1953 – Alberto Ascari wygrywa po raz 13. i ostatni w F1, wygrywając GP Szwajcarii. Było to też jego ostatnie podium.
1959 – Stirling Moss odnoszi 11. zwycięstwo w karierze, wygrywając GP Portugalii. Po raz 3. i ostatni na podium staje Masten Gregory.
1964 – Swoje jedyne zwycięstwo w karierze odnosi Lorenzo Bandini. Pierwszy i jedyny raz na podium staje Bob Anderson, a pierwszy start w F1 zalicza Jochen Rindt.
1987 – W wypadku ginie Didier Pironi (70 startów, 3 zwycięstwa, 4 pole position, 13 podiów).
2009 – Rubens Barrichello wygrywa GP Europy, odnosząc 10. zwycięstwo w karierze. Po raz 60. na podium staje Kimi Raikkonen. Po raz 50. w F1 jedzie Luca Badoer, a po raz 150. Kimi Raikkonen.
2015 – Kończy się Rajd Niemiec. Robert Kubica bardzo liczył na start na asfalcie, ale już na starcie otrzymuje 5-minutową karę za wymianę silnika. Na pierwszych 6 OS-ach Polacy zajmują miejsca od 6 do 10. Niestety, na 7. dochodzi do przygody, po której załoga traci przednią szybę w swoim aucie. Kolejne 5 OS-ów to 11. i 12. miejsca naszej załogi aż do odcinka Panzerplatte, na którym Polacy uderzyli w murek i musieli pożegnać się z rywalizacją tego dnia. Ostatniego dnia rajdu Kubica i Szczepaniak zajęli dwa razy 7, raz 5 i raz 4. miejsce. „Jestem trochę zły ponieważ w 2015 roku popełniłem kilka błędów, ale w coraz większej liczbie przypadków, pech mocno wpływa na moje wyniki w rajdach. Na przykład w Rajdzie Niemiec w ubiegłym tygodniu, gdzie wiedziałem co prawda, że będę miał problemy na asfaltach, ale bardzo czekałem na asfaltowy rajd. Testy nie przyniosły pozytywnych wyników ponieważ ustawienie samochodu nie było takie, na jakie liczyłem i nie pasowało mojemu stylowi jazdy, ale wiedziałem po prostu, że muszę się dostosować. Niestety, od razu przyszedł zimny prysznic. Na shakedownie w czwartek silnik w mojej Fieście padł. W rezultacie dostałem 5 minut kary i to skończyło moją walkę o miejsce w generalce. Oczywiście mechanicy wykonali znakomitą robotę, wymieniając silnik (na używany). Zawód był wielki bo już w Finlandii mieliśmy problem z alternatorem, przez który nie ukończyliśmy rajdu, a w Polsce też były problemy z silnikiem. W tym momencie, wiedząc, że nie powalczymy w klasyfikacji generalnej, zdecydowaliśmy się poświęcić ten rajd w całości na testowanie. Nie było sensu jechać 350 kilometrów powoli więc cisnęliśmy na maksa aby sprawdzić auto. Dokonaliśmy pewnych zmian w ustawieniach, była pewna poprawa. W piątek popełniłem błąd, który kosztował mnie zbitą przednią szybę. Zawsze wozimy gogle w samochodzie więc w tych retro-goglach mogliśmy jechać i bardzo nam one pomogły. Przyspieszając w aucie czułem jednak spore turbulencje więc staraliśmy się tylko dojechać bez problemów na metę i to się udało. Ogólnie, praca nad ustawieniami była interesująca, chociaż niektóre z rozwiązań sprawiły, że samochód był bardzo trudny w prowadzeniu w nawrotach i zakrętach i to spowodowało wiele błędów. Jednym z nich było uderzenie w cementowy blok, który otaczał drogę. Miałem ustawienia, które nie pozwalały mi hamować i skręcać samochodu i pojechał on prosto. Ale takie doświadczenia pomagają ci dowiedzieć się, w którym kierunku pracować. To jest to, co zespoły fabryczne robią podczas testów, gdy wiele osób pracuje z różnymi kierowcami. Owoce pracy, którą wykonywaliśmy wcześniej, były widoczne w niedzielę, kiedy wyniki były świetne. Zachowanie mojej Fiesty było bardzo dobre i paradoksalnie, spisywała się również dobrze w winnicach, gdzie drogi są bardzo wąskie. Zwykle mam tam problemy, ale dzięki oponom Pirelli i dobremu balansowi, byłem w stanie jechać szybko. Zajęliśmy dwa piąte i dwa siódme miejsca i dowiedziałem się, jak ważne jest takie testowanie. Nie mogliśmy prosić o więcej. Teraz marzę o weekendzie bez problemów, rundzie Mistrzostw Świata, podczas której będziemy pracować bez zewnętrznych elementów przeszkadzających nam” – podsumował Robert Kubica.
2015 – Lewis Hamilton wygrywa GP Belgii, odnosząc 39. zwycięstwo w karierze. Po raz 10. i ostatni dotychczas na podium staje Romain Grosjean. Był to 150. start dla Sebastiana Vettela.
2018 – Karun Chandhok mówi poza anteną Channel 4, że Robert Kubica ma zastąpić Lance Strolla od Grand Prix Singapuru.
2018 – „Czuję się gotowy. Gdyby było inaczej, nie podpisywałbym kontraktu z Williamsem w tym roku. Mam to zatem na uwadze, że muszę być gotowy, gdyby coś się wydarzyło, gdybym miał pojechać. Oczywiście, nie jest łatwo, gdy trzeba ścigać się z topowymi kierowcami w środku sezonu. Mimo że miałem pewne okazje do jazdy autem w tym roku, nadal mam mało doświadczenia, ale jeżeli trzeba będzie, zrobię to. Myślę również, że kiedy Williams zatrudnił mnie do tej roli, również nie miał wątpliwości, na co mnie stać. To, co dzieje się obecnie, wiele krążących spekulacji, w żaden sposób na mnie nie wpływa. Wykonuję swoją pracę, a potem zobaczymy, co przyniesie przyszłość. Czasem trzeba być w dobrym miejscu i w dobrym czasie i mieć trochę szczęścia oraz ludzi wokół, którzy w ciebie wierzą” – mówi Robert Kubica. Roberto Chinchero uważa, że powrót Roberta Kubicy w sezonie 2018 jest realny, ale skomplikowany.
2019 – Dowiadujemy się, żę George Russell nie weźmie jednak udziału w Verva Street Racing. Powodem jest choroba, której nabawił się podczas wizyty w Portugalii.