1931 – Urodził się Mike Parkes (6 GP, 1 pole position, 2 podia).
1960 – Umiera Johnny Thomson (8 startów, 1 pole position, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).
1972 – Jackie Stewart wygrywa GP Kanady. Po raz pierwszy i ostatni z pole position rusza Peter Revson. Jest to pierwsze pole position McLarena w historii startów w F1 oraz 50. wygrana silnika Ford Cosworth.
1989 – Gerhard Berger wygrywa GP Portugalii. Po raz 12. i ostatni na podium w F1 staje Stefan Johansson. To był 150. start Alaina Prosta w F1. W tym wyścigu swoje jedyne podium zdobył zespół Onyx.
1995 – Swoje pierwsze zwycięstwo w F1 odnosi David Coulthard. 550. start w F1 zalicza Ferrari.
2000 – Michael Schumacher odnosi swoje 42. zwycięstwo w F1, triumfując w GP USA. Startował po raz 30. z pole position. Był to 50. start w F1 Alexa Wurza.
2011 – „Mamy zobowiązanie względem Roberta. Dokonał on niezwykłych rzeczy dla zespołu w poprzednim sezonie. Wiemy na co go stać i każdy zespół chciałby mieć takiego kierowcę jak on, o ile oczywiście wróci do pełni formy. Obiecaliśmy poczekać i sprawdzić czy będzie on zdolny do pełnego powrotu. Jeżeli okaże się, że nie to dopiero wtedy będziemy myśleć co dalej” – mówi Gerard Lopez.
Kubica i Hamon startują w Renault Sports Trophy. Ten pierwszy zajmuje 4. miejsce w kwalifikacjach. W pierwszym, 70-minutowym wścigu Endurance. Dobra i równa jazda w wyścigu oraz udany manewr Kubicy w końcówce wyścigu sprawiły, że Robert Kubica po raz pierwszy od 6 lat stanął na wyścigowym podium. Drugiego dnia odbył się 25-minutowy wyścig sprinterski, który Kubica zakończył na 4. miejscu. „Zostałem zaproszony do tego startu na początku roku, ale nadal byłem zaangażowany w rajdy i próbowałem sfinalizować kontrakty sponsorskie więc odmówiłem. Potem niestety otrzymaliśmy negatywną ocenę od naszych sponsorów w Polsce i zdecydowałem się na zrobienie sobie przerwy. Ważny był jednak dla mnie powrót na tor. Są 3 powody, dla których tu jestem. Po pierwsze chciałem wrócić do wyścigu i zobaczyć, czy nadal jestem w stanie robić określone rzeczy, czy moje ciało właściwie reaguje i co ewentualnie straciłem. Po drugie Spa to fenomenalny tor i zawsze miło jest tu przyjechać. Po trzecie i może najważniejsze, mój ostatni pełny sezon Formuły 1 był w Renault i miło jest wrócić na tor w tych samych barwach. Kategoria jest inna, ale mam miłe wspomnienia z nimi. Chcę wrócić w ultra-profesjonalnym kontekście na tor ponieważ myślę, że będę znów dobry. Oczywiście nie jestem dzieciakiem, ale jestem jeszcze całkiem młody, Formuła 1 nauczyła mnie bardzo dużo, nie tylko jeżeli chodzi o jazdę, ale również pod względem ustawiania auta, stylu pracy. Widać to było teraz kiedy bez testów byliśmy w stanie się poprawić jako zespół. Myślę, że na 90% wrócę na tor. Realistycznie patrząc, są dwa sposoby na podejście do przyszłości w wyścigach. Jeden jest bardziej prawdopodobny, drugi trochę mniej, dlatego nie mogę powiedzieć o jakie chodzi, ale już w tym roku było coś jeżeli chodzi o testy, nie wyścigi, oparte na interesującym projekcie. Niestety, przepisy nie pozwoliły mi na to” – mówi Robert Kubica.