KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 150 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

logo-powrot-roberta

MENU:

Wypowiedzi kierowców po GP Wielkiej Brytanii



Jak kierowcy wszystkich ekip podsumowali swój występ na Silverstone?

Mercedes

 

Lewis Hamilton: „Nigdy wcześniej czegoś takiego nie doświadczyłem. To ostatnie okrążenie było jednym z najtrudniejszych okrążeń, jakie kiedykolwiek miałem. Do tego momentu wszystko szło względnie gładko, opony sprawowały się świetnie, a ja nimi zarządzałem. Gdy opona Valtteriego padła, spojrzałem na swoje i wszystko wydawało się w porządku. Zacząłem trochę odpuszczać, aż nagle na prostej zobaczyłem co się dzieje z moja oponą. Serce podeszło mi do gardła, a potem po prostu starałem się utrzymać bolid nie przyśpieszając. Ciśnienie i opona kończyła się tak szybko, że zastanawiałem się „Jak daleko jeszcze do końca okrążenia?”. Ale udało nam się doprowadzić samochód na metę. To ostanie okrążenie, z pewnością zapamiętam na długo. Jestem bardzo wdzięczny, że udało mi się i mogłem zapewnić zwycięstwo. Trudno było stanąć bez kibiców na podium, ale jesteśmy dumni z każdego, kto wspierał nas w domu.”

Valtteri Bottas: „To dla mnie bardzo rozczarowujący wynik. Miałem pecha z przebiciem; wszystko szło dobrze do tego momentu. Próbowałem wywrzeć presję na Lewisa, ale wiedzieliśmy, że będzie to długi przejazd na twardej oponie. Pod koniec zacząłem dostawać coraz więcej wibracji z przodu po lewej stronie. Nie widziałem żadnych śmieci ani niczego, więc zgłosiłem wibracje i zacząłem zarządzać oponami, ale potem opona nagle zawiodła na prostej startowej i musiałem przejechać pełne okrążenie z powrotem do boksów, co kosztowało mnie dużo czasu. Jestem pewien, że w ten weekend będzie wiele rzeczy do nauczenia, więc wykorzystamy je i przejdziemy do następnego weekendu.”

Toto Wolff: „W przeszłości mieliśmy do czynienia z takim stwierdzeniem, że posiadanie szybkiego samochodu nie wystarczy tylko do zajęcia 1 i 2 miejsca. A dzisiaj doświadczyliśmy, jak okrutna może być rzeczywistość. Valtteri stracił cenne drugie miejsce dla jego osobistej klasyfikacji kierowców i drużyna straciła cenne punkty w klasyfikacji konstruktorów. Jednocześnie Lewis miał dość dużo przewagi, aby przekroczyć linię mety na pierwszym miejscu, ale mieliśmy szczęście, że Red Bull pod koniec zaliczył pit-stop, gdyby tego nie zrobili, to, co wyglądało na bezpieczne i pewne miejsca 1-2, zakończyłoby się wynikiem 2-11. Dlatego nadal będziemy ostrożni, wiemy, że mamy szybki samochód i mocny silnik, ale nie możemy brać wszystkiego za pewnik, dopóki nie przekroczymy linii mety w każdy wyścigowy weekend.”



Red Bull

 

Max Verstappen: „Wiem, że wszyscy pytają, czy nie zrobiliśmy błędu zjeżdżając do pit stopu na zmianę opon, ale nie mogliśmy się tego spodziewać . Zawsze możesz zadać te pytania z perspektywy czasu, ale niczego nie żałuję i uważam, że podjęliśmy właściwą decyzję, aby na końcu zjechać na pit stop po najszybsze okrążenie. Postąpiliśmy słusznie i kto wie, przecież ja mogłem również mieć przebicie opony, po prostu nie możesz tego przewidzieć, ponieważ nie zdarza się to obecnie zbyt często w F1. Pod koniec dnia Mercedes zasłużył na zwycięstwo, ponieważ byli szybsi od nas. Niektórzy mówią, że Lewis miał szczęście, ale tak naprawdę miał pecha, że ​​miał przebicie, podobnie jak Bottas. Cieszę się, że mogę zająć drugie miejsce, ponieważ wyglądało na to, że dziś trzecie było wszystkim, co było możliwe, i znowu zdobyliśmy bardzo dobre punkty. Brakowało mi 0,4 ~0,5s do Mercedesa na każdym okrążeniu, ale o 1s szybciej niż samochody z tyłu, więc to był bardzo samotny wyścig. W pewnym momencie powiedziałem do radia, mówiąc mojemu inżynierowi, żeby pamiętał o nawodnieniu. (śmiech) Poza tym liczyłem również owce! Następny tydzień będzie nieco inny, ponieważ wybór opon wpłynie na strategię i chociaż jesteśmy realistami co do tempa Mercedesa w porównaniu z nami, nie przestaniemy ich naciskać, tak jak to zrobiliśmy dzisiaj.”

Alex Albon: „P8 nie jest tym, czego chcę, ale jest to efekt po uszkodzeniu samochodu w stłuczce i karą na początku wyścigu. Myślę, że incydent z Kevinem był 50/50, popełnił błąd i zostawił lukę, więc zdecydowałem się na ruch. Kiedy zdałem sobie sprawę, że mnie nie widzi i zamknął drzwi, próbowałem usunąć się z drogi, ale się dotknęliśmy. W zakręcie była duża różnica prędkości i nie można było jej uniknąć. Mieliśmy dużo pracy do wykonania w ten weekend, ale daliśmy z siebie wszystko, a tempo wyścigu było w porządku, walczyłem przez cały wyścig. Cieszę się, że w przyszły weekend mamy kolejny wyścig na Silverstone, ponieważ uwielbiam ten tor i możemy wykorzystać to, czego nauczyliśmy się w tym tygodniu, i zastosować to w praktyce.”

Christian Horner: „Można powiedzieć, że mieliśmy trochę pecha, że ​​przegapiliśmy dzisiaj zwycięstwo, ale gratulacje dla Mercedesa, który ma bardzo dominujący samochód i byłoby to szczęśliwe zwycięstwo. W tej chwili szczęście Lewisa jest z nim, ale drugie miejsce i najszybsze okrążenie dla Maxa to nadal bardzo dobry wynik dla zespołu po wczorajszej przewadze nad Mercedesem w kwalifikacjach. Max jeździł w naprawdę świetnie, wyciągnął wszystko z samochodu i nie popełnił błędów – nawet troszczył się o swoich inżynierów. Pod koniec wyścigu opony Maxa nie były w świetnym stanie, więc kiedy Bottas miał przebicie, nie było żadnej gwarancji, że Max dotrze do końca wyścigu, więc rozsądnie było zejść po nowe opony. Myślę, że musimy być wdzięczni, że skorzystaliśmy z nieszczęścia Valtteriego i możemy być zadowoleni z tego wyniku. Alex również pojechał świetnym wyścigiem i po kilku świetnych bitwach znalazł się na ósmym miejscu. Myślę, że jego zderzenie z Magnussenem było incydentem wyścigowym – Kevin popełnił błąd i poszedł szeroko, więc Alex również ryzykował i dotknęli się, ale pięć sekund kary było prawdopodobnie sprawiedliwe. Myślę, że od Węgier do tego miejsca robimy postępy jako zespół. Dzisiaj widzieliśmy, że w wyścigu wszystko może się zdarzyć, więc musimy naciskać i wywierać presję na rywalach.”

Ferrari

 

Sebastian Vettel: „To był bardzo trudny wyścig, ponieważ nie byłem konkurencyjny z nikim. Wielu za mną, było szybszych ode mnie i udało mi się ich trochę przytrzymać ale do czasu, ponieważ ciężko walczyłem o przyczepność w tym samochodzie, mimo że próbowałem wielu różnych ustawień w ten weekend. Nie miałem wymaganego tempa, więc mój poziom pewności siebie jest w tej chwili dośyć niski, ponieważ staram się wyczuć samochód i za każdym razem, gdy próbuję naciskać, gubię przyczepność. Myślę, że musimy przyjrzeć się temu problemowi razem z inżynierami.”

Charles Leclerc: „To był trudny dzień, ale dobry. Jestem bardzo zadowolony z tego wyniku. Wiemy, że mieliśmy trochę szczęścia, ale czasami takie rzeczy się zdarzają i trzeba tam być, aby skorzystać z okazji. Jestem zadowolony z drogi, w którym pracowaliśmy w ten weekend i jestem bardzo dumny z zespołu. Jestem również zadowolony z moich wyników, szczególnie jeśli chodzi o zarządzanie oponami. Nie było to łatwe. Przyjeżdżając tutaj mieliśmy bardzo agresywny poziom docisku, więc mieliśmy dość dużo prędkości na prostych, ale trudności w zakrętach. Sporo zmagałem się z dogrzaniem opon , szczególnie za samochodem bezpieczeństwa. Gdy znalazły się we właściwym oknie, sprawy toczyły się znacznie lepiej. Myślę, że wykonaliśmy niezłą robotę z ustawieniem i balansem bolidu i bardzo miło się go prowadziło. Wyciągnęliśmy dziś absolutnie wszystko z pakietu.”

Mattia Binotto: „Dzisiaj mam mieszany nastrój. Na plus jest miejsce na podium Charlesa. Po dobrych wczorajszych kwalifikacjach był doskonały w wyścigu, wykonując nienaganną pracę w zarządzaniu oponami. Na minus jest wynik Sebastiana. Dziś znowu był on wyraźnie niezadowolony ze swojego samochodu: musimy dokładnie przestudiować dane, aby dowiedzieć się, dlaczego. Przygotowaliśmy się starannie na ten weekend, wybierając niższą niż zwykle konfigurację aerodynamicznej siły docisku, opartą na pracach symulacyjnych i rozwoju w tunelu aerodynamicznym. Opłaciło się. Dużo pracowaliśmy również nad zarządzaniem oponami, co było krytycznym czynnikiem w tym wyścigu, jak widać z kilku ostatnich okrążeniach. Charles wykonał dobrą robotę, cierpliwie słuchając inżynierów, oszczędzając opony przez cały wyścig . Dzisiaj przynajmniej jednym bolidem wyciągnęliśmy wszystko z pakietu, który mamy, mimo że jesteśmy jeszcze daleko od naszego celu. Teraz skupiamy się na przyszłym weekendzie, kiedy znów będziemy ścigać się na tym samym torze. Dobrze się przygotujemy i postaramy, aby w przyszły weekend wypaść jeszcze lepiej niż dzisiaj.”

Renault

 

Esteban Ocon: „Jestem bardzo zadowolony z dzisiejszego wyniku zespołu. Było bardzo fajnie, dużo wyprzedzania, dużo fajnych bitew i fantastyczny wynik na zakończenie. Myślę, że te wyścig pokazuje, jak szybki jest nasz samochód i na jakiej pozycji jesteśmy. Naprawdę czułem się dzisiaj niesamowicie i był to mocny występ zespołu. To uznanie dla wszystkich w Enstone i Viry za ich ciężką pracę pomiędzy Budapesztem a Silverstone. Odbyliśmy wiele dyskusji i to się dzisiaj opłaciło. Dowodzi to, że musimy walczyć o wyższe pozycję w kwalifikacjach, aby ułatwić sobie życie w wyścigu. W przyszłym tygodniu mamy kolejną szansę na więcej.”



Daniel Ricciardo: „Koniec końców to był szalony wyścig, a czwarte miejsce jest naprawdę fajne. Zrobiliśmy dobry start, wskoczyliśmy na szóstą pozycję i pokazaliśmy przyzwoite tempo. Podczas restartu samochodu bezpieczeństwa byłem blisko Carlosa [Sainza], ale nie wystarczająco, co pozwoliło Lando [Norrisowi] na dogonienie mnie. To było trochę frustrujące, ale pod koniec wyścigu odrobiliśmy to. Wyścig naprawdę ożył i to było świetne. Pod koniec mieliśmy dobre tempo i udało mi się dogonić Lando, a potem Carlos miał problem z oponą. Widziałem, jak zbliżam się do Charles [Leclerc] i być może jakbyśmy mieli więcej okrążeni to moglibyśmy stanąć na podium! W przyszłym tygodniu mamy kolejną szansę. Pomógł nam jakiś chaos, ale zdecydowanie byliśmy dziś w pierwszej szóstce samochodów i to cieszy.”

Cyril Abiteboul: „To był bardzo dobry wynik z perspektywy zespołu i jeden z naszych najsilniejszych od czasu naszego powrotu do Formuły 1. Jest szczególnie dobre, tutaj, w Silverstone, świątyni mistrzostw Formuły 1 i jednym z wyścigów domowych zespołu. Oczywiście pod koniec trochę mieliśmy szczęścia w zdobyciu pozycji, ale w sumie do dla nas bardzo dobry występ jaki drużyna osiągnęła przez cały weekend. Musimy dalej pracować nad szybkimi zakrętami, ponieważ to nasza słabość w porównaniu z bezpośrednimi rywalami. Zrobiliśmy postęp, ale nie powinniśmy tracić z oczu naszych bezpośrednich konkurentów ani poziomu konkurencyjności Mercedesa.”

McLaren

 

Carlos Sainz: „Szczerze mówiąc, trochę brakuje mi słów – myślę, że obraz wyścigu mówił sam za siebie. To bardzo frustrujące zakończenie, pomimo bardzo mocnego wyścigu. Świetnie wystartowałem, zdobywając kilka pozycji i solidne tempo przez cały wyścig, radząc sobie z oponami i dystansem do samochodów z tyłu. Wszystko działało dobrze, byliśmy na bardzo mocnym P4 i 12 punktach, ale potem opona zawiodła i musiałem zjechać do boksu na ostatnim okrążeniu. Bardzo rozczarowujące, frustrujące i niefortunne. Jednak nic nie mogliśmy na to poradzić. Z drugiej strony, bolid sprawował się dobrze na torze, a chłopcy robili dobre pit stopy dla zespołu – dlatego nie jestem usatysfakcjonowany zajętą pozycją. Od jutra skupimy się na drugiej rundzie na Silverstone, który jest w przyszłym tygodniu, aby spróbować wykorzystać nasze dobre tempo ponownie.”

Lando Norris: „Porządny wyścig. Popełniłem mały błąd, naciskając zbyt mocno na pierwszym okrążeniu wyścigu. Zablokowałem i straciłem pozycję, ale reszta wyścigu była całkiem dobra. Nie sądzę, żebyśmy mieli najszybszy samochód na torze w porównaniu z zespołami wokół nas. Trochę cierpieliśmy z powodu degradacji opon, musieliśmy naciskać więcej niż myśleliśmy, ale poza tym skończyliśmy na dobrym wyniku. Carlos miał pecha z przebiciem opony. Myślę, że nie mogliśmy zrobić dziś więcej.”

AlphaTauri

 

Pierre Gasly: „To naprawdę fantastyczne, że dzisiaj ukończyliśmy na P7! To był bardzo mocny wyścig i prawdopodobnie mój jeden z najlepszych. Nie spodziewaliśmy się dzisiaj takiego wyniku, wiedzieliśmy, że możemy potencjalnie zdobyć punkty, ale to będzie dla nas wyzwanie. Po pierwszym samochodzie bezpieczeństwa, myślę, że byliśmy wtedy P12 i musiałem przebić się przez tłum. Było ciężko, ale bardzo przyjemnie i stoczyłem wiele wspaniałych pojedynków z Vettelem, Strollem i Giovinazzi. Walczyłem, aby zbliżyć się do Sebastiana i miałem jedno podejście, aby go wyprzedzić i wiedziałem, że muszę spróbować, aby to zadziałało. Nie zdarza się codziennie, aby wyprzedzić Ferrari po zewnętrznej, więc bardzo mi się to podobało! Czuję się dobrze w samochodzie i wiemy, co musimy poprawić, więc mam nadzieję, że w nadchodzących tygodniach będziemy mogli zrobić kolejny krok naprzód.”

Daniil Kvyat: „Myślę, że to był bardzo mocny wyścig, mimo że został przerwany. Miałem dobry start, świetne tempo i wykonałem kilka wyprzedzeń, doganiając samochody z przodu. Mieliśmy dziś dobry wynik, kiedy nagle na dziesiątym zakręcie straciłem tył samochodu. Myślałem, że to moja wina, ponieważ na początku zawsze mam skłonność do obwiniania siebie, ale po przejrzeniu filmu zobaczyliśmy, że coś się wydarzyło poza moją kontrolą, więc będziemy musieli sprawdzić wszystkie dane, aby zrozumieć, co dokładnie spowodowało awarię. To rozczarowujące, ponieważ mogliśmy dziś zdobyć tutaj dobre punkty, ale spróbuję ponownie w przyszłym tygodniu.”

Racing Point

 

Nico Hulkenberg: „Naprawdę szkoda, że nie mogłem wystartować w wyścigu i współczuję zespołowi, ponieważ zrobili wszystko, abym mógł znaleźć się na polach startowych. Jestem wszystkim bardzo wdzięczny za pomoc. To był skok na głęboką wodę w ten weekend, ale cieszę się, że mogłem ponownie pracować z zespołem. Byłoby wspaniale osiągnąć dobry wynik w wyścigu jako nagrodę za całą naszą ciężką pracę.”



Lance Stroll: „Udało nam się utrzymać serię punktów w każdym wyścigu w tym sezonie, ale jestem rozczarowany, że skończyłem dopiero na 9 miejscu i musimy przyjrzeć się przyczynom. Balans samochodu był dzisiaj lepszy i spodziewałem się, że będziemy bardziej konkurencyjni, ale cofnęliśmy się w wyścigu. To nie był nasz dzień, więc teraz musimy skupić się na kolejnym weekendzie i upewnić się, że wrócimy silniejsi i pokażemy, do czego zdolny jest samochód. Szkoda, że Nico nie mógł rozpocząć wyścigu, ponieważ w ten weekend wykonał dobrą robotę.“

Haas

 

Romain Grosjean: „To rozczarowujący wynik, ponieważ jechałem na absolutnej granicy od początku do końca wyścigu. Pierwszy przejazd był niezły. Znalazłem się na piątym miejscu za samochodem bezpieczeństwa i pomyślałem „och, jak za dawnych dobrych czasów”. Byłem szczęśliwy, będąc tam. Musimy wypróbować pewne rzeczy z naszym samochodem – tak jak robiliśmy to na Węgrzech. Byłem trochę sceptyczny po zmianie opon, ale było dobrze i mogłem utrzymać tempo. Byłem dziś szczęśliwy i dobrze się bawiłem. Nie sądzę, aby wiele się zmieniło w przyszłym tygodniu i myślę, że kolejność pozostanie taka sama, ale oczywiście będzie trochę więcej degradacji opon w wyścigu – więc może to być wyścig z dwoma pit stopami, które wolałbym mieć, bo jedno okienko jest trochę nudne.”

Kevin Magnussen: „Po wypadku czuję się dobrze, jestem po prostu bardzo sfrustrowany. Zrobiłem świetny start – znowu zyskałem kilka pozycji. Czułem, że samochód jest całkiem niezły po wyjeździe z gridu i powiedziałem moim inżynierom, że samochód prowadzi się naprawdę dobrze. Jestem zniesmaczony, bo może mogliśmy coś dzisiaj wywalczyć. Zrobiliśmy wszystko, co w naszej mocy. Zakwalifikowaliśmy się najlepiej, jak mogliśmy, a potem wykonałem świetny start – to było dobre pierwsze okrążenie ze zdobytymi pozycjami, byliśmy blisko pierwszej dziesiątki. Wyglądało to dobrze, ale jestem bardzo zniesmaczony.”

Williams

 

George Russell: „To był pierwszy wyścig, w którym jechaliśmy dosyć szybko, a nasze niedzielne tempo pokrywało się z sobotą, więc to jest pozytywne. Włożyliśmy dużo wysiłku, aby skupić się na naszym dzisiejszym tempie, więc podążamy we właściwym kierunku. Po samochodzie bezpieczeństwa samochód był mocny. Udało mi się wyprzedzić Kimiego (Raikkonen) i złapałem Antonia (Giovinazzi). Jeśli uda nam się utrzymać dobrą pozycję kwalifikacyjną przed Alfą Romeo i Haasem to jest to szansa, aby utrzymać takie pozycję w wyścigu na dłużej, tak jak miało to miejsce dzisiaj.”

Nicholas Latifi: „Myślę, że ze wszystkich pierwszych czterech wyścigów do tej pory, był to wyścig, w którym w czasie trwania samochód czuł się najlepiej i najbardziej przewidywalnie. Czułem, że samochód odżył i naprawdę przyjemnie się go prowadziło. Na pierwszym okrążeniu popełniłem błąd, zjechałem i straciłem pozycję na torze, ale poza tym miałem dużo pewności siebie, żeby cisnąć. To był całkiem przyjemny wyścig, ponieważ jest o wiele lepiej, gdy walczysz z innymi samochodami.”

Alfa Romeo

 

Kimi Raikkonen: „Nie był to wyścig, którego oczekiwaliśmy – w każdym stopniu. Na początku wyścigu myślałem, że może będziemy mieli szanse powalczyć, ale po postojach nasze tempo nie było na tyle dobre by dotrzymać kroku innym. Musimy zobaczyć, jak poprawić naszą formę przed kolejnym wyścigiem. Na ostatnich kółkach miałem uszkodzone przednie skrzydło, ale nie zrobiło to wielkiej różnicy. Nie wiem, co dokładnie się z nim stało, musimy się temu przyjrzeć.”

Antonio Giovinazzi: „To był dość trudny wyścig, z którego wycisnęliśmy maksimum. Miałem dobry start i nadrobiłem kilka miejsc, a po pit-stopach zyskałem kolejną pozycję dzięki bardzo szybkiej zmianie opon. Niestety po drugiej neutralizacji miałem kłopoty z tempem, a kara 5 sekund oznaczała, że straciłem kolejne pozycje. Liczyliśmy na bycie nieco bardziej konkurencyjnymi więc będziemy musieli przeanalizować dane i poprawić to co możemy, gdyż za tydzień jedziemy tu znowu.”

Frédéric Vasseur: „To była rozczarowująca niedziela. Wyglądaliśmy dobrze w początkowej fazie wyścigu, dochodząc do 12. miejsca, tuż za Ocona i Vettela. Mieliśmy dobre tempo i aż do pit-stopów byliśmy na kursie do dobrego wyniku. Nie byliśmy w stanie zrobić żadnego postępu na twardych oponach. Przy jeszcze jednym wyścigu tu na Silverstone, musimy przeczesać dane i znaleźć najlepszy sposób na poprawienie naszej formy w przyszłym tygodniu.”

Lucky7Luke



Podziel się wpisem:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Najnowsze wpisy na blogu:

Najnowsze wpisy

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Chin

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Najbliższy start Kubicy

6h Imoli WEC

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Piątek, 19 kwietnia
godz. 05:30 FP1
godz. 09:30 Kwalifikacje do Sprintu

Sobota, 20 kwietnia
godz. 05:00 – Sprint
godz. 09:00 –  Kwalifikacje

Niedziela, 21 kwietnia
godz. 09:00 – Wyścig

Popularne tagi

Archiwum