KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 100 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

jpeg-optimizer_logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Tomasz Bartoszek, Maciej Wiśniak, RkamilC, Piotr Bijakowski, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Lukas Hewner, Stalowy Jaro, Grzejnik, Mateusz Pabiańczyk, Tomasz Jakubiec, Marcin Starczewski, Pawel Licznerski, Jędrzej Otręba, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Robert Piórkowski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Maciek Kowalczyk, Maciej Stankiewicz, Grzegorz Pliś, Szczepan Jędrusik, Marcin Bogutyn, Marcin Rentflejsz, szymon034, Maks Szmytkowski, Izabela Ch, Marcin Parzych, Mateusz Wanat, Tomasz Ignaczak, Michał Delmanowicz, Wojciech Zalewski, Paweł Kozłowski
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
UniRacers, Łukasz w., Tancesz, Marcin, Szalony Burżuj, Paweł Koziarski

Harmonogram

Fantasy F1 2020

Zmieńcie typy przed GP Toskanii



Nie zapomnijcie zmienić swoich typów w blogowych ligach F1 Fantasy oraz Motorsport Predictor – do kwalifikacji do GP Toskanii zostało tylko kilka godzin.

Zasady Fantasy F1

 

Do dyspozycji mamy budżet w wysokości 100 milionów dolarów. Za tę kwotę możemy kupić maksymalnie 5 kierowców oraz 1 zespół. Oczywiście ceny kierowców i zespołów są zależne od ich obecnej formy.

kierowcy fantasy f1

Zmieniać swój zespół można do momentu rozpoczęcia kwalifikacji danego Grand Prix. Później typy są zamrożone aż do zakończenia danego grand prix. Można będzie jednak w tym czasie śledzić postępy wybranych przez nas kierowców.



Zespoły Fantasy F1

Po zakończeniu danego wyścigu wartość poszczególnych kierowców zmienia się, w zależności od ich wyniku.

Punkty

Punkty kierowcy i zespoły zdobywają zarówno za kwalifikacje, jak i wyścigi. W kwalifikacjach kierowcy zdobywają następujące punkty:

Pole position: 10 pkt
2. miejsce: 9 pkt
3. miejsce: 8 pkt
4. miejsce: 7 pkt
5. miejsce: 6 pkt
6. miejsce: 5 pkt
7. miejsce: 4 pkt
8. miejsce: 3 pkt
9. miejsce: 2 pkt
10. miejsce: 1 pkt

Dodatkowe punkty

Brak awansu do Q2: 1 pkt
Odpadnięcie w Q2: 2 pkt
Awans do Q3: 3 pkt
Zakwalifikował się wyżej od kolegi z zespołu: 2 pkt (dotyczy tylko kierowców)
Brak kwalifikacji: -5 pkt (dotyczy tylko kierowców)
Dyskwalifikacja: -10 pkt

Za miejsca w wyścigu kierowcy i zespoły zdobywają następujące punkty:
1. miejsce: 25 pkt
2. miejsce: 18 pkt
3. miejsce: 15 pkt
4. miejsce: 12 pkt
5. miejsce: 10 pkt
6. miejsce: 8 pkt
7. miejsce: 6 pkt
8. miejsce: 4 pkt
9. miejsce: 2 pkt
10. miejsce: 1 pkt

Dodatkowe punkty

Ukończenie wyścigu: 1 pkt
Finisz przed kolegą z zespołu: 3 pkt (dotyczy tylko kierowcy)
Ukończenie wyścigu, zyskanie pozycji: 2 pkt za pozycję (maksymalnie 10 punktów)
Najszybsze okrążenie: 5 pkt (tylko kierowcy)
Start z pierwszej dziesiątki i ukończenie wyścigu na niższej pozycji: -2 pkt za pozycję (maksymalnie -10 pkt)
Start spoza pierwszej 10-tki, ukończenie wyścigu ze stratą pozycji: -1 pkt za każde miejsce (maksymalnie 5)
Nie ukończenie wyścigu: -15 pkt (dotyczy tylko kierowcy)
Dyskwalifikacja z wyścigu: -20 pkt (dotyczy tylko kierowcy)



Serie

Kierowca zakwalifikuje się w pierwszej 10-tce 5 wyścigów z rzędu: 5 pkt
Kierowca ukończy wyścig 5 razy z rzędu w pierwszej 10-tce: +10 pkt
Obaj kierowcy zespołu ukończą kwalifikacje w pierwszej 10-tce 3 razy z rzędu: 5 pkt
Obaj kierowcy zespołu ukończą wyścig w pierwszej 10-tce 3 razy z rzędy: 10 pkt

Turbo kierowca

Każdy ma prawo wybrać 1 kierowcę, który będzie zdobywał „podwójne punkty”. KIerowcę można zmieniać po każdym wyścigu.

Mega kierowca

To nowość w tym sezonie. Dwa razy w trakcie roku – raz przed GP Węgier, a raz po – można wybrać „mega kierowcę”, któego punkty będą mnożone przez 3.

Dzika karta

Dwa razy w sezonie można zmienić cały swój zespół – raz przed GP Węgier, a raz po, wykorzystując tzw. dziką kartę. Można dokonywać również zastępstw. Pierwsze przy okazji każdego GP jest darmowe, drugie to 10 punktów mniej. Niewykorzystane zastępstwa nie przechodzą na kolejny sezon.

Jak dołączyć do ligi?

Każdy z automatu będzie członkiem ligi globalnej, krajowej oraz ligi swojego ulubionego zespołu. Aby dołączyć do ligi bloga, należy kliknąć TUTAJ, a następnie wpisać ten kod: 610de0e31b



GP Predictor

W ubiegłym roku GP Predictor tuż przed startem sezonu skasował wszystkie ligi i zmienił zasady gry. Mam nadzieję, że nie będzie to miało miejsca w tym sezonie.

Obecnie wszyscy, którzy byli w blogowej lidze w sezonie 2019, są w niej również na sezon 2020, ale tę sytuację będę monitorował. Jeżeli ktoś chce dołączyć do ligi, to należy wejść w zakładkę „Ligi” oraz wpisać w wyszukiwarkę powrotroberta.pl. lub skorzystać z TEGO LINKA.

Przed rozpoczęciem kwalifikacji każdego wyścigu należy wytypować pierwszą 10-tkę wyścigu oraz przynajmniej 4 wydarzenia specjalne (uwaga: typowania nie przechodzą na kolejne grand Prix – za każdym razem trzeba typować ponownie).

Punkty będą przyznawane według następującego klucza:
poprawne wytypowanie 1. miejsca – 5 punktów
poprawne wytypowanie 2. miejsca – 6 punktów
poprawne wytypowanie 3. miejsca – 7 punktów
poprawne wytypowanie 4. miejsca – 8 punktów
poprawne wytypowanie 5. miejsca – 9 punktów
poprawne wytypowanie 6. miejsca – 10 punktów
poprawne wytypowanie 7. miejsca – 11 punktów
poprawne wytypowanie 8. miejsca – 12 punktów
poprawne wytypowanie 9. miejsca – 13 punktów
poprawne wytypowanie 10. miejsca – 14 punktów

Dodatkowe punkty:
pomylenie się o 1 miejsce w stosunku do miejsca końcowego danego kierowcy: 3 puntky
pomylenie się o 2 miejsca w stosunku do miejsca końcowego danego kierowcy: 2 puntky
poprawne wytypowanie kierowcy z pole position – 10 punktów
poprawne wytypowanie kierowcy z najszybszym okrążeniem – 10 punktów
poprawne wytypowanie kierowcy, który zyskał najwięcej miejsc – 10 punktów
poprawne wytypowanie kierowcy, który uzyskał najwyższą prędkość – 10 punktów
poprawne wytypowanie kierowcy, który odpadł jako pierwszy – 10 punktów
poprawne wytypowanie kierowcy, który pierwszy odwiedził boksy – 10 punktów
poprawne wytypowanie kierowcy, który wygrał Q1 – 10 punktów
poprawne wytypowanie kierowcy, który wygrał Q2 – 10 punktów

Zapraszam sponsorów nagród!

 

Bardzo miło mi poinformować, że sponsorami nagród w naszych zabawach są zakłady bukmacherskie Fortuna oraz producent skarpet nie do pary, ManyMornings. Więcej o ManyMornings i ich najnowszym produkcie dla fantów wyścigów przeczytacie tutaj.

Jeżeli macie produkt, który chcielibyście przekazać w ramach nagrody graczom, napiszcie proszę na [email protected]

Many mornings baner

 



Podziel się wpisem:

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP USA

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 18 października
godz. 19:30 – 1. trening
godz. 23:30 – Kwalifikacje do Sprintu

Sobota, 19 października
godz. 20:00 – Sprint
godz. 00:00 –  Kwalifikacje

Niedziela, 20 października
godz. 21:00 – Wyścig

Najbliższy start Kubicy

4h Portimao ELMS

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi