Zaczęliśmy! Ściganie na Okayama Full Course było intensywne, choć dość czyste. Kto poradził sobie najlepiej?
Do rundy przystąpiło ponad 50 osób, które rywalizowały w 3 finałach liczących od 16 do 18 osób. Przypominam, że od tego sezonu sumujemy po każdej rundzie również incydenty. Punkty za najlepszy czas okrążenia i awans o najwięcej pozycji są przyznawane w każdym finale.
Oto wyniki. Sprawdźcie, czy wszystko się zgadza:
M | Kierowca | Grid | Strata | Best lap | Inc | Punkty | Dodatkowe | Łącznie |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Lukasz Mikoda | 1 | -00.000 | 1:23.744 | 0 | 100 | 9 | 109 |
2 | Nikodem Jr Wierzbicki | 2 | -08.737 | 1:24.081 | 3 | 92 | 4 | 96 |
3 | Przemyslaw Tomczak | 9 | -14.018 | 1:23.991 | 0 | 86 | 86 | |
4 | Bartłomiej Kędzia | 7 | -32.580 | 1:24.463 | 8 | 82 | 82 | |
5 | Jakub Żerdzicki | 14 | -33.579 | 1:24.390 | 3 | 78 | 3 | 81 |
6 | Leszek Kazusek | 8 | -37.741 | 1:24.867 | 0 | 74 | 74 | |
7 | Mike Mielczynski | 10 | -43.416 | 1:24.641 | 2 | 70 | 70 | |
8 | Kamil Timber | 16 | -56.902 | 1:25.763 | 1 | 66 | 66 | |
9 | Patryk Holysz | 13 | -1:04.757 | 1:24.483 | 4 | 64 | 64 | |
10 | Dominik Bieniak | 11 | -1:13.583 | 1:24.584 | 6 | 62 | 62 | |
11 | Tomasz Kowal?wka | 6 | -1:15.850 | 1:24.377 | 6 | 60 | 60 | |
12 | Marcin Karbarz | 17 | -1:22.130 | 1:25.239 | 5 | 58 | 58 | |
13 | Mateusz Cieslicki | 18 | -1 L | 1:24.801 | 3 | 56 | 56 | |
14 | Maciej Bochuzynski | 12 | -2 L | 1:24.647 | 16 | 54 | 54 | |
15 | Andrzej _Lesiczka | 15 | -5 L | 1:25.167 | 5 | 52 | 52 | |
16 | Robert Pyrek2 | 3 | -15 L | 1:25.245 | 2 | 51 | 2 | 53 |
17 | Pawel Tyburski | 4 | -22 L | 4 | 50 | 50 | ||
18 | Przemyslaw Martyna | 5 | -22 L | 6 | 49 | 49 | ||
19 | Michał Grzeszczak | 9 | -15.651 | 1:25.433 | 4 | 48 | 48 | |
20 | Pawel Syrek | 16 | -28.430 | 1:25.449 | 2 | 47 | 3 | 50 |
21 | Lukasz Wojkowski2 | 3 | -37.013 | 1:26.008 | 4 | 46 | 46 | |
22 | Sebastian Ittner | 8 | -57.673 | 1:25.525 | 2 | 45 | 45 | |
23 | Szymon Mroczek | 11 | -58.502 | 1:25.229 | 15 | 44 | 44 | |
24 | Adam Kaczmarek | 13 | -1:19.997 | 1:24.929 | 4 | 43 | 3 | 46 |
25 | Przemek Bylicki | 12 | -1:21.400 | 1:26.387 | 6 | 42 | 42 | |
26 | Jan L Rey | 15 | -1 L | 1:25.631 | 10 | 41 | 41 | |
27 | Grzegorz Koziara | 7 | -1 L | 1:26.442 | 3 | 40 | 40 | |
28 | Jacek Megger3 | 6 | -2 L | 1:25.340 | 12 | 39 | 39 | |
29 | Kamil Piankowski | 14 | -5 L | 1:26.293 | 14 | 38 | 38 | |
30 | Piotr Lasota | 5 | -9 L | 1:25.726 | 6 | 37 | 37 | |
31 | Andrzej Kaczmarek | 4 | -9 L | 1:26.194 | 10 | 36 | 36 | |
32 | Dawid Mirek | 10 | -12 L | 1:28.988 | 9 | 35 | 35 | |
33 | Konrad Mederowski | 2 | -13 L | 1:25.211 | 3 | 34 | 34 | |
34 | Grzegorz Pudełko | 3 | -00.000 | 1:25.105 | 1 | 33 | 3 | 36 |
35 | Przemysław Robak | 1 | -29.785 | 1:26.654 | 9 | 32 | 32 | |
36 | Jan Szulist | 14 | -43.672 | 1:26.327 | 9 | 31 | 3 | 34 |
37 | Sebastian Sieńko | 2 | -44.573 | 1:25.212 | 5 | 30 | 30 | |
38 | Wojciech Filipiak2 | 8 | -1 L | 1:27.195 | 5 | 29 | 29 | |
39 | Marcin Smalara | 6 | -1 L | 1:27.069 | 9 | 28 | 28 | |
40 | Robert Galica | 12 | -1 L | 1:31.375 | 10 | 27 | 27 | |
41 | Artur Bajus | 7 | -2 L | 1:26.879 | 11 | 26 | 26 | |
42 | Paweł Miron | 5 | -2 L | 1:25.105 | 9 | 25 | 25 | |
43 | Andrzej Olejniczak2 | 15 | -3 L | 1:27.948 | 18 | 24 | 24 | |
44 | Krzysztof Gruszka3 | 11 | -4 L | 1:28.413 | 18 | 23 | 23 | |
45 | Aleksandra Dudek | 4 | -6 L | 1:36.487 | 11 | 22 | 22 | |
46 | Michal Syroka | 13 | -13 L | 1:28.112 | 15 | 21 | 21 | |
47 | Marceli ?ukowski | 10 | -17 L | 19 | 20 | 20 | ||
48 | Lukasz Zakowski | 9 | -20 L | 8 | 19 | 19 |
Kolejna runda ligi F3
Odbędzie się ona na torze Oulton Park – darmowym. W poniedziałek odbędą się prekwalifikacje – 3 grupy. Hasło do prekwalifikacji to: kwale2f3
Warunki: Sky: Partly Cloudy, Temperatura: 78F, Relative Humidity: 55%, Wind Speed 2MPH.
Pora dnia – Afternoon, godz. 17:10, 15 maja 2020
Starting Track State 50% – potem carry over oraz leave marbles on track
Obowiązuje Fixed Setup – formula_sprint_fixed.
Tak przedstawia się cały kalendarz ligi F3:
Runda | Data | Tor | Finały B i poniżej | Finał A |
---|---|---|---|---|
1 | 22 września | Okayama Full Course - darmowy | godz. 20:00 | godz. 21:00 |
2 | 6 października | Oulton Park - darmowy | godz. 20:00 | godz. 21:00 |
3 | 20 października | Monza - GP | godz. 20:00 | godz. 21:00 |
4 | 3 listopada | Charlotte Roval - darmowy | godz. 20:00 | godz. 21:00 |
5 | 17 listopada | Summit Point - darmowy | godz. 20:00 | godz. 21:00 |
6 | 1 grudnia | Interlagos - 7 dni po oficjalnej lidze iRacing | godz. 20:00 | godz. 21:00 |
7 | 15 grudnia | Spa - 7 dni po oficjalnej lidze iRacing | godz. 20:00 | godz. 21:00 |
Jak zacząć?
Kosztem udziału w naszej lidze będzie jedynie wykupienie 3-miesięcznej subskrypcji w iRacing za około 6 dolarów. Jak to zrobić?. Wystarczy kliknąć tu: https://www.iracing.com/membership/?refid=-1
Następnie trzeba wybrać 3-miesięczną subskrypcję i albo kliknąć „back” albo przejść do płatności i tam będzie miejsce na wpisanie kodu „PRHotlaps” (bez cudzysłowu). Cena powinna Wam się obniżyć do $4,88 a ostatecznie wyjdzie $5,88 czyli $27 mniej niż normalna cena za 3 miesiące.
Będziecie też mieli pole „Referred by: (email)” i będzie mi miło, jeżeli podacie tam mój e-mail: mcdon21@gmail.com – nie jest to konieczne do uzyskania zniżki, ale nic nie tracicie, a być może ja będę mógł przygotować Wam kolejne wyścigi.
Gdy już wykupicie subskrypcję, otrzymacie dostęp do podstawowych zasobów iRacing – 18 samochodów i 18 torów. Na początek przygody bez problemu Wam to wystarczy. Więcej poniżej:
Przed rozpoczęciem gry warto poczytać o prawidłowej pozycji za kierownicą i obliczyć tzw. Field of View (FOV) czyli pole widzenia. Pisali i mówili o tym mądrzejsi ode mnie – choćby tu.