KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 100 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

jpeg-optimizer_logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Tomasz Bartoszek, Maciej Wiśniak, RkamilC, Piotr Bijakowski, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Lukas Hewner, Stalowy Jaro, Grzejnik, Mateusz Pabiańczyk, Tomasz Jakubiec, Marcin Starczewski, Pawel Licznerski, Jędrzej Otręba, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Robert Piórkowski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Maciek Kowalczyk, Maciej Stankiewicz, Grzegorz Pliś, Szczepan Jędrusik, Marcin Bogutyn, Marcin Rentflejsz, szymon034, Maks Szmytkowski, Izabela Ch, Marcin Parzych, Mateusz Wanat, Tomasz Ignaczak, Michał Delmanowicz, Wojciech Zalewski, Paweł Kozłowski
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
UniRacers, Łukasz w., Tancesz, Marcin, Szalony Burżuj, Paweł Koziarski

Kubica: Mieliśmy małe problemy z różnymi rzeczami



Brakowało tempa, były też małe problemy, a pogoda nie ułatwiała ich rozwiązywania oraz szukania odpowiednich ustawień – Robert Kubica podsumował weekend na Zolder.

W rozmowie z Cezarym Gutowskim Robert opowiedział o niedzielnej rywalizacji, która momentami mogła dawać nadzieję na niezły wynik.

„Pewne rzeczy zmieniliśmy, początek kwalifikacji był bardzo trudny, próbowaliśmy rozwiązać pewne problemy z wczoraj, ale zarówno na suchym jak i na mokrym brakowało tempa. Jeżeli brakuje tempa, to automatycznie wszystko robi się trudniejsze do ugrania” – powiedział Polak.

Dopytany o późny wyjazd na pola startowe, odparł, że nie było zagrożenia braku startu.



„Mieliśmy małe problem z tylnym zaciskiem, musieliśmy go zmienić między kwalifikacjami a wyścigiem, dlatego prace trwały dłużej niż z reguły przed wyścigiem. To drugi weekend z rzędu, gdy nie ma feelingu z układem hamulcowym więc zobaczymy co będzie za tydzień”.

Robert przed pit-stopami jechał na 11. miejscu, a dwie pozycje za nim był Fabio Scherer, który ostatecznie dojechał na pozycji 5.

„Safety car zbił całą grupę i ci, co mieli pit-stop przed neutralizacją, dużo zyskali bo automatycznie mieli pit-stop praktycznie za free. Nie wiem jak było w moim przypadku, czy było takie okno, ale Wittmann, który jechał przede mną zjechał do boksów, musiał jeszcze raz zjechać. Stracił na tym tylko jedną pozycję. Dodatkowo nie musiał dogrzewać opon w trakcie wyścigu, a po drugie używał świeższych opon. Gdyby nie safety car stracilibyśmy minej, ale i tak brakowało rytmu, a bez tego i z dużą degradacją opon, niewiele można osiągnąć” – powiedział Polak.

Teraz DTM zostaje kolejny weekend na Zolder.

„Zobaczymy, co przyniesie przyszły tydzień. Teraz mieliśmy małe problemy z różnymi rzeczami. Są kwestie, które nadal trzeba poprawić, które tutaj nie działały dobrze. Jak to zrobimy, to będzie łatwiej” – dodaje Robert.

Źródło: F1 Vlog 241: Danny i Renault wracają na pudło! Stracone punkty RK na Zolder. Świetny Kajto! https://www.youtube.com/watch?v=3PTMFQ6ktpQ



Podziel się wpisem:

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP USA

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 18 października
godz. 19:30 – 1. trening
godz. 23:30 – Kwalifikacje do Sprintu

Sobota, 19 października
godz. 20:00 – Sprint
godz. 00:00 –  Kwalifikacje

Niedziela, 20 października
godz. 21:00 – Wyścig

Najbliższy start Kubicy

4h Portimao ELMS

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi