1952 – Alberto Ascari zapewnia sobie mistrzostwo świata, wygrywając GP Niemiec. Po raz ostatni na podium staje Rudi Fischer, a po raz 10. Giuseppe Farina.
1958 – Podczas GP Niemiec ginie Peter Collins, 3. zawodnik F1 w 1956 roku (32 starty, 3 zwycięstwa, 9 podiów).
1958 – Tony Brooks triumfuje w GP Niemiec. Po raz ostatni na podium w F1 stają Roy Salvadori i Peter Collins.
1969 – Jacky Ickx wygrywa GP Niemiec, pierwszy raz uzyskując najlepszy czas wyścigu. 100. start w F1 zalicza Jo Bonnier.
1975 – W GP Niemiec triumfuje Carlos Reutemann. Po raz pierwszy na podium staje Jacques Laffite w Williamsie i dla tego zespołu również jest to pierwszy pobyt na podium. 50. start w F1 zalicza Carlos Pace.
1989 – Urodził się Jules Bianchi (34 starty).
2003 – Juan – Pablo Montoya triumfuje w GP Niemiec.
2008 – Robert Kubica zajmuje 8. miejsce w GP Węgier. Wygrywa – po raz pierwszy i jedyny w karierze, Heikki Kovalainen. Pierwszy raz na podium staje Timo Glock.
2012 – Robert znów obserwatorem – tym razem podczas testów rajdowych. Pojawia się z nich zdjęcie, ale zostaje usunięte.
2013 – Robert Kubica zostaje polskim rekordzistą jeżeli chodzi o wynik w Rajdzie Finlandii. W klasyfikacji generalnej zajmuje 9. miejsce. W WRC2 jest drugi.
2016 – Zmarł Chris Amon (96 GP, 5 pole positions, 11 podiów).
2017 – Alessandro Aluni Bravi mówi, że test był ostatnim krokiem Roberta Kubicy z Renault.
2017 – Ukazuje się bardzo ciekawy wywiad Roberta Kubicy: „Prawda jest taka, że był długi moment, że walczyłem o życie. Ludzie skupiają się na moim ramieniu ponieważ to moje największe ograniczenie. Tak naprawdę jednak miałem złamania od mojej stopy do ramienia po mojej prawej stronie. Miałem wiele złamań, dlatego moja rehabilitacja była tak skomplikowana i długa. Miałem szczęście, że byłem sportowcem i jeździłem w F1 i pewnie tylko dlatego nadal mam rękę. Pierwsze dwa miesiące były bardzo ciężkie. Miałem miesiące, a nawet cały rok miałem duże bóle całego ciała w zależności od warunków. Prawdopodobnie dwa lata zajęło mi dojście do rozsądnego poziomu. Ludzie koncentrowali się na tym, by wsadzić mnie z powrotem do samochodu najszybciej jak to możliwe. Najpierw trzeba jednak czuć się dobrze z samym sobą, by myśleć o czymś więcej. Zdecydowałem, że najpierw muszę się obudzić rano szczęśliwy i wtedy mogę zacząć być kierowcą wyścigowym. Nie wiedziałem, czy dostanę szansę powrotu do F1. Ale po okresie w rajdach przechodziłem przez trudny okres. Ważyłem jakies 10 – 15 kilogramów więcej niż normalnie. Zacząłem się zatem przygotowywać. Z punktu widzenia czucia, jestem na dobrym poziomie. Największym problemem jest nie tyle siła, co ruchomość. Ze względu na moje ograniczenia, nie mam rotacji przedramienia i nadgarstka i to jest największe ograniczenie. Muszę być pewien, że będę w stanie zbliżyć się najbardziej jak to możliwe do poziomu, na którym byłem przed wypadkiem. To będzie teraz celem. Ludzie, którzy mnie znają wiedzą, że jeżeli tu jestem, to dlatego, że uważam, że potrafię to robić. Szczerze mówiąc, ostatnio nawet jeżeli nie jeżdżę, to testuję. Ostatnie trzy miesiące były prawdopodobnie najlepszymi trzema miesiącami w moim motorsportowym życiu”.
2018 – Daniel Ricciardo podejmuje szokującą dla wszystkich decyzję i przechodzi do Renault. Uruchomi to lawinę zmian w Red Bullu (Gasly za Ricciardo), Toro Rosso (Kvyat za Gasly), Renault (Ricciardo za Sainza), McLarenie (Norris za Alonso, Sainz za Vandoorne), ale jednocześnie zablokuje zmiany w Force India i Williamsie.
2018 – „Ja nie wiem, ile jest miejsc wolnych i naprawdę nie wiem, co się wydarzy. Z reguły w tych miesiącach o wiele więcej się mówi, niż potem w praktyce się dzieje. Wszystko zależy teraz od dwóch, trzech dużych nazwisk. Od tego, co oni postanowią zrobić w swojej karierze. W zależności od ich decyzji poukłada się cała reszta” – mówi Robert Kubica w rozmowie z Cezarym Gutowskim.
2019 – Claire Williams została zapytana przez Eleven Sports, jak wysoko na liście kandydatów do Williamsa na sezon 2020 jest Robert Kubica: „Bardzo wysoko, wykonuje bardzo dobrą robotę przez cały rok. Mówi jak jest, bardzo go lubię za jego szczerość i wskazówki. Mówi co trzeba zrobić by poprawić samochód i jest bardzo dojrzały i realistycznie stąpa po ziemi”.