020 Austrian Grand Prix, Friday - Steve Etherington

Mercedes przestał rozwijać obecną konstrukcję



Według szefa zespołu, Toto Wolffa, Mercedes „dawno temu” przestał przywozić pakiety poprawek.

Mercedes po raz kolejny dopiął swego i zmierza po kolejny tytuł mistrzowski wśród konstruktorów. Do tego dochodzi wyrównanie rekordu Michaela Schumachera pod względem zwycięstw, przez Lewisa Hamiltona, który jest bardzo blisko siódmego tytułu mistrza świata.

„Zakończyliśmy [aktualizacje] dawno temu” – mów Toto Wolff, odpowiadając na pytanie, czy konstrukcja W11 jest jeszcze rozwijana w tym sezonie.

„Patrzyliśmy na bardzo dokładnie przemyślaną decyzję, ponieważ nie w każdych mistrzostwach możesz sobie pozwolić na wcześniejsze zamknięcie książki.”

„Ale w przyszłym roku zasady ulegną zmianie i pod tym względem, podobnie jak w latach ubiegłych, zdecydowaliśmy się przejść na przyszłoroczny samochód.”



„Właśnie dlatego widać zmieniające się wyniki między zespołami. Zawsze mamy bardzo dobry początek i środek sezonu, a potem ten, kto nadal się rozwija, jest mocny na końcu.”

Aktualnie najmocniejszym zespołem, który może w jakikolwiek sposób pokrzyżować plany Mercedesowi jest Red Bull. Wolff twierdzi, że ekipa z Milton Keynes czyni obecnie większe postępy.

„Myślę, że rozwijają się szybciej niż my w tej chwili” – powiedział Shovlin, dyrektor techniczny Mercedesa.

„I widzieliśmy to stopniowo. Ale szczerze mówiąc, widzieliśmy, że przez większość ostatnich lat zwykle nie zaczynają tak silnie jak my.”

„Jeśli więc zobaczymy, że ten trend się utrzyma, pozostałe wyścigi staną się trudniejsze i trudniej będzie zdobyć pole position w sobotę i wygrać w niedzielę.”

Jakub Andrusiewicz

źródło: motorsport.com



Podziel się wpisem:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Najnowsze wpisy na blogu:

Najnowsze wpisy

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Miami

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Najbliższy start Kubicy

4h Le Castellet (ELMS)

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Piątek, 3 maja
godz. 18:30 FP1
godz. 22:30 Kwalifikacje do Sprintu

Sobota, 4 maja
godz. 18:00 – Sprint
godz. 22:00 –  Kwalifikacje

Niedziela, 5 maja
godz. 22:00 – Wyścig

Popularne tagi

Archiwum