Renault Sport zapowiedziało utworzenie platformy cyfrowej „Le Club” dla wszystkich fanów, właścicieli sportowych samochodów marki, sieci sprzedaży Renault Sport, niezależnych klubów i wszystkich oficjalnych jednostek marki (Renault Sport Racing, Renault Sport Cars, Series, Classic Sport). Le Club to doskonałe miejsce, by dzielić się pasją wysokich osiągów i sportu samochodowego w bardzo dynamicznej społeczności, którą jednoczą wspólne zainteresowania oraz mocne zaangażowanie Renault Sport.
Platforma jest odpowiedzią na potrzebę kontaktów, wymiany doświadczeń i dzielenia się wspólną fascynacją modelami marki między członkami tej społeczności. Fani, którzy do tej pory byli aktywni w mediach społecznościowych i niezależnych klubach, będą teraz mieli miejsce, gdzie będą mogli się spotkać i porozmawiać.
Le Club umożliwia:
– uczestniczenie w wydarzeniach i udostępnianie informacji o nich
Dzięki unikatowej platformie Le Club umożliwimy użytkownikom życie w świecie Renault Sport w sposób dostosowany do tego, co ich interesuje. Będą mogli kontaktować się ze sobą z dowolnego miejsca na ziemi, poznać się i usłyszeć, publikować artykuły lub zdjęcia. Będą mogli tworzyć i moderować grupy w zależności od swoich zainteresowań, np. poświęcone konkretnemu tematowi lub modelowi i tworzyć wydarzenia widoczne dla innych użytkowników. Teraz fanom nie umknie żadne wydarzenie Renault Sport (niezależnie od tego, kto będzie je organizował), a przede wszystkim R.S. Days na torze w Le Castellet, które odbędą się 3-4 października.
– dostęp do wszystkiego, co jest związane z jazdą
Platforma jest również Market Place, gdzie można będzie kupić stare lub nowe modele Renault Sport. Pozwoli wyszukać z pomocą innych użytkowników rzadką „perełkę” lub znaleźć nabywcę dla posiadanego samochodu marki. Korzyść będzie podwójna – platforma ułatwi dostęp do samochodów Renault Sport i da sprzedającemu pewność, że samochód trafi do rąk konesera, który zna markę.
Na platformie będzie również można zarezerwować jazdę próbną nowymi modelami marki. Wystarczy kilka kliknięć, by zostać przekierowanym do najbliższego dealera Renault Sport.
By zapewnić stały kontakt z Renault Sport, Le Club będzie także wkrótce dostępny w wersji na urządzenia mobilne z systemem iOS i Android.
Zadaliśmy pytania fanom, właścicielom samochodów, osobom prowadzącym kluby, żeby zorientować się, jakie są ich potrzeby. Le Club by Renault Sport to nasza odpowiedź na nie. To coś więcej niż zwykły klub. To narzędzie, które przyda się każdemu pasjonatowi sportów samochodowych, żeby ułatwić dostęp do informacji o sporcie, a zwłaszcza do wszystkiego, co dotyczy Renault Sport. Le Club będzie nieustannie się zmieniał. Naszym fanom nie umknie teraz żadne wydarzenie. Platforma ułatwi też pracę osobom, które poświęcają swój wolny czas na prowadzenie klubów, jak również naszym dealerom specjalizującym się w samochodach R.S. i naszym spółkom. Le Club ma być w zamyśle najlepszym medium społecznościowym w sporcie samochodowym, zwłaszcza dla fanów R.S. W obecnych warunkach jest to też najlepszy sposób utrzymania kontaktu z naszymi fanami – powiedział Robert Bonetto, dyrektor generalny Renault Sport Cars.