Prawie dwa razy więcej osób – w porównaniu z sobotą – oglądało w Eleven Sports 1 niedzielny wyścig DTM na torze Nurburgring w wersji Sprint. Nadal jednak widownia rywalizacji z udziałem Roberta Kubicy nie była oszałamiająca.
Sobotni wyścig oglądało zaledwie 40 tys. osób na Eleven Sports 1, co jest zdecydowanie najniższym wynikiem w sezonie. Dla kontrastu w Super Polsacie wynik był jednym z wyższych i wyniósł 89 tys.
W niedzielę przed ekrany telewizorów by oglądać Eleven Sports 1, a na nim niedzielny wyścig, zasiadło 75 tys. osób. Był to piąty najniższy wynik w tym sezonie.
Tak przedstawia się tabela oglądalności DTM w sezonie 2020. Przypominam, że dane dotyczą wyłącznie widowni przed telewizorami i nie obejmują oglądających za pośrednictwem internetu.
Runda | Oglądalność w Eleven Sports 1 |
---|---|
Spa 1 | 124 000 |
Spa 2 | 234 000 |
Lausitzring Sprint 1 | 52 000 |
Lausitzring Sprint 2 | 94 000 |
Lausitzring GP 1 | 62 000 |
Lausitzring GP 2 | 77 000 |
Assen 1 | 84 000 (77 000 Super Polsat) |
Assen 2 | 165 000 |
Nurburgring GP 1 | 51 000 |
Nurburgring GP 2 | 129 000 |
Nurburgring Sprint 1 | 40 000 (89 000 Super Polsat) |
Nurburgring Sprint 2 | 75 000 |
Zolder 1 | 30 000 |
Zolder 2 | 17 000 |
Zolder 3 | 36 000 (52 000 Super Polsat) |
Zolder 4 | 84 000 |
Hockenheim 1 | 55 000 (63 000 Super Polsat) |
Hockenheim 2 | 60 000 |
Za dane oglądalności dziękuję Mariuszowi Wójcickiemu.