Motorsport-total opublikował obszerny tekst poświęcony pit-stopom Roberta Kubicy w sezonie 2020 serii DTM. Niemcy wskazują na przyczyny strat Polaka w tym aspekcie.
Jak pisze Sven Haidinger, najmniejsza strata Kubicy do najszybszego pit-stopu w danym wyścigu w tym sezonie wyniosła 2,1 sekundy. Największa 23 sekundy. Wskazuje on na przyczyny takiego stanu rzeczy, o których niedawno mówił również Kubica.
W ORLEN Team ART jest 4 mechaników ART oraz 1 BMW. Do zmiany kół potrzeba 9 osób. Pomaga przy niej zatem manager operacyjny zespołu, David Bacquet oraz 3 inżynierów. Oczywiścienie nie mają oni doświadczenia w zmianie kół przez co nie robią tego tak sprawnie jak mechanicy fabrycznych ekip. Powodem jest ograniczenie wszystkich osób pracujących w ekipie przy jednym aucie do 16.
O tym, kto pracuje w ORLEN Team ART, przeczytacie tutaj.
Jak pisze Haidinger, na drugi weekend wyścigowy na Nurburgring, mają zostać wprowadzone zmiany w ekipie Kubicy, które mają usprawnić pit-stopy. Zespół wierzy, że będzie to krok naprzód.
Dziś o godz. 13:00 pierwszy trening DTM na torze Nurburgring Sprint. Relacja live rozpocznie się około godz. 12:00.